Gå til innhold

Single: Hvor lenge har du vært singel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt over ett år, helt bevisst. Er åpen for et forhold viss den rette personen dukker opp, men jeg leter ikke. Tror det er en fordel å lære seg å trives med seg selv alene før man kan trives optimalt med en annen. :)

Litt over ett år, helt bevisst. Er åpen for et forhold viss den rette personen dukker opp, men jeg leter ikke. Tror det er en fordel å lære seg å trives med seg selv alene før man kan trives optimalt med en annen. :)

Trives litt for godt med meg selv, sikkert derfor jeg er så sær ;)

Annonse

For lenge.. Og det er egentlig ikke et bevisst valg, da i forhold til at jeg ikke har funnet mannen med stor M.

Skjønner at å bruke tiden min på trening ikke akkurat vil endre denne situasjonen:dead:

Ordrett min situasjon og :p

Er kjipt, vanskelig å finne noen en føler en matcher godt med! Og en blir jo ikke akkurat mindre kresen med årene heller (kombinert med at en selv nok blir mer sær og :p )

Aaaltfor lenge, heller aldri hatt noen lange forhold heller (vært sånn type 4-6 måneder).

Singel siden årtusen-skiftet, haha, kanskje ikke dette årtusenet er noe for meg ;) Går litt i bølgedaler mellom desperat og fornøyd, men akkurat våren er litt kjedelig ;)

Vært singel i snart to år nå. Kunne hatt kjæreste dersom jeg ville, men jeg trives veldig godt alene. Liker den friheten det innebærer, å kunne disponere livet mitt og tida mi fritt, og liker også å slippe å ta hensyn til et annet menneske :) Gidder ikke være sammen med noen bare for å være det, eller fordi jeg kjeder meg/trenger noen å være sammen med. Kommer den rette forbi som man klaffer med så sier jeg jo ikke nei til det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...