Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nej, vær så snill å si at du tuller nå!

Det er en vesentlig forskjell mellom dialekten fra Bodø og oppover - hvor Bodø-dialekten er den aller styggeste som finnes. Håper ikke noen tar dette personlig - menneskene der er kjempehyggelige - men jeg tåler ikke dialekten. :(

Ontopic

  • Ei jente som er direkte er ganske attraktivt. Liker ikke at man må gå rundt grøten for å komme til poenget.
  • Smil :)

Hvaaaaa :( Snakker Bodødialekt, og stolt av det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topp 10 punkt i tilfeldig rekkefølge.

1: Liker dyr.

2: Liker meg.

3: Har hobbyer og egne vener.

4: Er mogleg å diskutere med utan at ho grin istaden for å snakke

5: Skiller seg litt ut.

6: Liker å trene litt iblandt.

7: Humor.

8: Snill og grei.

9: Har litt ambisjoner.

10: Har tilgang til å skrive ut ting frå Felleskataogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Byttnavn
- Empati

- Sosial intelligens

- Flink med barn og ønsker å få barn (Er 25 år, mann og verpesjuk - det er visstnok ganske sjeldent)

- Kunne se på Star Wars og Firefly - helst digge det.

- Like vinteren og friluftsliv året rundt.

Ærlighet og evnen til å kommunisere goes without saying.

A/S/L ?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke til å komme bort fra at det første man legger merke til er utseende. Og jeg er så sær at det første jeg legger merke til er hendene. Får creepy-grøsninger av smale hender med lange, tynne fingre......

Var faktisk hendene jeg først la merke til hos mannen min. Hoho :p

Satt og skumleste den tråden her, og det er så DIGG å se at det finnes flere enn meg som er (sykelig?) opptatt av hender. Noe av det første jeg gjorde når jeg var alene sammen med min nåværende samboer, var å græbbe tak i henda hans og studere dem nøye. Du kan tenke deg han undret fælt når jeg så ga fra meg et lettet sukk.. Veldig romantisk å gjøre når man først er alene med noen da. No worries, noen dager seinere klina vi. Barske mannehender:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...