Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel jeg har opplevd noe lignende når jeg har gått på byen med en kamerat som er veldig stor, så jeg er sikker på at det er andre som opplever det samme.

Jeg tar det ikke så negativt eller tungt, men det har lært meg ganske grundig de siste årene at nordmenn er ikke ett folkeslag som ønsker andre mennesker vel, noe som gjør meg trist da jeg selv er norsk.

Det er trist at å se ut som en slubbert med buksen under rompen, svett lue på og ringer under øynene og kle seg som en forfyllet vietnam veteran fra louisiana og se ut som en tyster fra en amerikansk politi tvserie er det som er tøft og kult, mens gutt som bærer kroppen sin stolt og tar vare på seg selv han skal en ropes etter, maskulinitet er noe som virker veldig provoserende og truende for mange nordmenn. Du kan gjerne sykle på deg pacemaker eller løpe til du får hjerteinfarkt, prompe kneipbrød og vræle ut hvor lenge kondisjonsøkten din varte til gud og hver mansen men ser du ikke ut som en blanding mellom en rosin og ett troll med Aker-lue på toppen skolten så skal du jaggu få høre det.

Jeg hadde fått så fylleangst om jeg hadde ropt ting etter kroppene til folk, jaiks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte når jeg går hjem fra trening får jeg tilrop, kommentarer og "grimaser" av norske jenter og de tingene de beskylder meg for eller roper etter meg er så dumme at jeg ikke kan fatte det - det ironiske er at de mest sannsynlig bruker p-piller som er en steorid også skal de rope til fremmede mennesker om deres kropper på gaten?

Nå har jeg aldri opplevd innvandrere eller mennesker fra andre land si slike ting til meg, men det skjer flere ganger i uken på åpen gate og det får meg til å tenke at nordmenn kanskje ikke er så grusomt smarte alikevel.

Serriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste leger vet nok at de kan gi dem piller , noe de kanskje har lært av legemiddelfirmaer? men utover det må man faktisk lese noe for å få noe kunnskap.

Dette er ganske sterke påstander å komme med. Selv vi som går på farmasistudiet får informasjon om ulike psykiske lidelser og hva slags behandling(både medikamentell og psykisk) som er å anbefale. Og det er lagt vekt på at behandlingen mest mulig må tilpasses de individuelle pasientene. Selvsagt kan jeg ikke uttale med på vegne for medisinstudiet, men jeg er rimelig sikker på at de mtp. diagnostisering vil få en dypere innføring i dette enn farmasøyter. nano har du noen innspill i saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun sikter til at for noen så er frokost faktisk sultdempende

Det er én ting, men nå snakket han karen om at kalorier inntatt tidlig på dagen forbrennes lettere enn kalorier inntatt sent på dagen.

At det for enkelte kan være lettere å unngå et kalorioverskudd om de spiser frokost er greit nok, men en kalori er en kalori, uavhengig om du spiser den kl 0800 eller 2300!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er én ting, men nå snakket han karen om at kalorier inntatt tidlig på dagen forbrennes lettere enn kalorier inntatt sent på dagen.

At det for enkelte kan være lettere å unngå et kalorioverskudd om de spiser frokost er greit nok, men en kalori er en kalori, uavhengig om du spiser den kl 0800 eller 2300!

Jeg som ikke henger med i svingene da. :) Vi er helt enige ;)

edit: Endret siste setningen. På tide å legge seg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lunsjen på jobb i dag hadde to av gutta hentet seg pizza, mens to av kvinnfolkene satt og spiste rundstykker med brie på, så presterte hun ene å lire av seg "Det der er jo ikke akkurat sunn mat dere spiser. Bare fett og ingen næring, jo"...

MFW de i praksis spiste akkurat det samme :banghead:

tja pizzaen hadde vell noen grønnsaker kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har opplevd noe lignende når jeg har gått på byen med en kamerat som er veldig stor, så jeg er sikker på at det er andre som opplever det samme.

Jeg tar det ikke så negativt eller tungt, men det har lært meg ganske grundig de siste årene at nordmenn er ikke ett folkeslag som ønsker andre mennesker vel, noe som gjør meg trist da jeg selv er norsk.

Det er trist at å se ut som en slubbert med buksen under rompen, svett lue på og ringer under øynene og kle seg som en forfyllet vietnam veteran fra louisiana og se ut som en tyster fra en amerikansk politi tvserie er det som er tøft og kult, mens gutt som bærer kroppen sin stolt og tar vare på seg selv han skal en ropes etter, maskulinitet er noe som virker veldig provoserende og truende for mange nordmenn. Du kan gjerne sykle på deg pacemaker eller løpe til du får hjerteinfarkt, prompe kneipbrød og vræle ut hvor lenge kondisjonsøkten din varte til gud og hver mansen men ser du ikke ut som en blanding mellom en rosin og ett troll med Aker-lue på toppen skolten så skal du jaggu få høre det.

Jeg hadde fått så fylleangst om jeg hadde ropt ting etter kroppene til folk, jaiks....

Bahahaha:ROFLMAO: Denne likte jeg. Mye sannhet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...