Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pga flytting forviller jeg meg til tid inn på en SATS i disse dager da jeg venter på at Crossfit Centrum skal åpne i Stavanger, første uka opplever jeg to jenter som følger et opplegg de har fått/funnet, men så tar de 3x12 på roMASKINEN...altså ikke kabelroing, men cardio maskinen!! som mange andre skriver på sine innlegg, jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine..

MEN, det jeg lurer på er jo; burde jeg si i fra? Det er lenge siden jeg har gått rundt i disse triste SATS/elixia lokalene, og jeg lurer litt på om det er lov/hyggelig å hjelpe til?? Jeg er litt rusten på denne norske janteloven...

Jeg ville sagt fra, etter å ha ledd meg ferdig. Man er da godt oppdratt;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt fra, etter å ha ledd meg ferdig. Man er da godt oppdratt;P

Mjaa, ville vurdert videre underholdningsverdi først:D

Så en jente på senteret i går som greide å bruke romaskinen feil. Hun løftet håndtaket opp og ned, mens beina dyttet hun frem og tilbake. Jeg ble bare utrolig fascinert over teknikken hennes, og hun trodde sikkert jeg var interessert siden jeg stirret sånn:LOL:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama til en bekjent mente at det var en flott måte å slanke seg på hvis man blandet honning, mel og sukker - for det ble man så kvalm av at man bare kastet det opp, men man var fortsatt mett! Genialt! .......

Hahahaa...stygt å le...men det er jo bare trist når folk åpner kjeften og bekrefter hvor dumme de er....stakkars:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dummeste jeg har hørt var fra ei tidligere vennine av meg som dreiv med fitness (bole fant jeg ut tilslutt). Hun var da avhols av alkohol og tempramange hennes var ei tikkende bombe.. bahh.. ikke noe spess gøy! ><

Hun blei irritert en kveld fordi folk var full, så sa ho: "D må da kunne gå ann å oppføre seg selv om en drikker!" det var fordi noen dultet litt borti henne.. Så spurte jeg henne: "Hvorfor drikker ikke du da?"

hennes svar: "Fordi jeg mister kontrollen!" :confused:

Haha.. the irony! :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under dagens lunsj var det en kollega som vanligvis er svært oppegående og hyggelig som hadde med seg en taboulleh gjort på quinoa (altså kokte quinoafrø). Hun fikk da spørsmål om hva det var, og svarte som rett er at quinoa er et frø. Men så faller følgende:

Quinoa er en god proteinkilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under dagens lunsj var det en kollega som vanligvis er svært oppegående og hyggelig som hadde med seg en taboulleh gjort på quinoa (altså kokte quinoafrø). Hun fikk da spørsmål om hva det var, og svarte som rett er at quinoa er et frø. Men så faller følgende:

Quinoa er en god proteinkilde.

Det er i det minste MER proteiner enn i ymse ris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei (eks-) venninne hadde godtelov. Foreldrene hennes laget en avtale med henne om at hvis hun klarte å være uten godteri i 2 mnd så skulle hun få premie. De gjorde dette fordi hun trenger å gå ned i vekt.

Joda. Smågodt og sjokoladeplater holdt hun seg unna. Men muffins og boller og is og kake, DET proppet hun innpå. Ikke mye vits med godtelov med mål om å gå ned i vekt når man propper innpå med sånt akkurat...

Morsomme er da hun hadde hatt denne godteloven i 2 mnd sa hun at "dette var så lett, så hun skulle fortsette i noen måneder til".

I tillegg så klager hun over at hun ikke går ned i vekt. I wonder why.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterte dagens overskrift fra Hegnar Online/Dagbladet i en generell dioskusjon om media: Litt tykk? Trening hjelper! (bombe)

Hvorpå det smeller fra en av mine kolleger som kanskje ikke har det helt optimale treningsregimet og kostholdet:

"Vel, JEG leste en undersøkelse som sa at man kunne spise sjokolade og ikke trene så jeg velger å tro på den!"

Jeg holdt munn og spiste maten min. Regner med at jeg blir anklagd for mobbing snart. Har skjedd før i lignende situasjoner her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...