Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket LØP er du mest stolt av?


Keegil

Anbefalte innlegg

100M på 11,54 sec. Jeg er idrettselev men 1 år før dette skjedde ble gymtimene kuttet med 50% på grunn av språkfag og bare teknikktimene var igjen. Jeg var da generelt i lite aktivitet da jeg verken spiller fotball eller noen annen form for aktivitet unntatt jakt, fiske og villmarksliv. Misliker mye løping, så det var litt spesielt å løpe nesten 1 sekund fortere enn toppidrettselever på fotball-linja. Lærerene trodde først det var noe galt med elektronikken men det var det ikke. Jeg tror knebøyen har hjulpet meg en del på eksplosiviteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åhh, herregud. Det er et seriøst langt løp og tipper det involverer mye bakker også? Jeg er imponert. Når jeg tenker å prøve meg på helmaraton er det Amsterdam, fordi det er så paddeflatt, haha.

Er jo tusen ganger verre å løpe 42 km hvor det er helt flatt hele veien, enn en litt mer kupert trasé. Er jo haugevis med motivasjon i det å vite at det kommer en nedoverbakke snart :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo tusen ganger verre å løpe 42 km hvor det er helt flatt hele veien, enn en litt mer kupert trasé. Er jo haugevis med motivasjon i det å vite at det kommer en nedoverbakke snart :p

Godt poeng;) Det eneste jeg kan tenke meg er noe mer motiverende med å utsette knærne mine for 42 km med asfalt, er at det foregår i en by og dette innebærer en bråte med folk strødd langs sidelinjen. Hvorpå den ene mer villig til å heie deg frem enn den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

For en i sitt verste form noensinne var jeg skikkelig stolt over å ha gjennomført

Runar Triathlon (300m svømming, 19,6 km sykkling (terrenge) og 5,6 km løp) - kom selvsagt på siste plass,

men det var den deiligste siste plasssen i mitt liv.

Det var også det som på en måte startet livsstilendringen

(nå er jeg påmeldt Oslo Triathlon aug 2012 1500 svøm, 40 km sykling og 10 km løp - er også stolt at jeg har klart

å rekuttere 20 personer medi det løpet også -de fleste på sprint distansen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...