Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har innlevering kl 00.00 i natt. Ny kilde-dritt. APA.

Noen som har skrevet x antall oppgaver med APA-standard som kan se gjennom før jeg leverer?

Oppgaven er på 8 sider. Easypeasy fort gjort :) <3 Love you all <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innlevering kl 00.00 i natt. Ny kilde-dritt. APA.

Noen som har skrevet x antall oppgaver med APA-standard som kan se gjennom før jeg leverer?

Oppgaven er på 8 sider. Easypeasy fort gjort :) <3 Love you all <3 :)

Jeg så denne først nå, men til neste gang: Kildekompasset

Pro bro tip: Sørg for at referansene er helt korrekte etter hvert som du legger de inn i litteraturlisten. Legg inn eller slett referansene etter hvert som du bruker de i teksten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så denne først nå, men til neste gang: Kildekompasset

Pro bro tip: Sørg for at referansene er helt korrekte etter hvert som du legger de inn i litteraturlisten. Legg inn eller slett referansene etter hvert som du bruker de i teksten din.

Jeg brukte nettside:) Tror det gikk fint! Og hvis ikke det gikk fint, så tar det ikke lange tiden før jeg har fått rettet opp og fått godkjent:) Takk for svar uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Blir litt sprø av at hendene mine glir på apparatene og stengene (blir så svett i håndflatene (n) ) -- er hansker en god løsning på dette mon tro?

Det er en løsning, men ikke en god en. Magnesium derimot, er en god løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...