Gå til innhold

Forsvarsdama5.0

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 583
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Forsvarsdama5.0 vant dagen sist 12. februar 2019

Forsvarsdama5.0 hadde mest likt innhold!

Om Forsvarsdama5.0

  • Rang
    Fitnessblogger
  • Bursdag 23. mai 1995

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  • Sted
    fastlandet

Nylige profilbesøk

2 346 profilvisninger
  1. Heisann! Jeg vil gjerne endre navnet på den idiotiske loggboka mi.. Åssen gjør jeg det? Siden jeg er naturlig blond og ikke har vært pålogga sia sånn 2012 har jeg lov å spørre ?
  2. 1. Vanlig problem, løp saktere. Men det gjør ikkeno om pulsen er litt over 90%, sånn egentlig, til spørsmålet ditt. MEN det blir tøffere økt og over laktat-terskel, samler seg mer melkesyre, og en av grunnene til at du ikke kommer ned i puls.. 2. Å bruke det første minuttet på å komme seg opp i puls er MENINGEN. Det er ett av poengene med 4x4. 3. GÅ sakte mellom intervallene, så lenge du ikke faller HELT ned, 60-70 % er fint. Se forøvrig punkt 1. Du kan gjerne starte litt hurtig på intervallene, men så DEMPE farta når du kommer i riktig sone. Du vil likevel holde pulsen oppe, tro meg
  3. Kan hende det var noe med pulsbeltet også.
  4. Her er en liten oversikt: Espern Aktivitetspark: har alt. Stort. Gruppetimer, klatring, golf(!), frivekter og apparater. Men et veldig populært sted, for både studenter, pensjonister, "gruppetime-folk" og også de som trener frivekter. Midt mellom togstasjonen og vikingskipet. Fønix CC Stadion: ganske likt som Espern A. egentlig.. Har også senter i Brumunddal, som er veldig bra, og populært for de som trener styrke. Har egen crossfit-sal bla. Fønix opplever jeg som litt mer folkelige enn Espern, bla. fordi de har noen gruppetimer ute, som alle kan være med på, ikke bare medlemmer.
  5. - Når det gjør vondt å sitte, og beina dine prikker og sovner hele tiden.. Bein..! - Når du sliter med å åpne døra.. (Typisk armhevinger) - Når du ikke klarer å løfte drikkeflaska di, både på grunn av NULL grep og skjelvinger. Det kan også være vanskelig å sminke seg og dusje/ta armene opp til hodet.. - Når du har vondere i korsryggen enn de verste periodene når du har uka.. (markløft) - Når du våkner neste dag og sliter med å komme deg ut av senga. Oh yes, gjort alt sammen. Øverste er jo hverdagskost nesten
  6. Prisen for en vanlig grandis + 20 kr kanskje?
  7. Tran, sanasol, flytende.. Omega 3 tabletter, mineral-tilskudd, vitaminer. Proteinpulver. Fiberhusk, fiberfin.. Sunn sjokoladekakemiks. Generelt "funksjonell mat" Sukkerfri sjokolade av ulike slag
  8. Hvor er alle bildene? Alt for mye fokus på vekt, enda det ikke sier noe om komposisjonen.. Fakta: 21 år. Allrounder: turer, sykkel, styrke, glede. 160 cm/ca 53 kg. +-. Fornøyd med vekta. Mine mål til sommeren: Markløft: 72 kg x 5 (for 1 mnd sia på 67,5x 5) 3 pullups 25 pushups Beinpress: 155 kg x 5 (nå 145 x 7) Sykle Birken (på ok tid, 4-5 t??) Fin i bikini Trene 3 x i uka. (+)
  9. Siden det er skuddår trente jeg intervall idag! 4x4 min. Trener "aldri" løping, men varmer jo opp til styrke... spinning sporadisk. Har maxpuls på 205-210 (?). I dragene lå jeg på 185-198 (!), såvidt borti 200 HF. Vet at det er høy puls, men føltes helt fint, og ville teste om jeg klarte 200. Gjennomførte alle dragene på 12-12,5 km/t, P=2 min: 6 km/t 1 min, så 10km/t 1 min. 1,5% stigning. Spørsmål: - Har jeg høy laktatterskel? Eller hvor er den ca? Og hvor mye syre produserer kroppen når jeg er borti 200 HF? Hva måles det i? - Noen har sagt til meg at du forbrenner mer rett
  10. Prøv! 7 uker er relativt lang tid. Du skriver ikke så mye om deg selv, gi litt info. Treningsbakgrunn, alder, annet relevant?
  11. Hallo, i utgangspunktet enig, men dette er et fitnessforum. "Alle" prater om de berømte proteinene. Sjøl spiser jeg masse brød - vanlig grovt, pasta og ris og godteri og alt. Ikkeno diett eller dilldall. Bare tips til de som syns det er viktig
  12. Har dere sett at Rema 1000 har kommet med nytt brød? Sprek heter det, og har masse protein, lite salt og ellers bra næringsinnhold! Ville bare tipse om det Smaker litt rugbrød. Saftig og godt Kanskje et alternativ for de som driver med lavkarbo? Sjekka det opp mot Ingers Lavkarbobrød, og virka bra Seff trenger ikke alt være lavkarbo, det var bare kult med et brød med per protein =) (det er ikke reklame)
  13. Hei! Usikker på om enne skulle gått til livsstil og helse eller hit?? Bakgrunn: Jente 20 år, tidligere "godt trent", og god helse, blant annet: langrenn, fotball, boxing, styrke, sykkel. Noen tall: for ca 1 år siden, før alle skader 3000 meter på 12:10, jogg 1,5 time 18 km. Markløft 70 kg x 5. Trente "sporadisk", med fokus på de største musklene. Gått friluftsliv, så vanskelig å følge eksakt program. Trent styrke siden 2012, dog ikke fulgt noe spesielt program. Skader og sykdom sept 2014: runners knee - sliter fortsatt! Kyssesyken: desember 2014-mars 2015 mykoplasma-lungebeten
  14. Billige proteinkilder (utenom tilbud): seifilet, tunfisk, "best pris kyllingkjøttdeig" (rema, 44 kg/kg) Karbo: pasta, ris, HAVREGRYN <3 litt over 10 kg kiloen, og når man spiser det til frokost og kvelds blir det mye spart, også er det så godt da! (må innrømme det går i brød endel og da, spesielt lunsj..) Fett: olje, fryst laks (tja, ikke såå billig men.), avokado Grønnsaker: Coop har 40 % på grønnsaker til rotmos nå! Dvs gulrot, brokkoli ++. - ellers: finn "stygge" på kiwi og få en fin gratis.. Går helt sport i det der for min del asså, innom kiwi nesten hver dag og glor på
  15. Elsker kiwi!! Garantien deres er helt rå! Alle varer (unntatt brød og fersk fisk) som går ut på dato i dag eller i morra FÅR du. Og finner du "dårlig" frukt og grønt FÅR du en lik gratis <3 Idag hadde de ikke flere basilikum, så jeg fikk andre varer for de tre basilikumene; knekkebrød, cottage cheese og tomater raskt jeg med meg ;P
×
×
  • Opprett ny...