Gå til innhold

Til de som "har skippa legday"


thmz

Anbefalte innlegg

Når randoms kommenterer at du har skippa legday, hvordan slår du tilbake? :D

Du trener bein, gjerne flere ganger i uken, men også en del cardio! Du vet du er bedre trent enn vedkommende, både i form av styrke og kondisjon. Og sykt lei av å høre "tynne legger på han der", selv om målet ditt ikke er store, kraftige lår og legger. MÅ være noen som kjenner seg igjen her. Give me some good comebacks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ok, eksempel: Ryan Giggs, spilt fotball i Premier League svært lenge. Squatter garantert flere ganger i uken. Men størrelsen på beina hans er ikke akkurat imponerende. Dårlig trent?? Er forøvrig en av ligaens eldste spillere og spiller fortsatt fast på laget sitt, manchester united. En av verdens beste midtbanespillere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, eksempel: Ryan Giggs, spilt fotball i Premier League svært lenge. Squatter garantert flere ganger i uken. Men størrelsen på beina hans er ikke akkurat imponerende. Dårlig trent?? Er forøvrig en av ligaens eldste spillere og spiller fortsatt fast på laget sitt, manchester united. En av verdens beste midtbanespillere :)

Sammenligner du størrelsesforholdet mellom f.eks. armene til Giggs og låra, så tror jeg lårene er ganske store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke studert mannen noe særlig, men jeg vil tippe at leggene heller ikke er så små visst man sammenligner med resten.

Men når det kommer til størrelse på legger, så er dette noe som er svært genetisk betinget. De fleste må gjerne trene leggene med direkte leggtrening, med både høyt volum og frekvens for at det skal skje noe, for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke studert mannen noe særlig, men jeg vil tippe at leggene heller ikke er så små visst man sammenligner med resten.

Men når det kommer til størrelse på legger, så er dette noe som er svært genetisk betinget. De fleste må gjerne trene leggene med direkte leggtrening, med både høyt volum og frekvens for at det skal skje noe, for de aller fleste.

Han har ikke akkurat de typiske "fotball-leggene". Men det jeg ville få fram er at det er vanskelig å øke størrelsen på både lår og legger, egentlig alle muskelgrupper, når man driver med både ski og løping, og ikke spiser tilstrekkelig for å øke i masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...