Gå til innhold

Cathrine Bjørnestøl

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Cathrine Bjørnestøl

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 29. jan. 1995

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. jeg har trent seriøst siden mars. Da jeg startet da veide jeg ca 58kg! Jeg ønsker å trene 6 dager i uken, minimum 5!
  2. Jente 19.år vekt: 50kg høyde: 153cm Målet mitt er å bygge underkropp, men også få overkroppen med. Viktig med symetri.Jeg har god tolmodighet, men har lyst å se litt resultater. Ryggen er min sterkeste part og har fått mye resultat av ryggtrening. Dette er GØY! Jeg spiser normal mat. ligger også på ca 60g protein om dagen. Har akkurat hatt 1-2 uker ''løftefri'' og valgt å gå tur isteden for. Dette førte til at jeg raste ned i vekt pga muskelmassen (tror jeg).. uheldigvis! Motivasjonen er på topp, så kom med innspill! Slik ser programmet jeg har begynt på ut: · A.
  3. Jeg gikk opp en del kilo og mistet min menstrasjon når jeg brukte p-piller. Min menstrasjon utebled halvanne, nesten 2 år, pga unormalt inntak av hormoner. Sluttet på p-piller når jeg merket at menstrasjonen aldri kom. OG Dette kan skje alle. Det er vanskelig for fastleger å finne ut hvilke piller som passer for hver enkelt. Gynokologer har mere peiling. Jeg var igjennom sikkert 50 forskjellige blodprøver før di fant ut at p-pillen var iferd med å sterilisere meg og gi meg en sykdom kaldt ''pcos''.. Etter en mini operasjon ble jeg satt på p-plaster og fikk menstrasjonen tilbake! Heldigvis! V
  4. ER det noen som vet om det går an å lage milkshake med proteinpulver?!!? ER så sjukelig kjesken på noe som er godt å kaldt!
  5. Takk! Ja, har vært et par dager hvor jeg har vært flink og lagd ekstra kyllig til middag, slik at jeg kan lage salat til ett par ekstra dager. Jeg går forferdelig(desverre) veldig for lei av ris.. men må bare prøve å blir flinkere til å like det! haha!
  6. okaai! Skjønner! Takk for svar! Er allerede kommet igang, og følelsen på at jeg ikke har fridag på onsdager er heldig!
  7. Takk! Ja, dette skal jeg få inn. Synes det kan være godt å variere
  8. Ja, det har jeg mulighet til. Men har du noen eksempler?
  9. Takk! Dette hørtes bra ut, men hva mener du med volum?
  10. Frokost kl 07.30. Vanligvis 3 knekkebrød med ost og et glass melk. Deretter skole og nytt måltid med frukt, eller knekkebrød med ost kl 10.00 så lunch kl 12.00, så er enten enda ett mellom måltid kl halv 3, eller trening. Etter trening en proteinshake. Så middag i ca 5-6tiden. Kvelsmat er knekkebrød og melk.
  11. Det første bildet er fra januar, de to andre er fra ''nåtid''
  12. Jeg trenger virkelig å oppgradere, eller endre litt på programmet mitt!! Vekt: 54kg Høyde: 153cm Fettprosent: (veldig usikker, siden jeg ikke har fått målt den på helt riktig vis) Jeg hobbytrente fra begynnelsen av april men begynte seriøst i mai. Jeg legger ikke så mye inn om kostholdet, da jeg bevisst holder meg unna å telle kalorier. Jeg har hatt spiseforstyrrelser (bulimi) før, og vill ikke få dette tilbake.. Jeg spiser så sunt jeg kan, drikker svært sjeldent men unner meg godteri om lørdagene. Jeg er ellers flink til å drikke melk og spise frokost om morgenen. Drikker en prote
  13. Der finnes ingen fasit på hva jenter vill ha. det er dessverre ekstremt individuelt, men jeg tror at det som tiltrekker oss først er selvsikkerhet og om gutten faktisk viser interesse for oss, og i første omgang da hvordan han ser på oss. Dette er noe alle kan jobbe med, og det er vel derfor det sies at det finnes en for alle!
×
×
  • Opprett ny...