Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Snart 6 måneder siden det ble brudd med første "ordentlige" kjæreste. Vi var sammen i tre år, og samboere i halvannet. Etter litt frem og tilbake var det en felles enighet om at det beste var å flytte fra hverandre, men vi har beholdt det sterke vennskapet og har fortsatt en del kontakt (blant annet oppdro vi en hund sammen, som begge to er like glade i, så han har noen "pappahelger" nå og da :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

3 år! Det har vært tre fiiiiine år med masse selvrealisering, egenutvikling og egotripping.

Jeg tenker å fortsette egotrippen frem til jeg finner en som vil ha meg for den jeg er (og som jeg liker i retur, selvsagt).

Single-Lady-meme_0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på 3 mnd, mitt valg og det var ett valg som burde vært tatt før. Den siste tiden av forholdet var mer ett sympatiforhold da jeg ikke ønsket å såre henne, men ett sympatiforhold er ingen tjent med.

Trives som singel da jeg trives godt i eget selskap, dette kommer nok av at jeg jobber mye med mennesker hver eneste dag. Jeg synes da det er deilig å være litt alene og slappe av når jeg ikke er på jobb, men er samtidig alltid åpen om jeg skulle dulte borti "hun rette", hun som får meg til å føle at jeg ikke trenger å være alene for å slappe av.

Føler Exposure sa mye av det jeg tenker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...