Jump to content
GAS

Hygiene på treningssenter får stryk-karakter

Recommended Posts

Fortsetter under...

Dere skulle tatt en sjekk av tastaturet deres, eventuelt et dørhåndtak eller et rekkverk i en rulletrapp :p

Men ja, det understreker betydningen av ordentlig håndhygiene.

Annonse

Dere skulle tatt en sjekk av tastaturet deres, eventuelt et dørhåndtak eller et rekkverk i en rulletrapp :p

Eller dette tiårets kombinerte dass-, treningsstudio, på sengekanten og mens-vi-spiserlektyre - smartelefonen ;)

Der er det en gullgruve i antall bakterier.

Blir dere veldig overasket over dette?

Hvordan er det der dere trener egentlig? Kan ikke si dette er mye jeg tenker på når jeg trener. Ikke det jeg bruker tiden på ;)

Blir dere veldig overasket over dette?

Hvordan er det der dere trener egentlig? Kan ikke si dette er mye jeg tenker på når jeg trener. Ikke det jeg bruker tiden på ;)

Her (f... de vasker aldri!!!!):

dirty-gym.jpg

Jeg må le litt av teksten, når det kommer frem at det særlig er damegarderoben som er ille. Også de jentene som bruker så lang tid på å freshe seg opp der inne både før og etter. De skulle bare visst! :-)

Annonse

Dusjer ALDRI på treningssenteret mitt, jeg drar rett hjem og dusjer i min egen dusj!!! Mitt treningssenter virker forholdsvis rent og jeg ser renholdsdamene ofte.

Etter å ha lest artikkelen, har jeg vansker med å sette meg på spinningsyklene altså.... Eeeeeew...

Jeg er egentlig ikke overrasket over funnene.... Folk som ikke vasker hendene etter dobesøk, etter å ha snytet seg, tørket svette og hosting rett i hånda. Folk som retter på undertøy og drar ut av rumpesprekken tightsen sin, og fortsetter med å pumpe jern og peise på ellipsemaskinen.

Massehysteri med håndsprit og vask av apparatene før, under og etter, vil bryte ut.