Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Ved å skape et gym som er så dominert av roidssingletter, så skaper man et miljø som oppegående/ikke-blinde ikke vil oppholde seg i.

På samme måte som at gymeiere ofte vil bli kvitt kakerlakker og andre skadedyr, så vil ofte gymeiere ha et hyggeligere miljø.

For ved å ha et hyggeligere miljø så får man bedre kunder. De ser bedre ut og er generelt bedre mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved å skape et gym som er så dominert av roidssingletter, så skaper man et miljø som oppegående/ikke-blinde ikke vil oppholde seg i.

På samme måte som at gymeiere ofte vil bli kvitt kakerlakker og andre skadedyr, så vil ofte gymeiere ha et hyggeligere miljø.

For ved å ha et hyggeligere miljø så får man bedre kunder. De ser bedre ut og er generelt bedre mennesker :)

Nice bait.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å skape et gym som er så dominert av roidssingletter, så skaper man et miljø som oppegående/ikke-blinde ikke vil oppholde seg i.

På samme måte som at gymeiere ofte vil bli kvitt kakerlakker og andre skadedyr, så vil ofte gymeiere ha et hyggeligere miljø.

For ved å ha et hyggeligere miljø så får man bedre kunder. De ser bedre ut og er generelt bedre mennesker :)

get a load of this guy - formulerer det som at folk med singlett er "kakkerlakker", uhyggelige og generelt dårlige mennesker, som ingen ønsker å omgås. For meg høres du mer ut som en fyr som er vanskelig å omgås.

Hva er galt med folk som har større muskler enn deg og foretrekker singlet? De eneste menneskene jeg har omgått på gymmen som faller inn i din karakteristikk av "roids" er som regel bare mer engasjerte i treningen og ofte ekstra pratsomme og hyggelige. Vil ikke vite hva mer du har av latterlige, diskriminerende fordommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

get a load of this guy - formulerer det som at folk med singlett er "kakkerlakker", uhyggelige og generelt dårlige mennesker, som ingen ønsker å omgås. For meg høres du mer ut som en fyr som er vanskelig å omgås.

Hva er galt med folk som har større muskler enn deg og foretrekker singlet? De eneste menneskene jeg har omgått på gymmen som faller inn i din karakteristikk av "roids" er som regel bare mer engasjerte i treningen og ofte ekstra pratsomme og hyggelige. Vil ikke vite hva mer du har av latterlige, diskriminerende fordommer.

Dude, du tråkka midt opp i det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ved å skape et gym som er så dominert av roidssingletter, så skaper man et miljø som oppegående/ikke-blinde ikke vil oppholde seg i.

På samme måte som at gymeiere ofte vil bli kvitt kakerlakker og andre skadedyr, så vil ofte gymeiere ha et hyggeligere miljø.

For ved å ha et hyggeligere miljø så får man bedre kunder. De ser bedre ut og er generelt bedre mennesker :)

Jeg mente ikke sånn utringa paradise singlet som er mer baris enn klesplagg. Jeg fikk beskjed om at toppen jeg hadde på meg ikke var lov. Vi snakker helt vanlig topp. Ikke no tits eller no liksom. Jeg har ikke er brennende behov for å bruke singlet, men jeg synes det var merkelig å gi meg beskjed om det når jeg ser folk trene i bootyshorts og singlet hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/aikido.23782/#post-845365

Ser forøvrig at jeg fikk en kompliment tidligere :)

Både for utseendet mitt, og for at jeg tydeligvis må være ganske kul som ville valgt aikido.

Det er i det minste korrelasjon mellom dine leseferdigheter og formuleringsevner. Eller evne til å lese mellom linjer som du ville sagt det...

Bildekommentaren sikter til at du er utrent, da du heller bruker tiden på gymmen til å se på gutter enn å trene.

Kommentar om aikido sikter til at valget ditt er basert på trangen til å gå i "kjole".

nttawwt.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i det minste korrelasjon mellom dine leseferdigheter og formuleringsevner. Eller evne til å lese mellom linjer som du ville sagt det...

Bildekommentaren sikter til at du er utrent, da du heller bruker tiden på gymmen til å se på gutter enn å trene.

Kommentar om aikido sikter til at valget ditt er basert på trangen til å gå i "kjole".

nttawwt.png

Hehehe har du aldri hørt om troll før du eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...