Gå til innhold

Bro

Medlemmer
  • Innholdsteller

    476
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Bro

  1. Hei, Jeg flytter til Oslo - Frogner i august. Hvilken treningssenter anbefaller dere rundt området Frogner? Jeg er veldig lite kjent i Oslo :/ Mvh Bro
  2. Det eneste tragiske med dette, er at de ikke kom før nå. Det har tatt litt tid, men dersom de kjører på ofterer med dopingprøver så tror jeg dette kan være med på å skape et sunnere miljø.
  3. Veldig enig i alt dere sier, men kunnskap er jo noe man aldri kan få nok av. Personlig, ser jeg etter erfaringer her ettersom jeg er litt kjent med dette forumet.
  4. Hei, Noen som har erfaring med kostilskudded HMB ( β-Hydroxy β-Methylbutyrate ) ? - Slik jeg forstår, var det ikke lovlig i Norge før. I dag selges deg noen steder, men veldig dyrt i forhold til utlandet. Altså, man leser utrolig mye bra om dette produktet, men det er så vanskelig å stole på noe som helst nå om dagen om hva man leser via forumer og artikler. Hilsen Bro
  5. Hey mister, Kjenner meg igjen her. FrkHoel har egentlig gitt deg enn oppskrift og spart deg for mange timer søking på nett. Jeg mener du bør høre på henne. Jeg kan fortelle deg om min erfaring: Jeg har trent kroppsbygging og styrke i mange år, ca 12 -14 år. Er 31 år i dag. De siste 6- 8 årene, har det vært mye mer seriøs trening. Mine største ønsker var å få større biceps. Jeg prøvde all mulig forskjellig armtrening, til og med et sånt 8 timers armprogram (Dummeste jeg gjorde noensinne, men skal love deg at jeg lærte noe og aldri mer). Den tiden hvor min grunnstyrke på ryg
  6. Hey, Jeg fikk en del gratis kroppsanalyser for noen år tilbake, dersom du tenker på inbody eller tanita. Den ene dagen tok jeg analysen på morgen før jeg spiste noe mat. Samme dag tok jeg analysen lengere ut på kvelden, og hadde økt ca 5 % kroppsfett husker jeg Tenk da, på 1 dag økte jeg med 5% kroppsfett? Ville du stolt på denne?
  7. Hey FrkHoel, Har du god erfaring med L-Karnitin? Hvordan føler du den funker?
  8. Ja det har jeg. Det der er tilpasset meg og begynner slikt med lite volum. Har funnet ut for lenge siden at litt for mye volum gjør at jeg ikke blir sterkere. Kan hende ut i programmet etterhvert at jeg øker noen få sett på de tunge øktene eller øker til 2 myo sett. Kan variere hvordan jeg gjør det, prøver å følge med på hvordan progresjonen utvikler seg og tilpasser meg.
  9. Hva slags opplegg kjørte du på med Børge? Lyst å dele?
  10. Ja, se vedlegg. U1 og U2 = underarmer øvelser jeg har Har kjørt det programmet nå i 3 uker, liker det veldig godt så langt. Har lang erfaring med å kjøre slikt og det er det eneste jeg foretrekker, hvor jeg trener kroppen flere ganger pr uke. Varierer fra å trene kroppen 4 til 2 ganger pr uke. Ellers, begynner jeg med å kjøre 1 myo sett pr kroppsdell, og kanskje etter 6 uker begynner jeg å kjøre 2 sett myo. Altså dobler nesten myo øktene. Ellers, går de myo øktene ganske kjapt. I tillegg har jeg tung magetrening på de tunge dagene, det vil du ikke se på programmet. Kjører nok dette opple
  11. Kjører et program hvor jeg trener kroppen 4 ganger pr uke slik: Feks: Søndag: MYO fullkropp med tung bøy (1 sett myo på hele kroppen, hvor jeg kjører bøy 3-4 sett) Mandag: Tung fullkropp (bare baseøvelser og starter med markløft ca 3 - 4 sett) Tirsdag: Sprint intervaller/Fri Onsdag: Myo fullkropp med tung bøy (1 sett myo på hele kroppen, hvor jeg kjører bøy 3-4 sett) Torsdag: Tung fullkropp (Baseøvelser og starter med Hipthrust) Fredag og lørdag: Fri
  12. Begynte å se følgende tv serier, virker veldig bra etter få episoder. Litt tidlig å si ennå. Dette er serier som nettopp har startet: The Expanse - http://www.imdb.com/title/tt3230854/?ref_=nv_sr_1 The magicians - http://www.imdb.com/title/tt4254242/?ref_=fn_al_tt_1 Colony - http://www.imdb.com/title/tt4209256/?ref_=nv_sr_1 Second chance- http://www.imdb.com/title/tt4378456/?ref_=nv_sr_1 The man in the high castle - http://www.imdb.com/title/tt1740299/?ref_=nv_sr_1
  13. Se der ja, masse bra tips og mer pålitelige artikler. Takk folkens
  14. Takk FrkHoel for din erfaring. Tenker litt som deg, at det er muligens bedre å tøye etter en treningsøkt. Noen flere som har tips?
  15. Hei, Jeg er ikke akkurat en av de flinkeste når det gjelder tøying. Har som mål nå å bli flinkere når det gjelder tøying. Etter mange år med styrketrening, har jeg nok bare godt av dette. Jeg har en følelse på at mange her inne er flinke med tøying, men hvordan gjør dere dette? Føler at det står mye rart på nettet. Noen hevder man skal tøye før trening, noen hevder etter trening. Dersom man tøyer før trening, er ikke muskulaturen veldig kald? Er det ikke dumt å tøye når musklene er kalde? Men samtidig, skal man tøye når muskulaturen knust og nedbrutt etter trening? Kanskje løsningen er å tøy
  16. De jeg kjenner, som har prøvd feks den dietten jeg henviser til som er på ca 750 kcal i form av proteiner på 6 - 7 dager er lettere å gjennomføre enn UD2. Hvis jeg husker den riktig, går den slik: Kcal ca 1000 - 1200 i form av bare proteiner (dersom du er rundt 70 - 80 kg) + masse grønnsaker. Men ikke feks gulrot og poteter osv. Mandag: Depletion workout: full kropp ca 6-8 sett hver kroppsdell med 15 - 20 reps i hvert sett. (Tenk bøy 6-8 sett med 15 - 20 reps). Det skal svi, til du nesten kaster opp. Men det skal ikke være tung trening. Jeg pleide å kjøre følgende øvelser: pushup med dips
  17. Spørs jo helt hva dine måle er. Men ja jeg pleier det, etter en sånn diett så karber jeg på dag 7. Mandag spiser vanlig.
  18. La oss si at jeg begynner på en søndag (Som jeg alltid pleier å gjøre) og dietten varer i 7 dager: Da trener jeg fullkropp følgende dager: Søndag, tirsdag, torsdag og lørdag Veksler mellom mark og bøy på disse dagene. Ellers trenes hele kroppen med 3 sett hver hvor de store muskelgruppene trenes med ca 5 - 6 reps og de små med rundt 8 - 12. Jo lavere ned man kommer i fettprosent, jo oftere må jeg legge til feks gåing og mer bevegelse. Men da snakker vi under 8%. For meg så bruker jeg feks sånne dietter til å komme ned til rundt 8% ganske fort. Du har også RFL dietten til Lyle MCdonald, hvor
  19. Rett etter en slik diett spiser jeg ca dette på to dager: Minst 1200 gram karbs ca 250 gram prot ca 150 - 200 gram fett Totalt ca 7500 - 8000 kcal. Etter disse to dagene, spiser jeg vanlig. Vanlig for meg er ca 2500 - 3500 kcal. ca 300 - 500 gram karbs ca 150 - 200 gram prot ca 100 gram fett. Bør sjekke denne boka: http://www.bodyrecomposition.com/the-rapid-fat-loss-handbook Lyle McDonald er en veldig flink fyr innen slikt. Kan også nevne at min erfaring på slike dietter som er veldig aggressive funker bedre på folk som er slanke fra før av enn relativt. Er man dersom feks litt overvektig
  20. Før i tiden var jeg en endomorf, så ble jeg plutselig ble jeg en ektomorf. Siste årene har jeg vært en mesomorf. Kanksje det har noe med kunnskap og erfaring. Nå om dagen, etter mange års trening, treg fremgang så har jeg plutselig blitt en ektomorf, får nesten ikke mer muskler eller så tar det evigheter å bli sterkere enn det jeg er. Kjipe greier
  21. Ja, det er noe slikt jeg også alltid har tenkt og gjort. Funker det. Men denne gangen tenkte jeg å prøve noe veldig nytt for små muskler. Det gjelder, skulder, biceps, triceps og underarmer. Men leste du innlegget til Larsen89 hvor han siterer en post fra Børge sine sider? Det samme har jeg lest og sett nærmere på. Jeg er vant til å ha to biceps treninger i uka (gjelder resten av kroppen og), hvor hver trening har ca 7-9 sett biceps. Totalt 14 - 18 sett biceps i uka fordelt på to dager. Med opplegget jeg fant på i farta nevnt ovenfor, vil jeg ha færre sett og repitisjoner pr uke, jeg bare f
  22. Det her var interessant Thanks bro! Da tenker jeg feks noe slikt: La oss ta biceps: Biceps mandag: En runde med myoreps Biceps tirsdag: ca 4 sett tung biceps 6 - 8 reps Onsdag fri Biceps Torsdag: En runde med myoreps Biceps fredag: ca 4 sett tung biceps 4 - 6 reps feks samme på skulder, underarmer og triceps
  23. Takk for svar mister Kjapt spm, var dette feks den eneste bicepstreningen du hadde på 1 uke? Eller kjørte du den to ganger pr uke? Samme gjelder for de andre muskelgruppene. For min del, blir det aktuelt å kjøre myo reps på de små musklene
  24. Spennende, kan hende jeg tok for lette vekter. Er ikke vant til å trene med så mange reps, kan være derfor. Men ja, har for lite erfaring. Så derfor jeg spør dere Du som har god erfaring med myo reps, hvilken øvelser for myo reps anbefaller du når det gjelder: Biceps? Triceps? (kan frankspress med tau fungere bedre? Small benk passer kanskje ikke?) Skulder? Legger?
×
×
  • Opprett ny...