Jump to content

brillepille

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About brillepille

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/03/1988
  1. Heihei! Håper på å kunne få litt hjelp med kostholdet her Jeg føøler selv jeg har ok peiling på kosthold men jeg får det ikke heelt optimalt. Meg: Jente, 24 år, 161 cm, 60 kg, 27% fett (i mai 2013). Ønsker vektnedgang, fettprosentreduksjon, aller helst sistnevnte. Jeg trener 5-6 ganger i uken (helkroppsstyrke x3, intervall x3 ++). Spiser etter periodisk faste og ca. etter en matplan som er publisert her på fitnessbloggen. M1: 150 g magert kjøtt 50 g byggris 1 skyr 1 banan M2: 300 g mager kesam 150 g blåbær 50 g havregrynsgrøt M3: 125 g laksefilet masse salat (ruccola, frisee) 1 ss lett rømme 2 egg Nokså nøyaktig blir dette 1500 kalorier, er dette nok, for mye eller for lite? En annen ting: på kvelden når jeg legger meg blir jeg ekstremt sulten - vil det hjelpe å innta mer karbohydrater til siste måltid? Takk for svar
  2. Haha, satser på å overleve tenker jeg men takk for det
  3. Har ikke deltatt ennå nei, starter 23.september om jeg ikke husker helt feil
  4. Meldte meg på oslo maraton, hadde det ikke vært for det så hadde jeg kanskje bynt igjen for lenge siden. Har hatt ønske om å bli i mitt livs form dette året å da måtte røyken vike. Har vært HARDT de første månedene, men nå ser jeg ikke for meg at jeg noen gang skal begynne igjen. Energien er på topp !
  5. Røykfri i 6 mnder etter å ha røyka i 9 år )
  6. Hvis du kan unngå vin så er jo det det aller beste og mest effektive. Om du MÅ ha vin, så velg lavkarbotyper, lite sukker/kh
  7. 1. januar tok jeg min siste røyk så blir snart 2 mnder uten. Føles fantastisk
  8. PRØV deg frem, ikke ta "sorgene" på forskudd. En "tynnfeit" kropp er ingenting å strekke seg etter
  9. I dag blir det proteinbakst av et slag, "unner" meg ikke noe annet enn sukkerfrie søtsaker og er veldig fornøyd med det
  10. Vet ikke helt hvor jeg skal stille dette spørsmålet, så prøver meg her Jeg ønsker å gå litt ned i vekt, men er usikker på hvor lavt/høyt jeg skal ligge på kcal inntak. Er 23 år, 161cm og 56,6 kg. Trener styrke 3x uka, intervall 1x(5x4), langkjøring 2x(10-12 km). På "fridager" går, jogger eller trener jeg noen form for saltrening. Kan noen hjelpe?
  11. Åsså fikk hun et fantastisk svar på det innlegget, and i quote "Nåååå. NÅ har jeg seriøst ligget på gulvet i nesten en time og tatt sit-ups og andre øvelser for magemusklatur som en jævla treningsnarkoman. Har fallt ut av tellingen av antall øvelser, men .. jeg kan tydelig se resultater.
  12. Hehe, de er nok egentlig harmløse ja men er redd for å komme drassende med mine "pinglevekter" men så tenker jeg som så, jeg driter egentlig i hva de måtte tenke om meg, en plass må man begynne å løfte (realiteten er vell at de såvidt legger merke til at jeg er der) x)
  13. *sukk*.. Lenge leve fitnessbloggen å alle dere som bidrar til MAX motivasjon hver dag !!
×
×
  • Create New...