Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når han

  • Kaller meg "jenta mi", "babe" etc. Eierforhold er viktig, man må føle at man er hans eller han begjærer deg
  • Lekekiler meg, og jeg eeeekstremt kilen
  • Holder meg fast og lekesloss vel vitende om at jeg ikke har sjans i helvette å komme meg løs
  • Vandrer rundt i boxern
  • Tar vare på meg om jeg er ute av meg
  • Behandler hunden min som en prinsesse, leker med henne og de liker hverandre (hunden er mitt barn, min øyesten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Når han

  • Kaller meg "jenta mi", "babe" etc. Eierforhold er viktig, man må føle at man er hans eller han begjærer deg
  • Lekekiler meg, og jeg eeeekstremt kilen
  • Holder meg fast og lekesloss vel vitende om at jeg ikke har sjans i helvette å komme meg løs
  • Vandrer rundt i boxern
  • Tar vare på meg om jeg er ute av meg

Først og fremst 'jenta mi' er fint å bli kalt, er ikke så glad i babe.

Resten av listen din var så perfekt at jeg reposter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart, hvitt, 0, 1, ja, nei, enten, eller, simple solutions for simple minds. :D (Jeg er hverken religiøs eller ateist).

agnosteiker, mao?

Det stemmer!

Tror du på en gud?(eller guder?) Hvis ikke så er du ateist. Ateisme betyr mangel på tro på teistiske påstander.

En agnostiker er bare en som ikke vet noe om teistiske påstander. Det handler bare om kunnskap.

Jeg tror ikke på gud(er) men vil ikke påstå at jeg vet at guder finnes eller ikke. Jeg er altså en agnostisk ateist.

Mine penger settes på at du er agnostisk ateist også, selv om du kanskje ikke liker å definere deg selv som det.

On topic:

- Villighet og evne til å diskutere

- Rasjonalitet

- Intelligens i nærheten av min egen

- God til å uttrykke følelser og vilje og evne til å snakke om følelser og ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske kresen, så er ikke så mye som er turn on, men liste:

- Nydusjet jentetiss (kopierer Indiska, bare at denne er innovervendt).

- Kan lage mat/spiser gjerne junk

- Vet å kle seg etter forholdene; pysj når slapp, pent når fest, naken når sex osv.

- Tar vare på seg selv

- Lange ben

- Snill, omtenksom og har en ryddig personlighet

- Ikke sminke med ansikt på

- Ikke tar seg selv så usaklig høytidlig, gjerne en god del selvironi

- Bestemt og bevisst, samt ambisjoner

- Gjerne langt hår, da på hodet.

- Tar initiativ til ting

- Humor, og godt humør

- Viktig at jeg føler meg ordentlig vel rundt frøken

Og sist men ikke minst, at en jente lukter godt. Jeg blir nesten yr når jenter lukter digg, sykt tiltrekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En agnostiker er bare en som ikke vet noe om teistiske påstander.

Det blir for tynt.

Agnostisisme (fra gr. a, «ingen», og gnosis, «kunnskap») er en betegnelse på et filosofisk syn om at enkelte konsepters sannhetsverdi og eventuelle egenskaper ikke kan kjennes, bevises eller motbevises. Agnostisisme omfatter oftest problemstillinger rundt overnaturlige og oversanselige fenomener relatert til metafysikk og teologi, eller annet utenfor menneskets erfarte virkelighet; for eksempel guddommers eksistens, synske evner, ånder eller tilværelsens mening. Synet kan også gjelde det som vanligvis anerkjennes som virkelig.

Etter mitt syn er det å være ateist ett resultat av et grunt og ufullstendig realitetssyn og agnostisisme går veldig langt forbi spørsmålet gud/ikke gud. Forstå det den som kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En agnostiker er bare en som ikke vet noe om teistiske påstander.

Uheldig formulering av meg. Det jeg ville si var:

Agnostisisme i forbindelse med teisme referer til man ikke har kunnskap om sannheten til teistiske påstander. Altså som du sier: Agnostisisme (fra gr. a, «ingen», og gnosis, «kunnskap») er en betegnelse på et filosofisk syn om at enkelte konsepters sannhetsverdi og eventuelle egenskaper ikke kan kjennes, bevises eller motbevises.

Ateisme er bare en avvisning av teistiske påstander. Enten tror man på en gud eller ikke. Hvis man ikke aksepterer teistiske påstander, så er man ateist.

Jeg er en agnostisk ateist fordi jeg mener at det ikke går an å ha kunnskap om guder finnes eller ikke og jeg tror ikke på noen guder. Du har sikkert samme posisjon hvis du sier at du ikke er religiøs.

Edit:

Lett test for å finne ut om man er ateist: Tror du på gud? Hvis nei, så er man ateist. Agnostiker er ikke en posisjon mellom teist og ateist, det referer bare til kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å kuppe tråden... (har forsåvidt skjedd allerede, men dette er siste post fra meg om dette)

Enkelt sagt: Agnostisme betyr at man erkjenner at mennesker har begrensede sanser og ikke evner å se, forstå eller forklare realiteten vi lever i. Og det strekker seg utover langt flere begreper enn teisme/ateisme, som nevnt. Agnostisk ateist høres ut som en selvmotsigelse eller ett merkelig forsøk på å lage en bås innenfor et vidåpent filosofisk felt. Jeg vet begrepet eksisterer, jeg bare synes det er bull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse punktene så jeg etter da jeg var singel:

  • En Mann som vet hva han vil ha og som tar kontroll
  • Han må få meg til å føle meg trygg
  • Intelligent
  • Veldig viktig at han er empatisk og omsorgsfull. Men han må samtidig kunne sette grenser og ikke være redd for å sette ned foten.

Er ikke så kresen på utséende egentlig, så lenge han vasker seg og ser noenlunde ålreit ut så er punktene over viktigere. Kropp er jeg mer eller mindre likegyldig til, så lenge han ikke er skikkelig overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...