Jump to content

tehcucumber

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About tehcucumber

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Helt nye Nike Romaleos 2 i farge rød selges. Størrelse EU 42 (aka US 8.5 / UK 7.5). Kommer ubrukt i original forpakning. Holder til i Trondheim, selges gjerne der. 1500,- Send meg en melding.
  2. Erfaringsmessig fungrerer det bra å massere med fingrene
  3. Fikk mine bukser fra Barbell Apparel i dag etter å ha spyttet inn på Kickstarter i vår. Kan anbefales.
  4. Av typen Slimguide. Medfølgende hefte/tabell. Bør/må hentes før 1. juli. Lokasjon nært Samfundet/Gløshaugen. Send meg en sjarmerende PM. Red: gitt bort.
  5. Bruk den mot en vegg eller ligg på den og la kroppsvekten gjøre arbeidet.
  6. Vel, om du har en skade kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale besøk hos behandler. Hva stiv muskulatur angår kan jeg dele noen erfaringer. Jeg sliter selv en del med stiv muskulatur (blant annet området du beskriver) og benytter en del massasje. For meg vil ikke den blå ballen din gi mer massasje enn hva jeg får liggende i en sofa. Personlig benytter jeg noe av denne typen. Anbefales spesielt om du har noe mer kjøtt enn gjennomsnittet. Hurts like hell, men du merker om du treffer riktig.
  7. Vel, jeg er i sluttfasen av rehab nå og 95% bra. Jeg håper og tror at jeg er helt tilbake om 2-4 uker. Det var noen harde slag for meg også, da jeg innså at jeg ikke kunne bli frisk med 3 dager eller 1 uke (kneøvelser-)treningsfri (langt derifra). Det tok lang tid før jeg vendte meg til tanken av å måtte trene mindre og alterativt. En viss skaderiskio finnes selvsagt også i fremtiden, men nå vil jeg i det minste være mer påpasselig for knærne. Men, pass deg for de negative tankene. Etter jeg ble noenlunde bra utviklet jeg en mild paranoia for å bli skadet igjen. Kjente på respons fra kneet for hvert eneste skritt, overanalyserte og overdramatiserte alle signaler, som førte til at jeg ikke torde legge vekt på høyre fot selv under vanlig gange og bøyde meg i ryggen i stedet for knærne osv. Å hinke rundt som en stiv 80-åring i hverdagen hjelper meg ikke akkurat tilbake til treningen.
  8. Jumpers knee, ca 6 mnd skadeperiode. Trente i 3 mnd med fullt volum og en del smerter (tabbe) og 3 mnd med veldig lav knebelastning og volum. Mao: vær tålmodig og tenk langsiktig. Ta deg tid til å drive rehab/forebyggende/behandling. Jeg gjør fortsatt massasje og tøying hver dag. Har i det minste lært mye om muskulær oppbygging i lår/hofter.
×
×
  • Create New...