Gå til innhold

Hygiene på treningssenter får stryk-karakter


GAS

Anbefalte innlegg

Rett meg om jeg tar feil, men jeg tror ikke stafylokokker lar seg "fikse" av immunforsvaret sånn helt uten videre.

Nei er nok ikke alt det er heldig å få i seg. Blir som med fugleinfluensaen. 100 mennesker blir smittet og et par hundre millioner går daglig med munnbind. Tror heller jeg går på treningssenteret fremfor å sitte hjemme med munnbind og dusje i antibac.

Mye farlig der ute i verden, men kan ikke sitte hjemme å være redd hele tiden. Ta dine egne forholdsregler og velg hva du selv vil utsette deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare jeg som ikke synes at dette er hysterisk krise? Jeg bruker flip flops i dusjen, for å unngå fotsopp og andre morsomme ting, men ellers så bryr jeg meg ikke nevneverdig. Det er ikke noen overraskelse at det er mye bakterier der folk svetter daglig. Lover dere at det er minst like ille på dørhåndtakene dere tar på flere ganger i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og handlekurver/vogner på butikken, kortterminaler og stoppknappen på bussen <3 Sorry, jeg bare måtte siden det ble nevnt dørhåndtak :D

Sånn sett tror jeg ikke håndtakene på tredemøllene er så alt for ille. De blir jo i det minste tørket av en gang innimellom. Hvor ofte blir handlevogner desinfisert? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj å bøs! Men nei,jeg er ikke sjokkert...bare discusted;). Trener hjemme,dusjer hjemme...takk og lov:).

Men en ting jeg synes er litt sånn sketchy....

Hvorfor i allemanns verden er det tarmbakterier på setene og håndtakene ?:depressed: Skulle det være for mye forlangt at folk vasket seg på hendene og tørket seg ordentlig i rompa før de gikk å trente ? Og på hvilken annen måte kommer disse tarm og e coli bakteriene dit ellers om dette ikke er forklaringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj å bøs! Men nei,jeg er ikke sjokkert...bare disgusted;). Trener hjemme,dusjer hjemme...takk og lov:).

Men en ting jeg synes er litt sånn sketchy....

Hvorfor i allemanns verden er det tarmbakterier på setene og håndtakene ?:depressed: Skulle det være for mye forlangt at folk vasket seg på hendene og tørket seg ordentlig i rompa før de gikk å trente ? Og på hvilken annen måte kommer disse tarm og e coli bakteriene dit ellers om dette ikke er forklaringen?

Selv om du tørker deg i rompa og ikke har noe avføring der, så har du fortsatt svette, skit og bakterier der. Hva skjer når du sykler i 1 time, gjerne i tights som bare sender fukten videre? Nettopp.

Håndtakene er jo seff fra folk som ikke vasker hender etter dobesøk, evt som drar ut nysgjerrig undertøy ut av rompa under trening, så tafser på ting i etterkant.

#commonsence

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det Ojive. Guffent er det okke som og de burde jo sprite utstyr på sentrene flere ganger til dagen,jeg gjør et med mitt eget het HJEMME liksom.

Æsj, trene hjemme? Jeg etterlater meg alle bakteriene på alle maskinene og i dusjen så går jeg ren hjem. Hvorfor tror du det er så skitten på treningssenterene :p Skitne til mitt eget hjem? nei fysjom!:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må le litt av teksten, når det kommer frem at det særlig er damegarderoben som er ille. Også de jentene som bruker så lang tid på å freshe seg opp der inne både før og etter. De skulle bare visst! :)

Det er jo det som er greia. Når de bruker så lang tid på å freshe seg, så ligger det jo så klart mer skitt igjen etter dem. Gutta bærer jo denne skitten med seg hele tida, må vite. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...