Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther
Okay, og hvordan tar man i bruk det? :) *dette er tross alt tråden for dumme spørsmål*

Finnes i pulver, eller flytende. Begge deler smører du bare ut over hendene - pulver søler litt mer. Sitter godt og gjør at greper holder bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Da bare smører man det én gang også holder det hele treninga eller? :rolleyes:

nja - kommer helt an på :) Jeg bruker det mellom hvert sett, men jeg har pulverform og trener kettlebell, så magnesiumet slites av. Med flytende trenger du kanskje 1-2 ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bare smører man det én gang også holder det hele treninga eller? :rolleyes:

Jeg bruker flytende, og det funker fint for min del å bare smøre på i starten. Det blir naturligvis dårligere effekt litt ut i treninga, men de øvelsene der jeg trenger det mest er i første delen av økta, så da går det greit. Men grepet er fortsatt merkbart bedre enn uten når økta er ferdig ;)

Men om jeg gjør olympiske løft og bruker pulver må jeg påføre nytt hele tiden..

edit: kort oppsummert - det kommer an på hva du trener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh. Hva gjør du når du har fått en henvisning til spesialist på en dato hvor du ikke lenger bor i denne byen? Hvem ringer du for å få sendt en henvisning til den byen du bor i på det tidspunktet?

Du ringer og avbestiller den timen. Og så ringer du til en spesialist i den byen du er i og sier at du trenger time. Så lenge du har legeerklæring så går det fint. Må bare vise legeerklæringen/få den skrevet ut av fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ringer og avbestiller den timen. Og så ringer du til en spesialist i den byen du er i og sier at du trenger time. Så lenge du har legeerklæring så går det fint. Må bare vise legeerklæringen/få den skrevet ut av fastlege.

Vel, de fleste stedene setter deg ikke opp på time før de har henvisningen.

Ugh. Hva gjør du når du har fått en henvisning til spesialist på en dato hvor du ikke lenger bor i denne byen? Hvem ringer du for å få sendt en henvisning til den byen du bor i på det tidspunktet?

Du ringer til kontoret til spesialisten og får de til å sende henvisningen videre til ønskelig sted. Så vidt jeg vet så kan henvisningen kun være på et sted, og at derfor vil ikke den som har skrevet henvisningen gjøre det på nytt for å kunne sende til et nytt sted.

Kan så klart hende jeg tar feil, men dette er det jeg har fått beskjed om, og gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Når man skriver repstempo på benk, skriver man f.eks 3-1-2-0, dvs tre sek ned, et sek stopp, to sek opp og ikke noe hvile med låste albuer.

Når man skriver repstempo på andre øvelser - da skriver man fra startsposisjo? Dvs på mark ville det blitt tre sek opp, et sek stopp, to sek ned og rett opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...