Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Hmm.. det kan være så mangt, utseende-messig liker jeg jenter som tar vare på seg selv uten å overdrive for mye, to tonn med kremer og sminke er ikke å ta vare på seg selv, hun må gjerne være feminin, men samtidig godt trent.

Hun må gjerne være intelligent, på en sånn måte at hun liker å ta en diskusjon og litt tankemyldring, hun må være omsorgsfull, ikke egoistisk, og hun må være glad i barn.

Vel, dette er det ultimate, ikke kravene jeg setter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Muskler

- Kan løfte 1x BW i benk og 2x BW i bøy (vil ikke risikere å få svake unger).

- Er rasjonell og komponerer argumenter basert på fakta og ikke følelser

- Enten politisk konservativ eller gjennomført liberalist (alt annet enn sosialist, egentlig)

- Anser ikke forhold for å være en surrogatpappaløsning hvor hun kan skrike og hyle for å få det hun peker på og bli tørket i ræven når hun har vært på do.

- Gir ikke andre skylden for sine egne problemer. Løser problemer i stedet for å 'snakke' om dem.

- Blondt hår.

Dessverre er jeg ikke homofil, ellers hadde jeg bare funnet meg en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Løfte mer enn meg

-Større biceps enn leggene mine

-Ikke lengre hår enn meg

-Ikke lavere enn meg (skal rimelig mye til)

-Respekterer at jeg er perfeksjonist når jeg rydder/vasker

-Bredere rygg enn meg

-Kunne holde en intellektuell samtale, og ikke bare om hvor store biceps du ønsker deg.

:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...