Gå til innhold

Hygiene på treningssenter får stryk-karakter


GAS

Anbefalte innlegg

I denne artikkelen i VG som tar utgangspunkt i en reportasje på TV2 Hjelper deg som visstnok vises i kveld har de sjekket bakteriefloraen og rensligheten på tre av de største treningssenter-kjedene i Norge, SATS, Elixia og Stamina...resultatet av testene de har gjort er en smule kvalmende... :yuck:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10146482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dusjer ALDRI på treningssenteret mitt, jeg drar rett hjem og dusjer i min egen dusj!!! Mitt treningssenter virker forholdsvis rent og jeg ser renholdsdamene ofte.

Etter å ha lest artikkelen, har jeg vansker med å sette meg på spinningsyklene altså.... Eeeeeew...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke overrasket over funnene.... Folk som ikke vasker hendene etter dobesøk, etter å ha snytet seg, tørket svette og hosting rett i hånda. Folk som retter på undertøy og drar ut av rumpesprekken tightsen sin, og fortsetter med å pumpe jern og peise på ellipsemaskinen.

Massehysteri med håndsprit og vask av apparatene før, under og etter, vil bryte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...