Jump to content

jonaspa

Members
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

About jonaspa

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/26/1983

Profile Information

  • Gender
    Mann
  • Location
    Oslo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Det kommer jo helt an på hva du trenger, hvor du skal bo, hva billig er, og hva du synes er bra. Fresh fitness, fitness xpress, fitness room, fitness 24 seven og evo har stort sett det du trenger innenfor apparater og frivekter til relativt lik pris (2-300 pr mnd), samtidig har en del av de sentre i andre byer som du også kan bruke. Det enkleste er sikkert å finne treningssenter etter at du vet hvor du skal bo, gå på skole, jobbe.
  2. Jeg har mistet gummi-tingen som skal ligge på utsiden av øret på headsettet mitt. Siden frakten fra Jaybirds er 42$ hadde jeg håpet noen av forumbrukerne kanskje hadde hatt en de ikke trengte i størrelse small. Kjøpes for ca 10kr (en eller to), eller byttes i de jeg har liggende som ikke passer øret mitt i størrelse medium eller large. Bor i Oslo, så kan hente i dette området. Det jeg snakker om er altså den delen jeg har lagt med bilde av.
  3. Kjempebra, Vet hvor vanskelig det kan være, hadde noe av samme prosjektet i fjor sommer. For meg var styrketrening og få kalorier nøkkelen. Droppet nesten all cardio etter seks uker til fordel for fem dager styrke i uka. Hva slags trening gjør du, og hvordan er kostholdet? Lykke til videre Pullups kommer etter hvert. Lite tips: Start med pullups i maskin, hver andre dag, bruk mindre assist hver gang, plutselig funker det
  4. jonaspa

    Lørdagskos

    Det skal sies da, at fra juni i fjor og frem til februar telte jeg kalorier like nøye alle dager, men da var fokus på å gå ned i vekt. Nå som jeg ligger under 0,1 tonn er ikke det like viktig for meg, så da koser jeg meg i helgen og er småkjip hele uka.
  5. jonaspa

    Lørdagskos

    Prøver å fokusere på å få inn proteiner da også, uten å være like vanskelig på karbohydrater. Blir nok fort en god del mer enn resten av uka: Til frokost blir det ofte rundstykker egg med sild eller kaviar, vanligvis spiser jeg ikke frokost. Til lunch en omelett eller gresk yoghurt med granola og honning Til middag: to monsterburgere med jarlsberg eller en blåost i fullkornspita eller kyllingfajitas i fullkornswraps laga på 3 kyllingfileter Etter en sånn dag er jeg stort sett så stappa at jeg uansett ikke har lyst på noe mer Hvis sjokolade involveres i dietten er det noen ruter med sånn 70% fra freia
  6. Trener før jobb, så har på treningstøyet. I bagen finner man Fivefingers En eller flere av: Drareimer, wriststraps, hansker med wraps Headsett (trådløst) Et headset til (med kabel, hvis det trådløse går tom) Sånn armholder til telefonen (hvis jeg må bruke headsettet med kabel) Shaker Protein Omega 3 Håndkle Såpe Deo Solbriller En mac av og til Hengelås (hvis macen er i bagen) Og hvis jeg har skikkelig flaks: Skjorte T-skjorte Bukse Belte Sokker Siden jeg av og til glemmer en eller flere deler av jobb-klærne når jeg pakker på morgenen (rekorden er at jeg glemte alt unntatt bukse, følte meg smart) har jeg dette liggende i skapet på jobben i tillegg
  7. Hvordan går det med kostholdet Jani? Har selv gått ned 42 kilo siden juni i fjor, men gjorde det kanskje litt motsatt av deg, jeg startet med å lese meg opp og gjorde en og en endring over sommren i fjor. Startet med å lese på http://www.muscleforlife.com/, der får man mye av det grunnleggende for både kostholdsplanlegging og trening, men mye bakgrunnsinformasjon også. Basert på det fant jeg et kosthold og treningsrutiner som funka for meg. Når det gjelder kostholdet så kjørte jeg en lang periode med gigaunderskudd på kalorier, som nok er relativt lik som det du har skrevet at du får i deg, dette funka helt greit så lenge jeg hadde mye fett å ta av, men etter jul måtte jeg øke inntaket betraktelig for å kunne fortsette treninga og ikke gå helt i koma hver dag. Nå er en typisk dag sånn: Frokost: Proteinshake etter trening Ti-mat: En proteinshake til hvis jeg blir sulten Lunch (ca-mål, har ikke veid det siden det er fra kantina på jobben): 2 rugbrød 1 porsjonspakke vita hjertegod majones 1 egg 20 gram laks 20 gram eggerøre 1 porsjon suppe To-mat: Proteinshake hvis jeg ikke er sulten, eller: 3 knekkebrød (wasa fiber balance, eller rugsprø) med philadelphiaost og laks eller kylling Middag 2-300 gram kylling eller laks 1 porsjon byggris 100 gr grønnsaker Snacks En boks eller to med blåbær eller en smoothie på blåbær, bringebær, jordbær og banan
  8. Google Custom Search Engine-søket gir ingen resultater, det andre søkefeltet fungerer.
  9. jonaspa

    Dagens Glade

    Var hos tannlegen for å borre i dag for andre gang i livet, passe nervøs, hullet var lit og det gikk overraskende bra uten bedøvelse. Men det var ikke dagens glade, dagens glade var at jeg ble spurt av tannlegen om jeg ikke var mye større når jeg var der for et år siden Og når jeg kom på den lokale remabutikken kom en av kassererne og lurte på det samme. Han sa han hadde lurt på det før men ikke var sikker på om det var meg eller jeg var en ny kunde
  10. Jeg har også vekkerklokka i stua, så jeg må stå opp og gå for å slå den av.
  11. Ikke spesielt fan av Underholdningsavdelingen, men klippet de hadde i helgen hvor de var kommentatorer på løpebanen under bislett er noe av det morsomste jeg har sett. http://tv.nrk.no/serie/underholdningsavdelingen/MUHH02001415/sesong-3/episode-4#t=1m45s
  12. Nei, forbud mot Bro-singlet er helt innafor, forbud mot damesinglet er teit. De svetter ikke, de bare glitrer som vi alle vet
  13. Beste argumentet for å trene seg sterk nok til å kunne kaste 20-kilos-skiver treffsikkert
×
×
  • Create New...