Jump to content

BKJ

Members
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

About BKJ

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/31/1995

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Noen her som har erfaringer? Fikk høre at i beste fall kunne jeg trene igjen om 3 mnd, og i verste fall kunne det visst ta et års tid. Vil jo gjerne trene igjen så fort som mulig, men vet ikke hva jeg bør gjøre for å få det til å.."bli bedre fortere". Er det kun hvile som gjelder? Evt andre ting jeg kan gjøre? Blir så forferdelig rastløs! En ting jeg tenkte å gjøre var å bli superpro i hangups, utnytte muligheten siden jeg ikke kan trene noe særlig på senter. Da gåfunksjonen min funker..dårlig!! hehe Tips?
  2. Heiiii!! Kom til å tenke på noe jeg har spist for lenge siden, i Spania.. også husker jeg egentlig ikke hva det heter. Kanskje noen her vet hva det er? Det er en type "bolle", konsistensen er en blanding mellom croissant og donut.. den er gjerne fyllt med feks nougat og har evt sjokoladebiter utenpå. Husker jeg kjøpte en hel del av de i Spania, men har ikke sett noe lignende hjemme.. Noen som veit?
  3. Slutte å bruke pepsi max som tørstedrikk, drikke vann istedenfor, ikke få barn, trene mer, være smartere økonomisk sett, være sunn osv.. Førstnevnte vet jeg forsåvidt at jeg ikke kommer til å klare å holde. Pepsi max e tingen, sku hadd d i springen.
  4. Har ikke hatt min første økt enda, fordi hofta og bekkenet mitt ikke vil samarbeide med resten av kroppen.. lenge siden jeg har vært såå rastløs. Utrolig hvor kjedelig livet plutselig blir når man ikke kan gå..eller, kan gå - men ser ut som en gammel mann når jeg gjør det. ...yolo?
  5. Skal spise kalkun, fløtepoteter og noe grønnsaker. Resten av familien skal spise ribbe, men har aldri likt ribbe.. har frem til nå spist potet og saus, men i år får jeg kalkun:)
  6. Har så og si alltid vært heldig med plassering av gymtimene..de har nesten alltid vært i slutten av dagen, bortsett fra første året på vgs og på ungdomsskolen en eller annen gang. Første året på vgs var det ikke noe problem, fordi da var det adskilte dusjer, men husker jeg som regel nekta å ha gym det ene året på ungdomsskolen, rettog slett fordi jeg var veldig usikker på meg selv, og stemninga mellom jentene i klassen var noe laber.. delt opp i "gjenger" som gjerne mislikte hverandre etc. Selv synes jeg ikke at dusjing på skolen osv er noe ille DERSOM de kunne tatt seg den timen det tar å sette opp skillevegger:) de taper jo ikke på det, er flere som kommer til å delta
  7. Liker å bruke kjolene mine flere ganger, rett og slett fordi jeg er lite kreativ og sliter med å finne noe jeg liker. Rota bak i skapet og fant den jeg skal bruke, men til min fortvilelse så var den litt noe strammere over stumpen.. men på den positive siden, den er mindre stram i livet. Yeah.. Ah.. fin brett på stroffet i kjolen på det siste. Uflaks
  8. Moussaka, pizza, oordentlig tilberedt kalkun(liker ikke sånn ferdigdriiid i pose), osmanish, baconsurret indrefilet med hjemmelaga potetmos og soppstuing, hjemmelaget pizza med plenty ost og kjøtt, kebab i alle varianter(rull,pita,tallerken), fiskeboller i hvit saus, gammelsalta sei, all fisk generelt og sist men ikke minst.. livretten min: Pasta. Godteri: Alle typer sjokolade, alt som finnes av smågodt..og det godteriet jeg elsker mest i hele verden er nok vaniljefudgegreiene de selger i smågodt hylla. Har også en stor kjærlighet for søt gjærbakst.. Boller i alle mulige varianter og kanelknuter.. hadde nok spist en hel kanelkringle på egenhånd om jeg hadde kunnet. Spiser egentlig alt jeg kommer over.. men det over er favorittene. NAM!!!!!!! Ser at jeg nevnte pizza to ganger.. ups. Men da er jeg vel ekstra glad i pizza da : )
  9. Sveajakkene er goode og varme! Ville gått for Miss smith dersom jeg var deg, den er noe lenger og mer "formet" enn den vanlige smith.
  10. BKJ

    Den store syndetråden!

    Har spist massssse kjeks og massssse annet digg smågodt :--) GODT!
  11. BKJ

    Hva er ditt mål?

    Vil klare 100kg mark.. men tviler på at det går mtp at mesteparten av våren går til fysisk(og psykisk) trening mot styrkeprøven, så da blir syklinga prioritert
  12. 80g pasta, 200g kyllingfilet i biter, paprika i alle fargene og saus av creme fraiche og noe krydder :-) Nammis!
  13. BKJ

    Door gym

    Ohoii. Gikk til innkjøp av en heeelt egen door gym fra x-life.. men ble litt usikker etter jeg skrudde den sammen.. Spørsmålet mitt er egentlig om dørkarmen kan knekke av det? Hadde vært veldig kjipt om den bare knakk
  14. Frokosten min idag er et kapittel for seg selv.. Tror jeg trøkka i meg totalt 2 energibarer (goodlife, blueberry delight..), 2 bananer, 4 ruter melkesjokolade, sikkert en halv liter melk og to knekkebrød med roastbeef...
  15. Hadde ikke lyst på no..så stekte opp noe karbonadedeig, lagde pizzasaus..slang på ost og kastan i ovn..nam da.
×
×
  • Create New...