Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok hmm, slutt med å drikke koffeindrikker (inkl. Pepsi Max og Cola Zero) på kvelden, dersom du gjør det. Mange drikker nemlig Max & Zero uten å vite at de inneholder koffein. Unngå også å trene noe rett før du køyer, altså ingen avsluttende push-ups rett før sengs. Skru av volumet på mobilen og la den ligge i fred når du legger deg (jeg ser stadig folk som skriver innlegg midt på natta, om hvordan de ikke får sove). Om du plages av varmen, ta en kald dusj for å redusere kroppstemperaturen rett før sengs. Ikke tenk på kvinnfolk når du skal sove, heller. That's it, nå har jeg ikke flere tips å komme med. ;)

Mobilen er på lydløs. Jeg tar PWO rundt 3-4 på dagen, så denne effekten skal være ute. (Er likt i perioder jeg ikke går på PWO også).

Har laptop i stua, og ikke på soverommet.

Vedr å ikke tenke på kvinnfolk er dette umulig :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips til hvordan en kan få bedre søvn? Uansett om jeg sover 3 timer, 6 timer eller 9 timer våkner jeg opp trøtt og utslitt.. har prøvd med ZMA, no effect :/

Jeg forstår det sånn at du ikke har problemer med å sovne, men problemer med at uansett hvor mye du sover, så blir du ikke uthvilt?

Hvordan våkner du om morningen? Er det alltid vekkerklokke, eller våkner du av naturlig lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uavhengig av forhold slik som jobb, trening, tull med unger, interesser blant partene, så tror jeg nok vi kan slå fast at et forhold ikke skal tillate mer enn 69 minutter og 28 sekunder gaming per dag.

Dersom begge partene er interesserte i gaming kan vi da si at de spiller sammen 138minutter og 56 sekunder, men spiller de hver for seg så er det de gjeldene 69m28s.

Overskridelse bør straffes med bøter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye gaming skal være lov i et forhold? (hva syns dere personlig)

I og med at du spør om hvor mye som 'skal være lov', har du tenkt å lage en regel om det? Tror du i så fall ender opp med å plassere deg selv i en irriterende morsrolle, med mye mas over en regel han uansett ikke vil bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et seriøst spørsmål. But nevermind.

Et seriøst spørsmål?

Du kan ikke mene at det blir et seriøst spørsmål når det er så avsindig mange variabler i alle forhold som gjør at man ikke kan gi ett fasitsvar.

"hvor lenge burde det være lov å sitte på do i et forhold?"

"Hvor lenge skal man få lov til å lese på senga i et forhold?"

I noen forhold fungerer det ikke at man leser på senga ett sekund.

I andre er sengelesning sett på som kvalitetstid og bindende for forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et seriøst spørsmål. But nevermind.

Skal en definere all tid han ikke er med deg eller på jobb som fritid?

Skal han selv få lov til å velge hva han gjør med denne tiden?

I utgangspunktet går vel grensen der han ikke bidrar hjemme, med barn, eller har tid til deg.

Ellers er det vel likegyldig om han bruker tiden på gaming, tursykling, puslespillegging eller på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...