Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Er det jeg vurderer :D

Men i og med at jeg ikke gidder å dra passet rundt med meg hele tiden, så tror jeg at jeg må nesten finne en bank som har kort med bilde (det hadde ellers ikke vært et problem, og jeg hadde gått for Skandia).

Jeg har nordea og er veldig fornøyd med dem. Der får du bankkort med bilde og det er mange gode avtaler.

Ellers så kjemper DnB veldig hardt for de unge om dagen. Men jeg har ingen erfaring med dem.

Skal også påpekes at bankkort med bilde er vel noe som skal kuttes. Når vet jeg ikke! Og så skal vi få EU kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg egentlig allerede vet svaret, men spør forde:

Jeg skal i bryllup i slutten av august, og i den anledning lurte jeg på om det er total galskap å kjøre noen dager (?) PSMF. Jeg ammer jo fortsatt endel, så det er med tanke på det jeg tenker på om det er helt uforsvarlig. Trenger bare å piffe formen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For din egen skyld har det lite å si.

For ungen du ammer så er det veldig lite positivt å få i seg giftstoffene dine.

Det har blitt nevnt for deg ganske mange ganger :p

Med tanke på at det bare er noen dager så vil det trolig ikke ha stor effekt på ungen.

Men det du basically spør om er; "Er det greit om jeg røyker et par cigaretter, og så blåser all røyken i ansiktet på ungen min?"

Det er altså veldig lite negativt, men det er ganske latterlig dumt å bevisst gjøre det mot ungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg egentlig allerede vet svaret, men spør forde:

Jeg skal i bryllup i slutten av august, og i den anledning lurte jeg på om det er total galskap å kjøre noen dager (?) PSMF. Jeg ammer jo fortsatt endel, så det er med tanke på det jeg tenker på om det er helt uforsvarlig. Trenger bare å piffe formen litt.

PSMF er dum idè når man ammer, du lever på mye mindre kalorier enn det kroppen din vil/skal/bør ha og du skal i tillegg gi nok næring til babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke stalket han så vet ikke hans alder. Men ung for bankene er vel mellom 20-34 ish.

Er han eldre enn det så er det en annen sak.

29 her (det kan du se ved å klikke på nicket mitt).

Hmmm vanskelige valg. Det jeg har vansker med å svelge (knis) er at de tar 1.5% av uttaket i utlandet, sammenlignet med min nåværende jallabank som tar 0.5%. Hadde gått for DNB ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 her (det kan du se ved å klikke på nicket mitt).

Hmmm vanskelige valg. Det jeg har vansker med å svelge (knis) er at de tar 1.5% av uttaket i utlandet, sammenlignet med min nåværende jallabank som tar 0.5%. Hadde gått for DNB ellers.

Altså, er det meningen at jeg skal lese ut i fra nicket ditt at du er 29? Ojive = 29 på gresk?

Bruker forøveig bare tapatalk, står ikke informasjon under nicket.

Forøvrig anbefaling: skaff deg en bank med god betingelser her i Norge. Skaff deg kredittkort med gode betingelser generelt og da også i utlandet. Kan anbefale Santander gebyrfri.

I utlandet så er det bedre å bruke kredittkort med tanke på sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, er det meningen at jeg skal lese ut i fra nicket ditt at du er 29? Ojive = 29 på gresk?

Bruker forøveig bare tapatalk, står ikke informasjon under nicket.

Forøvrig anbefaling: skaff deg en bank med god betingelser her i Norge. Skaff deg kredittkort med gode betingelser generelt og da også i utlandet. Kan anbefale Santander gebyrfri.

I utlandet så er det bedre å bruke kredittkort med tanke på sikkerhet.

Trykk på profilbildet så står det "alder: 29"

Ja. På tapatalk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg egentlig allerede vet svaret, men spør forde:

Jeg skal i bryllup i slutten av august, og i den anledning lurte jeg på om det er total galskap å kjøre noen dager (?) PSMF. Jeg ammer jo fortsatt endel, så det er med tanke på det jeg tenker på om det er helt uforsvarlig. Trenger bare å piffe formen litt.

Du, jeg får helt ærlig litt fnatt av deg (så her kommer det en lite rant) :p Jeg har vært her inne i ca to år tror jeg, og du har fader meg sett omtrent helt lik ut hele tiden. Du er ikke lubben, du har ikke noe baby wheight, du er ikke slapp, svak eller utrent, og du trenger ikke piffe formen med f*ckings PSMF (eller med andre metoder for den saks skyld). Vanlige folk ser ikke at du har fått barn engang! Så stress ned, ta deg en bolle, og tenk litt over hvor mye det (tilsynelatende) overarbeidede hodet ditt faktisk herjer med deg og hvordan du har det. Du er helt fin som du er, helt sant! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, jeg får helt ærlig litt fnatt av deg (så her kommer det en lite rant) :p Jeg har vært her inne i ca to år tror jeg, og du har fader meg sett omtrent helt lik ut hele tiden. Du er ikke lubben, du har ikke noe baby wheight, du er ikke slapp, svak eller utrent, og du trenger ikke piffe formen med f*ckings PSMF (eller med andre metoder for den saks skyld). Vanlige folk ser ikke at du har fått barn engang! Så stress ned, ta deg en bolle, og tenk litt over hvor mye det (tilsynelatende) overarbeidede hodet ditt faktisk herjer med deg og hvordan du har det. Du er helt fin som du er, helt sant! (y)

tumblr_lqnllvyRaX1qe09n3.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg får helt ærlig litt fnatt av deg (så her kommer det en lite rant) :p Jeg har vært her inne i ca to år tror jeg, og du har fader meg sett omtrent helt lik ut hele tiden. Du er ikke lubben, du har ikke noe baby wheight, du er ikke slapp, svak eller utrent, og du trenger ikke piffe formen med f*ckings PSMF (eller med andre metoder for den saks skyld). Vanlige folk ser ikke at du har fått barn engang! Så stress ned, ta deg en bolle, og tenk litt over hvor mye det (tilsynelatende) overarbeidede hodet ditt faktisk herjer med deg og hvordan du har det. Du er helt fin som du er, helt sant! (y)

Jeg kan skjønne at det kan se ut sånn på bilder, men så er det faktisk jeg som lever med kroppen min hver dag. Jeg legger ikke ut all slags bilder, jeg velger jo selvfølgelig bare de beste. Og at jeg har sett lik ut hele tiden er da ikke noe positivt, det er hvertfall ikke det jeg prøver å oppnå... Også er dette tråden for dumme spørsmål av en grunn :)

(PS. Også er det ikke lov å klage når man er liten og tynn for man er så heldig. Dette er en typisk diskusjon. Er det bare undervektige og overvektige som får lov til å ville piffe formen? :( ) og ja jeg skjønner hva du prøver å si likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...