Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jo, under samme lunsj informerte en annen, litt eldre kollega at treningssenteret hennes, Friskis & Svettis i Vika, skal legges ned. Og mente at "hadde de ikke investert så mye i disse apparatene så hadde det vært så mye bedre."

Hun trener zumba to ganger i uka (og annonserer dette høylydt) og drikker øl rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PT-time med nybegynner i knebøy-racken ved siden av meg idag:

PT (går litt randomly under en stang på til sammen 50 kg): Du bare gjør sånn her (knikser litt i knærne noen ganger, kvalifiserer ikke til kvartbøy engang), til dit det kjennes bra.

Meg: o_O

Newb: Passer den vekta for meg da? (han var en han, så det skulle nok gå greit).

PT: Jada, du trenger ikke gå så langt ned

Meg: o_O o_O

Newb: Ånei... Sånn her? (går enda mer randomly under stanga, spenner seg ikke opp, og knikser knærne om mulig enda mindre, og så litt til, med rumpa langt innunder seg som om han trakk halen mellom beina)

PT: Ja da, rumpa litt lenger ut bare.

Meg: (Bare det...? o_O)

PT: Bra! Også fortsetter du bare sånn en stund, også går du lenger ned når du blir sterkere. (Meg::eek:HÆ? Ikke teknikk først og vekt etterpå?)

PT: Ferdig! Da kan vi gå videre til den fjompenisseøvelsene her, hvor du skal henge opp ned i en slynge mens du sjonglerer fire bosu-baller og har en kettlebell i nesa...

Meg: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT-time med nybegynner i knebøy-racken ved siden av meg idag:

PT (går litt randomly under en stang på til sammen 50 kg): Du bare gjør sånn her (knikser litt i knærne noen ganger, kvalifiserer ikke til kvartbøy engang), til dit det kjennes bra.

Meg: o_O

Newb: Passer den vekta for meg da? (han var en han, så det skulle nok gå greit).

PT: Jada, du trenger ikke gå så langt ned

Meg: o_O o_O

Newb: Ånei... Sånn her? (går enda mer randomly under stanga, spenner seg ikke opp, og knikser knærne om mulig enda mindre, og så litt til, med rumpa langt innunder seg som om han trakk halen mellom beina)

PT: Ja da, rumpa litt lenger ut bare.

Meg: (Bare det...? o_O)

PT: Bra! Også fortsetter du bare sånn en stund, også går du lenger ned når du blir sterkere. (Meg::eek:HÆ? Ikke teknikk først og vekt etterpå?)

PT: Ferdig! Da kan vi gå videre til den fjompenisseøvelsene her, hvor du skal henge opp ned i en slynge mens du sjonglerer fire bosu-baller og har en kettlebell i nesa...

Meg: :cry:

HAhaha :D Dette burde ha blitt postet under fete rutiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PT-time med nybegynner i knebøy-racken ved siden av meg idag:

PT (går litt randomly under en stang på til sammen 50 kg): Du bare gjør sånn her (knikser litt i knærne noen ganger, kvalifiserer ikke til kvartbøy engang), til dit det kjennes bra.

Meg: o_O

Newb: Passer den vekta for meg da? (han var en han, så det skulle nok gå greit).

PT: Jada, du trenger ikke gå så langt ned

Meg: o_O o_O

Newb: Ånei... Sånn her? (går enda mer randomly under stanga, spenner seg ikke opp, og knikser knærne om mulig enda mindre, og så litt til, med rumpa langt innunder seg som om han trakk halen mellom beina)

PT: Ja da, rumpa litt lenger ut bare.

Meg: (Bare det...? o_O)

PT: Bra! Også fortsetter du bare sånn en stund, også går du lenger ned når du blir sterkere. (Meg::eek:HÆ? Ikke teknikk først og vekt etterpå?)

PT: Ferdig! Da kan vi gå videre til den fjompenisseøvelsene her, hvor du skal henge opp ned i en slynge mens du sjonglerer fire bosu-baller og har en kettlebell i nesa...

Meg: :cry:

Hvor var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en eldre pakistansk dame innom butikken her. Småfebrilsk spør hun etter stangselleri og sier: "Do skjonner, jai må ha stangselleri for jai skal bli tynn". Meg: "Hehe, veel.. Det er ikke slik at stangselleri alene gjør at du går ned i vekt, er mange andre faktorer som spiller inn". Hun: "Nainai, do tar fail. Jai kan spise hva jai vil bare jai spiser stangselleri etterpå." Hjælp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ALLE damer jeg kjenner som klager på at dem har lyst å gå ned i vekt, snakker om trening, snakker om kosthold, snakker om rutiner bla bla bla. OG HVER gang jeg møter dem trøkker dem noe drit i trynet. Og i kveld har SAMTLIGE klikka "like" på et eller annet forbanna bakeri på facebook for ei gratis bolle.

Kanskje ikke noe dem sier som kvalifiserer for denna tråden. Men når folk bare er så ufattelig inkonsekvente, late og regerett dumme. Irriterer meg tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PT-time med nybegynner i knebøy-racken ved siden av meg idag:

PT (går litt randomly under en stang på til sammen 50 kg): Du bare gjør sånn her (knikser litt i knærne noen ganger, kvalifiserer ikke til kvartbøy engang), til dit det kjennes bra.

Meg: o_O

Newb: Passer den vekta for meg da? (han var en han, så det skulle nok gå greit).

PT: Jada, du trenger ikke gå så langt ned

Meg: o_O o_O

Newb: Ånei... Sånn her? (går enda mer randomly under stanga, spenner seg ikke opp, og knikser knærne om mulig enda mindre, og så litt til, med rumpa langt innunder seg som om han trakk halen mellom beina)

PT: Ja da, rumpa litt lenger ut bare.

Meg: (Bare det...? o_O)

PT: Bra! Også fortsetter du bare sånn en stund, også går du lenger ned når du blir sterkere. (Meg::eek:HÆ? Ikke teknikk først og vekt etterpå?)

PT: Ferdig! Da kan vi gå videre til den fjompenisseøvelsene her, hvor du skal henge opp ned i en slynge mens du sjonglerer fire bosu-baller og har en kettlebell i nesa...

Meg: :cry:

Herregud, jeg ser for meg hele opplegget med slynge og bosuballer og kettlebell i nesa!! HA HA Kveldens latterkrampe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Personlig synes jeg det er veldig fint å være litt kraftig, altså å ha muskler, så jeg prøver å få det. Men er ekstremt vanskelig, man må drikke masse proteinshake og spise helt spessielt. Tror ikke jeg kommer til å klare det!"

- quote fra en blogg jeg leste nettopp.

The fail is strong with this one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fra en PT-time i England!

PT: "I lost 4 inches around my waist just by tensing my core muscles for a few hours every day.."

Meg: "No."

PT: "What do you mean no?"

Meg: "You can't just loose inches around your waist from doing that, you loose inches by being in a calorie deficit from either food intake or from burning calories when you exercise. You can't burn off fat from tensing your muscles."

PT: "Yes you can! Also, if you eat just one handful of cabbage every day, you can expect to loose a good few pounds of bodyfat a week!"

:dead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er fra en PT-time i England!

PT: "I lost 4 inches around my waist just by tensing my core muscles for a few hours every day.."

Meg: "No."

PT: "What do you mean no?"

Meg: "You can't just loose inches around your waist from doing that, you loose inches by being in a calorie deficit from either food intake or from burning calories when you exercise. You can't burn off fat from tensing your muscles."

PT: "Yes you can! Also, if you eat just one handful of cabbage every day, you can expect to loose a good few pounds of bodyfat a week!"

:dead:

HAHAHA, håper ikke du betaler for den PT'en der :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en eldre pakistansk dame innom butikken her. Småfebrilsk spør hun etter stangselleri og sier: "Do skjonner, jai må ha stangselleri for jai skal bli tynn". Meg: "Hehe, veel.. Det er ikke slik at stangselleri alene gjør at du går ned i vekt, er mange andre faktorer som spiller inn". Hun: "Nainai, do tar fail. Jai kan spise hva jai vil bare jai spiser stangselleri etterpå." Hjælp.

Blir mye stangselleri i romjula kjenner jeg :p Marsipangris + stangselleri = 0 kcal :playful::woot::woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...