Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å komme meg inn i nøtte-verdenen, og kjøpte en pakke fra "Den lille nøtte fabrikken" som het "Coco Loco - tropisk mix". Den inneholder rosiner, papaya, ananas og kokos. Er slike pakker sunne?

Det er MYE kalorier i disse, så det bør du ha i bakhodet. Men om du prøver å spise mye kcal så er det supert som snacks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et spørsmål o_O , skal kjøpe squash racketer.. og ja.. aldri spillt ..

Noen tips til merker, pris e.l.? Tenkte å kjøpe en av modellene de har på xxl, var iallefall rimelig :p

Nu er det noen år siden jeg spilte squash, men man merker faktisk forskjell på billig og dyr(god) racket.

Men anbefaler å kjøpe den billigste, da du kommer til å slå racketen i veggen sikkert mer enn en gang.

Knakk et par i begynnelsen, så ikke kjøpt noe dyrt om du er fersk i gamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville prøvd Rema 1000, f.eks Pilestredet park 31. Der har de "Best pris" eggekartonger med 12 egg for 24,50. Tilsvarer en kartong med 18 for 36,75kr.

Ellers ligger mange "innvandrersjapper" under de store kjedene i pris på egg og en hel del andre ting.

Takk! De har ikke 12 pk egg fra rema1000 på rema i sporveisgata nemlig... Derfor jeg var på utkikk etter butikker som man er sikker på har billig alternativ.

Og ja, fult klar over at de f.eks på Grønlands torg frukt og grønt selger billige og store egg. Men tid er penger så jeg må faktisk planlegge når jeg skal ditt... Og når man spiser minst 20 egg på 5 dager så er det greit med et lokalt sted hvor man får egg til ok pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen med kjennskap til snapping hip syndrome?

"Surprisingly, strengthening of the muscle and tendon involved in a snapping hip (such as the tensor fascia lata, iliopsoas, or biceps femoris muscles) is more useful than stretching for resolving the snapping."

Kilde:

http://www.ccptr.org/articles/rebalancing-hip-muscles/

Souza TA. Differential Diagnosis for the Chiropractor: Protocols and Algorithms. Gaithersburg, MD: Aspen Publishers, 1998:265.

Kom over dette når jeg leste på noe annet, så tenkte jeg kunne like gjerne poste det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en faktura for et hotellrom i Danmark , men prisen står i DKK....kan jeg bruke en valutakalkulator for å finne ut av hva jeg skal overføre..?

RomfordPelé det burde jo ikke være noe problem...pleier ihvertfall selv å la det tine før tilberedning

I banken velger du betal/overfør til utland.

Fyller i diverse koder (IBAN/SWIFT etc) samt velger valuta og beløp, da kommer det automatisk opp hva so blir overført fra deg til ditt danske hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I banken velger du betal/overfør til utland.

Fyller i diverse koder (IBAN/SWIFT etc) samt velger valuta og beløp, da kommer det automatisk opp hva so blir overført fra deg til ditt danske hotell.

Ok. Det står et kontronr der også, men får bare fylt ut IBAN og BIC, vet du om det holder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...