Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært mer eller mindre singel siden midten av februar 2006. Akkurat bruddet var et veldig bevisst valg. Vi hadde begge våre problemer som gjorde forholdet veldig destruktivt for oss begge, selv om vi var veldig glad i hverandre. Vi har fortsatt kontakt, og no hard feelings.

Akkurat det at det ikke har blitt noe seriøst og langvarig etter bruddet er det flere grunner til. Særlig første årene etterpå hadde jeg et sterkt behov for å være fri og frank etter å ha vært i forhold hele ungdoms- og studietida mi. Har hatt flere flørter og kortvarige greier eller mer langvarige praktiske ordninger. Uansett er jeg veldig bevisst på hva jeg ønsker meg i et forhold, og jeg gidder ikke slå meg til ro med hva som helst bare fordi man "må" ha noen når man har passert 30. Jeg trives med det livet jeg har nå, og det begynner å bli en stund siden jeg traff noen som fikk meg til å ville slå meg til ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

Uff. Altfor lenge. Er blitt rar og sær (eller rarare og særare for å vera heilt ærleg...). :p

Liksom "berre blitt slik", men eg har heller ikkje gått aktivt inn for å endra det... så får vel skylda på meg sjølv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år, og det er kjedelig. Jeg vil ha kos!

call me l8r ? :D:ROFLMAO:

on topic, singel siden slutten av januar. forholdet varte bare 3 måner. Det er meget herlig,,når dama man blir sammen med...mener ho er klar for et forhold.... og etter 2,5-3 måna finn ut at ho allikavel ikke er klar. Dette...pågrunn av dårlig behandling av eksen hennes. Sitter og venter på at eg skal gjør samme feila, og når det ikke skjer...ja nei. " baby im a matha fatha Gentleman" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singel pr. definisjon 6 år, men ikke nødvendigvis "alene". Trives bra som singel, men begynner å frykte at jeg liker det for mye, da jeg også savner ei å dele livet med.

Har ei dame av type blond, model, "Kathrine Sørland'ish", som driver å maser og sender meldinger om dagen, men jeg er skeptisk, hun virker "skummel":cautious:, og dessuten så foretrekker jeg brunetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel pr. definisjon 6 år, men ikke nødvendigvis "alene". Trives bra som singel, men begynner å frykte at jeg liker det for mye, da jeg også savner ei å dele livet med.

Har ei dame av type blond, model, "Kathrine Sørland'ish", som driver å maser og sender meldinger om dagen, men jeg er skeptisk, hun virker "skummel":cautious:, og dessuten så foretrekker jeg brunetter.

haha, er du rett å slett too good for ''Kathrine Sørland'ish''? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med TEW mange mennesker som er attraktive uten at det nødvendigvis er et menneske som man faller for selv.

Litt mer off topic; Ser mange skriver det er digg å være singel fordi man da kan gjøre som man vil. Eneste jeg kommer på man ikke "kan" når man er i et forhold er vel rote rundt/ha sex med andre? Eller har jeg totalt misforstått :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TEW mange mennesker som er attraktive uten at det nødvendigvis er et menneske som man faller for selv.

Litt mer off topic; Ser mange skriver det er digg å være singel fordi man da kan gjøre som man vil. Eneste jeg kommer på man ikke "kan" når man er i et forhold er vel rote rundt/ha sex med andre? Eller har jeg totalt misforstått :p

Sikkert noe med det der å "ikke virke for desp" elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 mnd og det var et bevisst valg som skulle vært tatt for 8 mnd siden. Forholdet ble en belastning og jeg merket at jeg var lettere til sinns når vi ikke var rundt hverandre. Som min far sier om ekteskapet med min mor ( som hittil har vart i over 30 år) : "Jeg gleder meg alltid til å komme hjem". Det gjorde ikke jeg.

Kjærleiken har en tendens til å dukke opp i det øyeblikket man slutter å lete febrilskt etter den, så jeg tar ting som de kommer for øyeblikket, uten å være fast bestemt på å forbli singel eller måtte inn i et nytt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...