Jump to content

Akakara

Members
  • Content Count

    150
  • Joined

  • Last visited

  1. Har nok ikkje prøvd meg på distanser over 15km. Som oftast når eg er ute å løpe/joggar er tida uviktig. Til no har eg for det meste berre løpt 3-4000m, med ein og annan langdistanse. Har prøvd eit par halvlange joggeturar på 5-6000m men slitar litt, delevis fordi eg er platfot og andre grunnar. På tredemølla inne ei stund tilbake løpte eg 5000m på 27,40
  2. Utroleg bra. Blir overlykkleg den dag eg klare 3000 på 12. blank eller betre.
  3. God "natt". Eg ser for meg att eg bør dra litt meir pilates/yoga øvelsar inn i mitt treningsopplegg. Eg sitte igjen med alt for mykkje spenning i forskjelige muskler og kjennar meg ganske stiv. Eg har sett på forkjelige øvelsar som ligge på youtube. + Utføre dei regelmessig. Men føle framleis å ha det litt inn med t-skjei. Jobbar turnus som er 6veker på 3 av. Det vil da sei at eg ikkje har netttilgang når eg er på. Veit nokon kor eg kan finna ein plansje av øvelsen? Ein måte eg eventuelt kan lagra det på pc.
  4. 13.44 min på 3000 utendørs terreng . Grus og asfalt. (roing 3000m 12min)
  5. I går når eg sprang 1 mil brukte eg 45 minutter. Alt under 1t på mila vil eg påstå er bra ed mindre du drive med toppidrett. (Eg veit at , om du er i veldig god form klarar du det på 30-35 min på ei mil.)
  6. Lykker til, håpar duendar i godt selskap m/meir. Ein gode venn ++ (Kanskje litt til)
  7. Er sikkert 6 år sidan eg var i eit forhold. Det var jo ikkje eit spesielt sundt forhold. Ulikheter skilte oss for mykkje. Utanom den månaden me var saman så har eg vore singel. "From the day i was born , born in 93. Det er ikkje friveleg, men orkar ikkje stresse med å finna ei. Forhåpentlegvis dukkar drømedame opp på eit mystisk vis på det mist tenklige tidspunkt. Ganske ofte eg kunne tenkt meg å vera i eit forhold, det ser så skjønt ut.
  8. Det hendte når eg løpte intervall 4 min på 2 av. Når eg streke disse to musklane skal eg strekke slik eg ellers ville gjort 20-30 sekunder hold eller mindre tid og fleire gonger?
  9. Eg var til legen i "leiren" . Ho konstanterte at det var overbelasting og ga meg ein salve som ho sa eg skulle bruke to gonger dagleg . Maser inn. (kna inn) Er det slik og forstå at eg kan nytta fysoteraput/masasje til å få strekt ut leggen orgentlig? Eventuelt korleis kan eg sjøl få den strekt skikkleg ut. Da utan skikklege og utkvilte bein kjem eg ingen veg enda kor sterk viljen er...
  10. Merka det fyrst og fremst på søvnen, altså energimessig. (Sovar so mykkje betre når eg fysisk er tom for energi, har vore i aktivitet i løpet av dagen.) I feittprosent har eg eigentlig aldri hatt noko behov for å gå ned. Men eg kan erleg inrømma at etter eg begynte og trena meir strukturert sa har eg korta inn på beltet. Det med beltet utan at det er skadeleg. Målet er jo opp i vekt så eg har mot dei fleste råd auka kaloriinntaket ganskje mykkje , 4 ganske store måltid kvar dag + frukt/grønnsaker. På muskelmassen på kroppen tok det vel 4-6 veker før eg merka forskjel og nermare eit halvtår før andre rundt meg merka at eg var kommen i betre fysisk form. Men eg har god tid på å komma i god form. Det er ikkje tidsbestemt men livsmål.
  11. Eg har løpt og generelt trent litt for hardt. Eg har no muligheit til å kvila fram til 21 april. Eg har vore litt hardhendt med venstre side av ribbeina , pga fall (og dårleg skytestilling). Ut ifrå det eg veit har eg ikkje brukke noko, men når eg bøyer meg (vrir meg når eg skal sova gjer det meir vondt enn det burde). - Dette er noko som berre treng kvile men eg har berre 10 dager som eg kan holda meg rolig på. (hjelp) - Kan eg framskynde dette på noko vis? Eg har kvilt for lite og lytte for dårleg til kroppen angåandande løping. Er født platfot og vil tru det er derfor eg no har overbelasta leggen. (Vel og merka eg fekk nett flunkande nye joggesko som eg handla hjå løp labb i Bergen og fekk der beskjed om at disse skona skulle passa min fot. Men eg går også ein del i "paradesko" (flate finsko), og feltstøvler. Det treng nødvendigvis ikkje alaina vera joggeskona som har skylden for overbelastninga. I og med dette er noko som skjer gradevis. Er godt turvant , men ikkje vant til å marsjera og løpa så mykkje på asfalt som eg har gjort disse 4 vekene. Korleis kan eg eventuelt framskynna restruksjonen i overbelasting på leggen? * Har du nokon Tips ?
  12. Har jo ingen prole når eg tek få pus up men ynskjar å ta 45+ Eg pleiar å få ondt etter eg har teke eit par sett ed 15-
  13. "Glad tilbakemelding å vokna opp til" Takk. ( Eg forvente ikkje at det skulle bli tatt imot på ein sånn måte). Eg vil sjølv ikkje sei eg har noko problem med å passe inn i dagens hurtiggåande samfunn. Men eg foretrekke eit meir avslappa forhold til det eg legger i å vera "fritt menneske". Sjølv om det å gå utanom det fleirtallet gjer . Da må du tråkka opp spora sjølv og det i seg sjølv kan vera utoleg tumt. Vil kalle meg frisk , oppegåande og utadvent , har alltid hatt veldig lett å få kontakt med andre mennesker , men som sagt den kneika og finna personane med samma interesse slitar eg litt med. (Frå andre synspunkt og mangen gonger frå meg sjølv i tredje person også , lure eg på om eg er litt naiv, for eg trur alltid det beste om folk om dei ikkje gir meg grunn til noko anna)
  14. "Syklig tynn " , overvektig , "pumped body ". Jamt over er det eit bestemt valg at ein person gjer dette , det har eg ingen ting imot. Men eg er sikker på at fleirtallet av dei som trener har ingen anelse om kva dei holder på med eller korleis dei skal trena. Kanskje det berre er så enkelt at dei vil vera lykklige? Tenk om denne person hadde hatt "støttepersonell" (famlie/ venner) som kunne gje dei ei støttande hond, eit smil , ein klem. At dei kunne godta seg sjølv slik dei er. Det er nokon som meinar det er ein trend som går over , men i eit demokrati som me lever i skal alle vera inkludert i samfunnet om du er stor eller liten , feit , tynn , normal. Ein peron lengtar så etter lykke at person kan gå så langt at ein blir "galen". Eg gløymar kva som er sundt for kroppen og kva som er lurt for at ein skal bestå. Ein vil jo berre vera ein del av gjengen . Ein at dei kule , og modige. Det er min meining at det er alle og ingen sin feil. (Men regjering og median , og det at verdi i kroner og øre som rår hjelpar ikkje så mykkje akkurat heller). Er trur dette er ein viktig at denne tråden kom, og at me tenkar på det og kan diskutera det. Kanskje me kan forebygga det med konkrete tiltak. =? Og ikkje berre diskutera ? Hjelp andre å komma igang med trening på ein sunn og kontrolert måte. Om du ser nokon som sliter på gym`en spør om dei treng hjelp og råd. Eg har høydt om visse gym som nektar 15 åringer å trena på "maskinane". Men eg trur me kjem vel så langt om me er eit godt medmenneske i ein ellers travel og stressande kvardag. Smil
  15. Vinterstid er det mørkt og kaldt så då blir det ofte lesing i ei god bok, kakebaking , familie. Innimellom overnatting. Kva eg skal gjera med livet mitt, eg skjønar ikkje korleis det er ein bekymring for deg? Berre fordi eg ikkje nytar alkahol å ikkje trivast der kvifor skal eg ikkje ha ambasiøse og skikklege mål som alle andre? Treningsmessig skal eg bli ein kombinasjon av sterk og utholdenheit. Eg brukar vel nermare 4t kvar dag på treeningrelaterte ting og som sikkert ein av få legg eg meg ofte i 21.30 til tider for å stå opp tidleg neste dag. (Må sikkert korta ned på antal timer eg brukar til trening etterkvardt) Treninga i tilleg til målet forbyggande skadetrening og eit springbrett mot alt som eg ønskar å opna igjenom mi tid her på jord. Utdanningmessig: Bli Sjølvstendig næringsdrivande, etter eg er fult 30. Fram til er fyller 30 skal eg ta kurs/ skule i tip - maretime fag, anleggsgartner . (Tilsaman 8 år). + Fullføre militørtjeneste. Eg kjem frå gard så det er alltid noko å gjera. - Avløysar. (skogsdrift, høsting, såing , pløying, tilretteleiing , reprasjon , vedlikehald, dyrestell). Hobby: Tango, Boksing , bading, Friluftliv da spesielt turgåing og "sportfisking". Campingturar, sykkelturar (asfalt, grus og stier, downhill/freesteel) ,ski (skøyting , og lagturer), omtrent kvar einaste ledige helg i perioden mars- august tilbringast på stølen. Høyrast ut som ein avslappande laudagskveld, men ein dårleg vane til kvardags. Einaste som kan vera dumt er at når eg er på skogs/fjelltur så møtar eg sjølvsagt eg berre hygglege folk. Som tar seg tid til å tenka litt utfobi mobildekning og klokka. Virkeleg utfordra seg sjølv med foreksempel gå frå a-b. Du kan velga å slå leir ein ekstra dag ligga på underlaget og sjå på skyane og høyre på fuglesang. Høsta bær og sopp av natur. Rett og slett samla energi til ein ellers stressande kvardag som skal gå så utroleg fort, av og til berre eksistera. Eg skulle virkeleg ynskja at eg møtte fleire jamnaldrede (møtte nokon ) i heile tatt når eg var ute på tur. Eg har liksom meldt meg inn her på fitnessbloggen i håp om å finnna ei eller ein (fleire) som kunne tenka seg å vera med ut på tur. (Utfordra seg sjølv samt og eller berre slappa av). Kvifor skal ein ligga stille og sola seg ? Eg trivast ikkje på ein bar av dei grunner: Eg har kun begrensa tid her på jord. Alt for mange er uhøflige og høylytte (iallefall etter eit par drikker for mykkje). Dagens ungdom dansar minimalt på bar (ialledall mitt intrykk). Eg får litt klaustrofibi når det er så mange folk , det er alltid enten eller. Ingen eller stappfult. Skjekking på bar er jo nesten bortkasta: * da eg vågar knapt å snakke med den jento eg tykjar er søt * Dei er sørpa fulle * er berre på jakt etter one nigth stand * "prestasjonsangst" - Hater at det blir "aqvard" stille. Mens om eg møtar ei jente på tur, eller på trening har me iallefall noko til felles som me kan snakka om. Har fortalt alt anna så kan vel berre fortsetta. Eg har vore skikkleg full ein gong på heimabrent , eg følte meg så inne hellvete dårlig (detaljene uteblir). Da satt eg berre strek at eg må heller trene meir seriøst , og bruka tida mi meir fornuftig enn å kasta den vekk på farlige "adrenalinkick" som er bygd på alkahol. Eg kan lett ha det morosamt utan alkahol og eg blir jo ikkje fin med vin så kan vera nett det samma med faenskapen.
×
×
  • Create New...