GAS Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 I denne artikkelen i VG som tar utgangspunkt i en reportasje på TV2 Hjelper deg som visstnok vises i kveld har de sjekket bakteriefloraen og rensligheten på tre av de største treningssenter-kjedene i Norge, SATS, Elixia og Stamina...resultatet av testene de har gjort er en smule kvalmende... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10146482 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakker Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Herlig å tenke på når man har sår på leggene og gnir dem inn mot markløftstanga Maraud 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/trening/saa-skittent-er-det-hos-norges-tre-stoerste-treningssenterkjeder/10146482/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ikke veldig overasket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naranja Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Kom over denne på VG selv, og regnet med at den havnet her. Utrolig motbydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Dere skulle tatt en sjekk av tastaturet deres, eventuelt et dørhåndtak eller et rekkverk i en rulletrapp Men ja, det understreker betydningen av ordentlig håndhygiene. Tor, Rakker og Torsty 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slettet Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 å fy Elskling, Stining, Lotta og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakker Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Dere skulle tatt en sjekk av tastaturet deres, eventuelt et dørhåndtak eller et rekkverk i en rulletrapp Eller dette tiårets kombinerte dass-, treningsstudio, på sengekanten og mens-vi-spiserlektyre - smartelefonen Der er det en gullgruve i antall bakterier. Hjema og Torsty 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velhei Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Blir dere veldig overasket over dette? Hvordan er det der dere trener egentlig? Kan ikke si dette er mye jeg tenker på når jeg trener. Ikke det jeg bruker tiden på Roger86 og Torsty 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elskling Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Ekkelt men hver og en har jo sitt eget ansvar og valg om en gidder bruke spray vask som står rundt omkring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakker Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Blir dere veldig overasket over dette? Hvordan er det der dere trener egentlig? Kan ikke si dette er mye jeg tenker på når jeg trener. Ikke det jeg bruker tiden på Her (f... de vasker aldri!!!!): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velhei Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg må le litt av teksten, når det kommer frem at det særlig er damegarderoben som er ille. Også de jentene som bruker så lang tid på å freshe seg opp der inne både før og etter. De skulle bare visst! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinglo Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Får man fortsatt lov å være et "rent senter"? Stephanie F, JohannesL, FatUnicorn og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chubby2champ Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Som om jeg ikke var germaphobe fra før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Spør meg igjen om hvorfor jeg dusjer hjemme. Pls. Afterall og XtrM 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drlegendary Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Skitne dere er, damer! Groenhaug 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngryJess Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Dusjer ALDRI på treningssenteret mitt, jeg drar rett hjem og dusjer i min egen dusj!!! Mitt treningssenter virker forholdsvis rent og jeg ser renholdsdamene ofte. Etter å ha lest artikkelen, har jeg vansker med å sette meg på spinningsyklene altså.... Eeeeeew... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Skal jeg være slem å fortelle om andre meget uhygeniske ting vi mennesker rører ved OFTE uten å tenke over det? GrommiZ, HenrikWL, Groenhaug og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngryJess Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg er egentlig ikke overrasket over funnene.... Folk som ikke vasker hendene etter dobesøk, etter å ha snytet seg, tørket svette og hosting rett i hånda. Folk som retter på undertøy og drar ut av rumpesprekken tightsen sin, og fortsetter med å pumpe jern og peise på ellipsemaskinen. Massehysteri med håndsprit og vask av apparatene før, under og etter, vil bryte ut. Kira og Astriiiixxx 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Mats Moskvil Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Er det helt oppriktig noen som ble overrasket av dette? Groenhaug, gøns, FatUnicorn og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.