Gå til innhold

Samboer-diskusjoner


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ropte på henne her om dagen "HEY WOMAN" på tull! Det ble ikke noe på meg på 1 uke!

:roflmao:

Klassisk eksempel på:

Det typiske er vel at den norske mannen er femininisert og kvinnen maskulinisert slik at forholdet til enhver tid er forvirret drakamp om makt, omtrent som om 2 personer prøvespiller om samme rolle.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en karakter vil reagere på i en roman, kommer jo an på karakteren, ikke på forfatteren ;) . Og HVA er problemet med dosetet???? Jeg har bodd sammen med to kvinner i mitt 45 årige liv, og de har heller aldri fattet hvorfor noen krangler om hvor dosetet er når de kommer inn? Hvorfor skal bare menn lukke det ned? Vi foretrekker jo at det står oppe....? Da må jo vi lukke det igjen (for å tekkes dere) og dere må lukke det opp (for å tekkes oss...)?? Makes no sense...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke samme dorull-problem. Det har ingen av oss noen gang nevnt, faktisk! =) MEN: jeg sliter dersom han er vekkreist lenge - for jeg kjøper ALDRI dopapir. Det er sinnsykt teit, men jeg klarer det ikke. Alle vet jo hva jeg skal bruke det til, og jeg blir så sykt flau at det ikke går! I fjor var han vekke i en hel mnd, og da stjal jeg doruller fra Elxia, og fra jobb:blush: Hvorfor forteller jeg dette ...?:banghead:

Er du flau over at du driter? Tenk deg en veileder på vårt senter: Han har aldri i sitt liv studert trening, men har trent fotball og kick boksing selv (det var nok til at han ble veileder - og kaller seg PT - på vårt senter). Han kjører noen rumpeøvelser på damen der hun står på alle fire og løfter benet sidelengs mens han klasker sin svære hånd på benet for å presse det ned, mens han legger den andre på rumpa for å kjenne "at det tar riktig"...uten å være flau. Og hun blir så kjørt at hun hikster og stønner som om hun kommer og han bare hyler ut jobbjobbjobb...HAN blir ikke flau (mens alle vi andre som er ansatte rødmer av skam)....Du derimot gjør bare det alle andre gjør som er naturlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva en karakter vil reagere på i en roman, kommer jo an på karakteren, ikke på forfatteren ;) . Og HVA er problemet med dosetet???? Jeg har bodd sammen med to kvinner i mitt 45 årige liv, og de har heller aldri fattet hvorfor noen krangler om hvor dosetet er når de kommer inn? Hvorfor skal bare menn lukke det ned? Vi foretrekker jo at det står oppe....? Da må jo vi lukke det igjen (for å tekkes dere) og dere må lukke det opp (for å tekkes oss...)?? Makes no sense...

det vet jeg. Jeg er bare ute etter inspirasjon!

Jeg spør da heller ikke om noe som helst som handler om karakterens reaksjoner?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en karakter vil reagere på i en roman, kommer jo an på karakteren, ikke på forfatteren ;) . Og HVA er problemet med dosetet???? Jeg har bodd sammen med to kvinner i mitt 45 årige liv, og de har heller aldri fattet hvorfor noen krangler om hvor dosetet er når de kommer inn? Hvorfor skal bare menn lukke det ned? Vi foretrekker jo at det står oppe....? Da må jo vi lukke det igjen (for å tekkes dere) og dere må lukke det opp (for å tekkes oss...)?? Makes no sense...

Fordi hvis dosetet er oppe, kan kattunger falle ned i do. Derfor må både menn og kvinner lukke dosetet.

Jeg dusjer nesten ikke hjemme lenger, pga morgentrening, men legger merke til at jeg har en behagelig temperatur i dusjen, mens visse andre tydeligvis har tenkt til å koke te der inne.

Samboeren nekter å dujse med meg fordi "du går bevisst inn for å skålde meg", så det er vel noe i .

Sånn ellers er det stort sett tre ting jeg klager over:

- At han ikke tar husarbeidet for dagen om jeg må jobbe dobbelvakt eller er syk, slik at det blir dobbelt opp for meg dagen etterpå. Det er i utgangspunktet jeg som har husarbeidet, men jeg kan fort bli litt bitchy om jeg ikke får hjelp i perioder hvor jeg åpenbart ikke får gjort det selv.

- At han ikke låser utgangsdøra når han drar ut og ingen er hjemme

- Hvis det går mer enn to dager mellom hver gang vi har sex

Angående kjøleskapet er jeg også ganske nazi på plasseringer, men det skyldes at det blir lettere å oppdage hva som må handles samtidig som vi slipper å kaste mat som har blitt gjemt bort i rotet. Det har egentlig aldri skapt noen krangel hos oss i og med at bakgrunnen for naziregimet er helt rasjonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Når samboeren glemmer å nevne at det nesten er tomt for en matvare, så du handler ikke mer, og når du skal forsyne deg oppdager du det og skulle ønske du var synsk...

-Hvem som har ansvaret for å vaske klær

-Hvor ofte og når kåken skal vaskes

-Det og nevne det på forhånd om samboeren skal ha besøk, så du slipper å finne det ut i det du kommer hjem utmatta fra jobb/skole etc, og huset ser bomba ut siden det ikke var "nødvendig" å rydde før man fikk besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Når samboeren glemmer å nevne at det nesten er tomt for en matvare, så du handler ikke mer, og når du skal forsyne deg oppdager du det og skulle ønske du var synsk...

-Hvem som har ansvaret for å vaske klær

-Hvor ofte og når kåken skal vaskes

-Det og nevne det på forhånd om samboeren skal ha besøk, så du slipper å finne det ut i det du kommer hjem utmatta fra jobb/skole etc, og huset ser bomba ut siden det ikke var "nødvendig" å rydde før man fikk besøk...

Hvem som har ansvaret for å vaske klær? Regner en ikke med at voksne folk vasker sine egne, eller er jeg helt på jordet (kunne jeg fått kvinnfolk til å vaske klær for meg i alle disse åra....?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som har ansvaret for å vaske klær? Regner en ikke med at voksne folk vasker sine egne, eller er jeg helt på jordet (kunne jeg fått kvinnfolk til å vaske klær for meg i alle disse åra....?)

Absolutt. Jenter vasker klær. Og styrker/henger opp/bretter. Du har rett og slett kasta bort mye tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva en karakter vil reagere på i en roman, kommer jo an på karakteren, ikke på forfatteren ;) . Og HVA er problemet med dosetet???? Jeg har bodd sammen med to kvinner i mitt 45 årige liv, og de har heller aldri fattet hvorfor noen krangler om hvor dosetet er når de kommer inn? Hvorfor skal bare menn lukke det ned? Vi foretrekker jo at det står oppe....? Da må jo vi lukke det igjen (for å tekkes dere) og dere må lukke det opp (for å tekkes oss...)?? Makes no sense...

Når man flusher og har dosete oppe så sprer man mange bakterier.. De kan f.eks havne på din eller hennes tannbørste (de flyr ganske langt).

Så derfor lukker man det før man flusher. Kvinner som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...