Jump to content

Shigella

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. 10 km på 38.12 (passe kupert terreng)! Stor bragd for en håndballspiller som er vandt med 40m-baner..
  2. Sjekk Eirik Sandvik sin bok om forebyggende trening :-)
  3. Varmer du opp med 20 min sykling osv der det står før styrkeøkten? Hva med å heller varme opp dynamisk, slik at du aktiverer muskelgruppene du skal bruke og ikke "kaster bort" noe av glykogenlagrene på kardio før styrke? Ville heller syklet etter styrkeøkten da.
  4. Husker jeg så et lignende oppsett her (tror jeg), men husker ikke helt. Så tenker å legge det ut her for å se om det er ok, eller om jeg burde skifte til noe ferdig oppsett. Jeg har trent jevnt i flere år, men ikke før i høst (2011) har jeg fulgt periodisering. Fra Februar har jeg fulgt dette oppsettet: Dag 1: Bein Knebøy 4*6 Bulgarsk utfall 3*10 Strak Mark 3*10 Hip thrust 2*10 + kjerneøvelser i TRX Dag 2: Overkropp: Benk 4*6 Chins 4*4 (m litt vekthjelp i maskin) Dips 4*4 (m litt vekthjelp i maskin) Skulder hantel press 3*10 Omvendt roing i TRX 4*4 Styrkefri dag Dag 3: Bein Markløft 4*6 Bulgarsk utfall 3*8 Calf raises i smith-maskin på kasse 4*6 Nordic Hamstrings 2*10 Dag 4: Samme som dag 2
×
×
  • Create New...