Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha! Folkens, slutt a!

Å være singel er ikke det samme som å være ensom!!

Aldri vært i noe forhold, men er langt i fra ensom. Ikke mangel på kos, og man kan styre alt selv. Er ikke sånn at jeg aboslutt IKKE skal ha kjæreste.. Men trives bra som singel. Så får vi se om den rette dukker opp. Men pr.d.d er jeg ikke klar for å etablere meg med kone, barn og et hamster som heter Hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Folkens, slutt a!

Å være singel er ikke det samme som å være ensom!!

Aldri vært i noe forhold, men er langt i fra ensom. Ikke mangel på kos, og man kan styre alt selv. Er ikke sånn at jeg aboslutt IKKE skal ha kjæreste.. Men trives bra som singel. Så får vi se om den rette dukker opp. Men pr.d.d er jeg ikke klar for å etablere meg med kone, barn og et hamster som heter Hans :)

AMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er beundringsverdig mye talent for å forbli singel her. Jeg skjønner ikke at det går. Siden 2001 har jeg vært singel ikke mer enn 2 uker. Hver gang det blir slutt dukker det opp en ny dame etter 1-2 dager. Som regel har jeg ikke engang hevdet meg i forhold, jeg blir bare overrasket over et plutselig møte med pappa der jeg blir introdusert som kjæreste eller en ny facebookstatus osv. Jenter elsker å være sammen. Som Paula Abdul sa: "STraight up now tell me is it gonna be u and me forever NOW NOW NWO??!?!? or are just u having fun??!?!?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært i et forhold og synes det er egentlig ganske greit.

Før var jeg mye mer opptatt av at jeg skulle inn i et forhold, mye fordi jeg opplever at samfunnet legger et press på at man skal være i et forhold (en av tingene som gjør deg tilnærmet "perfekt"). I tillegg til at foreldre og venner alltid lurer på når du skal få deg kjæreste. Det å derimot være utrolig opptatt av å gå inn i et forhold er ikke sunt eller lurt mener jeg. Man møter som regel på personer som ikke har sammen intensjoner som deg og du vil lettere se mye bra i folk fordi du ønsker å ha et forhold.

Nå derimot så har jeg sluttet å jakte. En dag møter man kanskje på noen, eller så møter man ikke på noen i det hele tatt. Det å være singel gjør meg uansett ingenting. Jeg har stor frihet til å gjøre hva jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske nøyaktig ett år siden jeg gikk ut av mitt første "seriøse" forhold, dersom man kan kalle det det som 17åringer.

Forholdet tok en brå slutt etter 1,5 år, og selv om det var ganske fælt er jeg nesten glad det endte slik det gjorde fordi jeg tok mye lærdom av det. Trives som singel, selv om jeg har noen i kikkerten. Tror ikke jeg er klar for et forhold igjen i nærmeste fremtid, men en forelskelse er jo (ikke så veldig) bare gøy.

Har ihvertfall god tid foreløpig, så jeg gidder egentlig ikke å tenke på det en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 1/2 år, etter 2 år som samboer.. så stresser ikke. Men merker jo at flere og flere i "gjengen" får seg kids, stasjonsvogn og hund, for å si det sånn :o

19 år. Billigere og mer frihet er vel grunnen, neida, joda. :)

Er det nå egentlig det? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 1/2 år, etter 2 år som samboer.. så stresser ikke. Men merker jo at flere og flere i "gjengen" får seg kids, stasjonsvogn og hund, for å si det sånn :eek:

Er det nå egentlig det? :-P

SYKT stress. Gawd. Angstanfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SYKT stress. Gawd. Angstanfall.

Kødder du eller? Søss har akkurat fått kid nr 2, er gift, med hus, stasjonsvogn osv..

Trodde først dette skulle være "avlasting" for meg.. men fungerer jo motsatt..

-_-

Er det ikke bedre å vente på den rette, enn å forhaste seg utpå noe? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du eller? Søss har akkurat fått kid nr 2, er gift, med hus, stasjonsvogn osv..

Trodde først dette skulle være "avlasting" for meg.. men fungerer jo motsatt..

-_-

Er det ikke bedre å vente på den rette, enn å forhaste seg utpå noe? o_O

By all means, venter på den rette selv, men det svir som faen for det om. Jævlig rart egentlig. Hadde aldri trodd at jeg skulle havne "der".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By all means, venter på den rette selv, men det svir som faen for det om. Jævlig rart egentlig. Hadde aldri trodd at jeg skulle havne "der".

Det er liksom #Denfølelsen .. For 3 år siden trodde jeg at jeg var set for life.. nå har jeg ikke peiling på noenting lengre :p haha ..

Det er vertfall ikke billigere å være singel.

Enig. Frihet , ja. Lettere å tenke på kun seg selv, enn å hele tiden ha en annen person i tankene i tillegg. men billigere?

Det går nå litt ann på, men med mindre du kun dater golddiggere, så tør jeg påstå singellivet minst er like dyrt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke singel jeg da. Men for meg er det viktig å behold ''meg'' delen. Den jeg var før jeg gikk inn i forholdet.

Man blir jo på en måte ny når man går inn i et forhold. Jeg gjør fortsatt som jeg vil, og det er veldig viktig for meg! Det er jo ikke alt jeg kan eller vil gjøre, og noe gjør jeg jo med madammen, viktig å ikke glemme henne :p

Men skulle dagen komme hvor jeg skal legges i bånd, da rømmer jeg heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...