Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dummeste jeg leser er når FB legger ut bilder av flotte damer på facebook. Herregud.. Fatter ikke hvorfor de som ikke liker sånt gidder å like siden og kommentere hvor grusomt dama ser ut.. Men herregud, da får dem heller joine en annen side daaaa....??? Har jeg misforstått? Er dette ikke en treningsside? Hadde noen kritisert en feit dame så mye så hadde alle syns det var mobbing, men når hun er slank og pen så er det liksom greit?? Forstår det bare ikke... Får prøve å slutte å irritere meg, for ellers blir jeg irritert hver dag tror jeg :p Helt ok at dem selv ikke vil ha markert trent kropp, men å spy ut av seg hvor usexy og mandig dem er og blablabla, det er mobbing og ufint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fantastisk når folk liker en side på face som heter fitnessbloggen og blir forbanna når det legges ut bilder av veltrente kropper. hadde de venta pluss-modeller? Jebus. Haters gonna hate.

Mennesker som ikke kan godta at andre har klart noe som de ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk klager over at det er mye tekst og lite bilder i Kukerundt-artikkelen... (og ikke klarer forskjell på og og å når de klager)

Det er svært få i dette landet som faktisk behersker og/å regelen, å er det noe som irriterer meg helt jævlig så er det folk som ikke klarer og skille mellom de to :p Ser jo helt fucka ut, fikk spader bare av og skrive disse setningene feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er svært få i dette landet som faktisk behersker og/å regelen, å er det noe som irriterer meg helt jævlig så er det folk som ikke klarer og skille mellom de to :p Ser jo helt fucka ut, fikk spader bare av og skrive disse setningene feil!

Det verste er at når jeg skriver på bokmål, så tenker jeg bokmål, å da hender det veldig ofte at jeg skriver og istendenfor å, fordi alle di forbanna søringan æ kjenne skriv og sir og istendenfør å!!!!æææææææææh!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje det dummeste jeg noengang har spurt om, og det dummeste den stakkars, gamle mannen har hørt (dette skjedde forøvrig for en halvtimes tid siden)..:

Var nettopp ferdig med en liten joggetur, og på vei hjem gikk jeg en småbratt, halvlang oppoverbakke. Foran meg gikk det en kirkegårdsblond mann (sikkert på alder med Queen Elizabeth II) med rullator. Hovedfunksjonen til en rullator er å hjelpe mennesker som ikke klarer å stable seg fremover på egenhånd. Altså MÅ de ha den for å komme seg noe sted.

Etterhvert som jeg går ser jeg at det går litt trått for mannen, han stopper flere ganger, og hadde sikkert brukt 2-3 min de siste 50 meterene. I det jeg skal til å passere han, tenkte jeg: "Hmm.. Kanskje han trenger hjelp med den der? Ser litt tungt ut", så jeg tok av meg headsettet, så på han og spurte: "Trenger du hjelp? Skal jeg dytte rullatoren opp bakken for deg?". Det allerede rynkefylte fjeset trakk sammen alt av ansiktsmuskulatur og ble enda mer rynkete med en grimase jeg ikke har sett maken til. Jeg ble bare stående å se på han til jeg innså at jeg hadde spurt om noe så hinsides idiotisk, så tok jeg på meg headsett og løp bort derfra.. Er det mulig?

"Skal jeg dytte rullatoren opp bakken for deg?"

Det stod iallefall i stil til hårfargen min, og mannen har en god historie å fortelle på eldrehjemmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom en blogg her om dagen. etter å ha lest et innlegg om hennes ekstremt dårlige matplan/diett, så gikk jeg inn for å legge igjen en kommentar om at hun kanske skulle legge til litt protein i kosten(noe av maten i hennes matplan var f.eks: yumyum nudler,suppe og mörk sjokolade).. fikk dette til svar:

"Svar: proteinrik mat innehåller ofta väldigt mycket kalorier, ingen höjdare om man vill tappa kilon..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hadde en kul samtale med pappa for 10 min siden!

Meg: jeg veier snart like mye som mamma, jeg har blitt feit!

Pappa: Det er sikkert fordi du spiser feil, du spiser så mye sånn boksmat (med det mente han proteinpulver, som jeg oppbevarer i bokser fra ikea).

Meg: Eventuelt kan det være pga mye is, snop og kake i sommer.

Pappa: Tjaaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje det dummeste jeg noengang har spurt om, og det dummeste den stakkars, gamle mannen har hørt (dette skjedde forøvrig for en halvtimes tid siden)..:

Var nettopp ferdig med en liten joggetur, og på vei hjem gikk jeg en småbratt, halvlang oppoverbakke. Foran meg gikk det en kirkegårdsblond mann (sikkert på alder med Queen Elizabeth II) med rullator. Hovedfunksjonen til en rullator er å hjelpe mennesker som ikke klarer å stable seg fremover på egenhånd. Altså MÅ de ha den for å komme seg noe sted.

Etterhvert som jeg går ser jeg at det går litt trått for mannen, han stopper flere ganger, og hadde sikkert brukt 2-3 min de siste 50 meterene. I det jeg skal til å passere han, tenkte jeg: "Hmm.. Kanskje han trenger hjelp med den der? Ser litt tungt ut", så jeg tok av meg headsettet, så på han og spurte: "Trenger du hjelp? Skal jeg dytte rullatoren opp bakken for deg?". Det allerede rynkefylte fjeset trakk sammen alt av ansiktsmuskulatur og ble enda mer rynkete med en grimase jeg ikke har sett maken til. Jeg ble bare stående å se på han til jeg innså at jeg hadde spurt om noe så hinsides idiotisk, så tok jeg på meg headsett og løp bort derfra.. Er det mulig?

"Skal jeg dytte rullatoren opp bakken for deg?"

Det stod iallefall i stil til hårfargen min, og mannen har en god historie å fortelle på eldrehjemmet..

Jeg syns faktisk ikke det var så dumt jeg! I en bratt oppoverbakke kan det jo hende at det var verre å måtte dytte DEN opp i tillegg få seg selv opp. Jeg skjønte hva du mente, hadde sikkert spurt om det samme! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...