Gå til innhold

Samboer-diskusjoner


02-snapper

Anbefalte innlegg

Plz fortell meg hvor jeg skal lage Herrens middag dersom Herren plasserer de skitne koppene til høyre og ikke til venstre.

[ATTACH=full]157090[/ATTACH]

No problem. Da gjør du som følger (som meg) - du vasker opp først, mens din elskede nyter rolig musikk på soffaen og slapper av, og så lager du middag, sånn at den er klar når din kjære har slappet av...når jeg følger denne oppskriften, får jeg iallefall aldri et NEI, på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde samboer kranglet vi for det meste om hvor ofte vi skulle ha oss (haha). Må le når jeg ser tilbake på det. Ellers ble det dårlig stemning hvis han ikke hørte etter, skrev på mobilen og begynte å gjøre alt annet når jeg snakket, hvis han glemte å si i fra at han kommer seinere hjem, hvis jeg tok opp temaet "oss to i fremtiden", eller hvis jeg hadde en deppedag og ikke var i mitt vanligvis gode humør.

Kranglet faktisk aldri om husarbeid, matlaging, innkjøp og den slags. Det ble naturlig jevnt fordelt, uten at en av oss begynte å grine hvis man måtte ta oppvasken to dager på rad. Finnes verre ting å krangle om. Hvis jeg kommer tidligere hjem og han er travel, synes jeg det er mye bedre at jeg får unnagjort husarbeid før han kommer hjem, slik at vi kan gjøre andre ting sammen når begge to først er hjemme ;)

Er litt sjokka over at han aldri klagde når jeg gikk med den grå adidasjoggebuksa som var dekket med snus- og kaffeflekker over alt, spilte pokemon i timesvis og rapte høyt. Tror de fleste mannfolk ville klikka hvis de så meg fra den usexy siden der :roflmao: Ei venninne av meg og typen hennes krangler en del om at hun aldri kler seg sexy for ham og at hun går som en slask hjemme - glad det ikke er meg :roflmao:

Kjæresten min promper, raper som et mannfolk og går i grå slaskebukser, men er for meg den mest attraktive kvinnen som finnes (sant). Sånt er bagateller, og er ikke engang et lite tema INNI hodet mitt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som det er det verste. Da vet en jo ikke om en må ta en runde med dobørsten eller ikke og overlater drittjobben til nestemann som uforskyldt åpner lokket.

Jeg lukker lokket, spyler ned, og så letter jeg på lokket igjen for å sjekke om jeg må bruke børsten. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukker lokket, spyler ned, og så letter jeg på lokket igjen for å sjekke om jeg må bruke børsten. Enkelt og greit.

Jeg tror en del av kvinnemenneskene her ville tatt det som en fornærmelse, dersom vi alle, konsekvent, lukket lokket for å spyle, for deretter å åpne det igjen.

Ellers; med tanke på at spruten fra toalettet er noe man kan se omtrent helt bort ifra når det kommer til smitte. Her har vi et mye sterkere argument for hvorvidt man skal lukke lokket eller ikke.

https://www.msu.edu/~choijay/etiquette.pdf

Kjapt utdrag 207954_v1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

Denne romanen min er faktisk allerede 3/4 ferdig. (første utkast, altså - dvs at finskriving og korrektur o.l gjenstår). Derfor er jeg på jakt etter 2-3 testlesere, gjerne noen som pleier å lese bøker jevnlig! Ingen stor oppgave egentlig - bare å lese (skumlese om du vil), og deretter dele tankene og meningene dine med meg. Rett og slett fordi jeg vil ha dette best mulig før jeg sender inn til forlag :)

Så om noen har tid og lyst til å lese første tre-kvartdel av en uferdig bok (ca 80 sider A4) - hyl ut! Det haster ikke, men om du melder deg er det fint om du klarer å få det unnalest i løpet av 1-2 uker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen!

Denne romanen min er faktisk allerede 3/4 ferdig. (første utkast, altså - dvs at finskriving og korrektur o.l gjenstår). Derfor er jeg på jakt etter 2-3 testlesere, gjerne noen som pleier å lese bøker jevnlig! Ingen stor oppgave egentlig - bare å lese (skumlese om du vil), og deretter dele tankene og meningene dine med meg. Rett og slett fordi jeg vil ha dette best mulig før jeg sender inn til forlag :)

Så om noen har tid og lyst til å lese første tre-kvartdel av en uferdig bok (ca 80 sider A4) - hyl ut! Det haster ikke, men om du melder deg er det fint om du klarer å få det unnalest i løpet av 1-2 uker! :D

Jeg er med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

Denne romanen min er faktisk allerede 3/4 ferdig. (første utkast, altså - dvs at finskriving og korrektur o.l gjenstår). Derfor er jeg på jakt etter 2-3 testlesere, gjerne noen som pleier å lese bøker jevnlig! Ingen stor oppgave egentlig - bare å lese (skumlese om du vil), og deretter dele tankene og meningene dine med meg. Rett og slett fordi jeg vil ha dette best mulig før jeg sender inn til forlag :)

Så om noen har tid og lyst til å lese første tre-kvartdel av en uferdig bok (ca 80 sider A4) - hyl ut! Det haster ikke, men om du melder deg er det fint om du klarer å få det unnalest i løpet av 1-2 uker! :D

Jeg melder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

Denne romanen min er faktisk allerede 3/4 ferdig. (første utkast, altså - dvs at finskriving og korrektur o.l gjenstår). Derfor er jeg på jakt etter 2-3 testlesere, gjerne noen som pleier å lese bøker jevnlig! Ingen stor oppgave egentlig - bare å lese (skumlese om du vil), og deretter dele tankene og meningene dine med meg. Rett og slett fordi jeg vil ha dette best mulig før jeg sender inn til forlag :)

Så om noen har tid og lyst til å lese første tre-kvartdel av en uferdig bok (ca 80 sider A4) - hyl ut! Det haster ikke, men om du melder deg er det fint om du klarer å få det unnalest i løpet av 1-2 uker! :D

Jeg vil:) Bare å si i fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!

Denne romanen min er faktisk allerede 3/4 ferdig. (første utkast, altså - dvs at finskriving og korrektur o.l gjenstår). Derfor er jeg på jakt etter 2-3 testlesere, gjerne noen som pleier å lese bøker jevnlig! Ingen stor oppgave egentlig - bare å lese (skumlese om du vil), og deretter dele tankene og meningene dine med meg. Rett og slett fordi jeg vil ha dette best mulig før jeg sender inn til forlag :)

Så om noen har tid og lyst til å lese første tre-kvartdel av en uferdig bok (ca 80 sider A4) - hyl ut! Det haster ikke, men om du melder deg er det fint om du klarer å få det unnalest i løpet av 1-2 uker! :D

Jeg og jeg oooog har lyst! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.delbart.no/2015/01/jeg-har-ikke-behandlet-mannen-min-bra-og-det-var-urettferdig/

- Det trengs to personer for å forme et partnerskap. Ingen har rett hele tiden, og ingen tar feil hele tiden.

Jeg vil slå nok et slag for at et samboerskap handler ikke om at en alltid har rett (hun) og en må alltid må føye seg (han), slik det virker å fungere i mange samboerskap.

Ofte gjør gutta som fruene sier for å unngå at hun skal bli sur, noe som bare gjør vondt verre, men jeg har til gode å se gutter true med å bli sur eller lage helvete bare for å få viljen sin.

Når hun blir sur, så kommer han løpende for å få henne blid igjen...

Når han blir sur, så blir hun også sur og vinner i grad av sur

TESV_Torch.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboerskap har nødvendigvis muligheten til mer frekvente blåsejobber enn ved bare hyppig besøksfrekvens, men det er likevel nærliggende å tro at frekvensen av blåsejobber minker i takt med tilvenningen til den andres flatulens.

Ellers, vil jeg mene at Rodolfo står frem med den ultimate guiden til hvordan ha et samboerskap uten krangler.

Nemlig; sørg for at samboerskapet ikke har pågått over noen vesentlig tid. Hvis du derimot har et langvarig pågående samboerskap, finn en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte. Frekvensen er dog betraktelig høyere ;)

Burde kanskje skrevet "regelmessige blowjobs". Stort pluss.

Man kan jo fjerne de to nederste ribbeinene og suge seg selv... Samt tror Ron Jeremy kunne det. Bare sånn at det er nevnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...