Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du gjør det jo ikke engang vanskelig ;)

(kjør så på med jordbær etterpå, fordi jordbær er godt)

Ja takk, begge deler.

Begge deler :D

Hmm, hvilke "syndige" tanker....

Tror jeg går for noe midt i mellom. Får først bake litt, og blir det ikke skikkelig godt, så får jeg trøste meg med jordbær:p

Men først må jeg opp på taket og fjerne to vepsebol, jada, går så bra så...:mask:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som konsekvent liker folk med "morsomme" navn på Tinder?

Heter du Fanny så har jeg trykka ja.

Sist ut er Steinunn.

Det er så mange herlige navn :D

En av de få, i alle fall?

Trodde det skulle være mer funky navn her i nord, men har enda ikke blitt "overrasket". Kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de få, i alle fall?

Trodde det skulle være mer funky navn her i nord, men har enda ikke blitt "overrasket". Kjedelig.

Dere pleier å være gode på å sette sammen to vanlige navn, men i helt feil rekkefølge. (eller forsåvidt navn som ikke passer sammen)

Eksempelvis "Roy-Espen"...

Eller istedenfor Per-Arne, så velger dere Arne-Per.

Men dere har ikke så voldsomt mange "Veggleif" eller sånt.. Og det er synd. Vi trenger flere Veggleifer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere pleier å være gode på å sette sammen to vanlige navn, men i helt feil rekkefølge. (eller forsåvidt navn som ikke passer sammen)

Eksempelvis "Roy-Espen"...

Eller istedenfor Per-Arne, så velger dere Arne-Per.

Men dere har ikke så voldsomt mange "Veggleif" eller sånt.. Og det er synd. Vi trenger flere Veggleifer.

Skulle det være "Espen-Roy" i stedet da? :p

Neida, men det er egentlig sant. Selv om jeg ikke kommer på noen eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roy-Espen var et eksempel på to navn som ikke bør gå sammen :p

(Roy bør egentlig ikke eksistere i det hele tatt, så alle komboer blir feil... Er forresten ganske mange som heter Odd-Roy og Roy-Odd)

Man må jo ha navn for kriminelle også! Roy, Jonny, Ronny, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og skal finne ut kaloriene jeg trenger på fitnessbloggen sin kalorikalkulator, men jeg er litt usikker på hvilket aktivitetsnivå som blir rett. Jeg har en ganske sittestillende jobb, og kommer til å trene tung styrke 4 ganger i uka + 1-3 wod's. Burde jeg legge meg på moderat aktiv eller veldig aktiv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Ser at jeg skreiv feil tidligere. Mente "selvfølgelig" at det var D som skurra, ikke A.

Og, er faktisk primært på Martinen at det har skurra.

På de tre andre kunne jeg dekke både lav E og A med langefinger, og da gikk ting av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kjedsomhet roter jeg en del rundt på det store Internett og ramler da innom fitnessrosababe-typ blogger. Legger stadig merke til hvor utrolig mye fjas i form av løsnegler, hår, sminke osv som tydeligvis må til for å stille. Lurer derfor på hva slags kriterier de blir dømt etter, og hvor stor forskjell det er på jentene og guttene? Jeg er som jenter flest glad i sminke og jåleri altså, men jeg kan ikke skjønne hva negledesign(som forøverig er maad Harry) til flerfoldige hundre/tusen kroner har med greia og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og skal finne ut kaloriene jeg trenger på fitnessbloggen sin kalorikalkulator, men jeg er litt usikker på hvilket aktivitetsnivå som blir rett. Jeg har en ganske sittestillende jobb, og kommer til å trene tung styrke 4 ganger i uka + 1-3 wod's. Burde jeg legge meg på moderat aktiv eller veldig aktiv ?

Jeg ville prøvd å legge meg på moderat til å begynne med, og om du begynner å merke uønskede endringer på vekta eller at du har lite energi så kan du justere det derifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...