Jump to content

AngryJess

Members
  • Content Count

    312
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by AngryJess

  1. Ikke noe kardio nei, unntatt sirkeltreningen og romaskin som avslutning, 5 x 150m med 15sek pause.
  2. Jeg tror ikke jeg økte noe særlig, ikke noe spesieltsom jeg husker hvertfall Det var økning av reps , flere reps med letterevekter, eller tyngre belastni g med færre reps. Det ble lagt til nye øvelser eller erstattet med andre lenger uti programmet. Jeg ser for meg at man bare kjører programmet om igjen med tyngre belastning (enn første gang) for å oppnå resultenene, for jeg selv følte at 4 uker egentlig ikke var nok (men på en annen side var jeg møkklei i uke 3)
  3. Når øktene begynte å vare neste 2,5t sånn uti uke 3 og 4, så må jeg si at jeg begynte å grine og utvikle et hat-forhold til programmet. Kjørte igjennom alle 4 ukene, og gikk over til eget selvlaget program. Ikke noe gærent med programmet, ser på div blogger at andre har hatt bra fremgang. Men.....Dette var ikke no for meg sirkeltrening 6 runder med 15 reps på alle 4 øvelsene etter en haug med andre øvelser først, det føltes som 2 økter i 1 som aldri tok slutt.
  4. Blir nok Fretex ja Du veit, julenissen rekker ikke å stikke innom alle med gaver
  5. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/selger-tights-og-topper-billig.32245/ Oppdatert med nye priser på klær
  6. Alle plagg pent og lite brukt. Kjøper betaler også porto Topper 100kr pr plagg - tights 200kr pr plagg.
  7. Personlig Trener hos Team PT Askim

  8. Hei Jeg leter etter kurs i kettlebells... Jeg geit AFPT har, men det har nå stått veldig leeeeenge at "nye kursdatoer kommer snart" på nettsiden dems. Er det noen her som veit om andre som holder kurs i kettlebells??
  9. Prøvde øvelsen i dag se, og følte meg passe "smart" ja Jeg følte ikke at jeg traff musklene noe annerledes. Men du har et poeng, du får ikke brukt momentene kroppen, så da må de spesifikke musklene ta i mer. Takk for oppklaring
  10. Skjønner at det skal trene lats, men det gjør man jo ved vanlige chins. Er det no spes annerledes når man har beina hvilende på benken?
  11. Rack chins....what' the point? Anyone?
  12. Har vaskemaskin, så jeg åpner kjapt shakeren og kaster den inn i maskina før jeg skrur den på lang vask-programmet. Ellers har mange shakere ofrer livet sitt for jeg orket ikke lukten når jeg åpner dem
  13. Jeg bruker mest exorlive for å lage øktplaner for kundene Men ja, du har et "kundekort" for hver kunde, med kontaktinfo, delmål og mål, kroppsmål og vekt, loggføre progresjon og loggføre på kalender alle øktene. Ganske ålreit!
  14. Jeg bruker Exorlive for å mekke program og oversikt over kundedatabase. Ellers er det mye Word og almanakk
  15. Lol, det skulle stå "foreslår IKKE øvelser som involverer latissimus dorsi".. My bad!
  16. Øvelser som ikke involverer så mye latissimus dorsi. Nedtrekk f.eks, er en øvelse der du bruker denne muskelen, så hvis du ikke ønsker V- formen vil jeg forelså den øvelsen, og andre øvelser der armen er rett ut fra kroppen og utfører en adduksjon (føre armen ned inntil kroppen). Her har du link til hva muskelen er, hvor den sitter og hva den gjør. http://nn.wikipedia.org/wiki/Musculus_latissimus_dorsi Øvelser som roing, facepull osv er øvelser som fokuserer mer på musklene rundt skulderbladene og øre del av ryggen - rhomboideus og trapezuis.
  17. Ene PT'n jeg jobber sammen med, sier til kunden sin: "Du kler ikke den manualer der....ta denne!!" (mye tyngre en). Man skal ha den belastningen man kler!
  18. Litt kjipt at tights som er meninga skal være lange blir til capri De lange Röhnisch tightsene er faktisk overraskende lange Bra stretch! Apropo weightless - ikke no for langbente!
  19. Got micro booty vel, eneste problemet jeg har er at de fleste bukser er korte i beina...
×
×
  • Create New...