Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det vilt å spise en frokost på nærmere 600kcal, drøye 40g protein...?

Nei. Hvor store måltider man liker å spise er opp til den enkelte. Noen liker å spise få store måltider, andre mange men små.

Gjør som du selv føler er best for deg ;)

Annonse

Nytt dumt spm... jeg fikk trim tights. Og kan ikke helt se for meg å bruke den på en gym. Er det innafor med slapp rompe og tights på benkpress? Andre mannfolk som kan gi råd?

Innafor. Wear them proudly!

Jeg har innlevering kl 00.00 i natt. Ny kilde-dritt. APA.

Noen som har skrevet x antall oppgaver med APA-standard som kan se gjennom før jeg leverer?

Oppgaven er på 8 sider. Easypeasy fort gjort :) <3 Love you all <3 :)

Jeg så denne først nå, men til neste gang: Kildekompasset

Pro bro tip: Sørg for at referansene er helt korrekte etter hvert som du legger de inn i litteraturlisten. Legg inn eller slett referansene etter hvert som du bruker de i teksten din.

Annonse

When in Sweden, lønner det seg å betale i svenske eller norske?

Velg alltid å betale i lokal valuta når du er i utlandet. Uansett om det er Sveariket eller enda lenger vekk.

Jeg så denne først nå, men til neste gang: Kildekompasset

Pro bro tip: Sørg for at referansene er helt korrekte etter hvert som du legger de inn i litteraturlisten. Legg inn eller slett referansene etter hvert som du bruker de i teksten din.

Jeg brukte nettside:) Tror det gikk fint! Og hvis ikke det gikk fint, så tar det ikke lange tiden før jeg har fått rettet opp og fått godkjent:) Takk for svar uansett!

Gjest QueenWinther
Blir litt sprø av at hendene mine glir på apparatene og stengene (blir så svett i håndflatene (n) ) -- er hansker en god løsning på dette mon tro?

Det er en løsning, men ikke en god en. Magnesium derimot, er en god løsning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...