Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei jeg jobba med før begynte plutselig en dag å trene to ganger for dagen, hver dag. Kettlebells, trx, you name it. Alt som eksisterer av gruppetimer. Hun mente selv at det ikke var noe problem fordi "man rekker ikke bli støl på så kort tid. Jeg vet mange andre som trener så ofte, og de har ingen problemer". Hun refererte da til folk hun kjenner som har holdt på med idrett helt siden barneskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kiropraktoren reddet barnet mitt, han var helt skjev i hele kroppen og hadde sannsynligvis blitt mobbet hele livet hvis ikke de hadde fått endret ryggen og nakken hans. Både med behandlingene og pillene vi fikk er han en helt ny gutt" <-- ganske slitsomt å få slikt servert på mandag morra med bare 1 kopp kaffe innabords :facepalm: Prøvde å spørre hva slags piller det var snakk om, ikke noe godt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kiropraktoren reddet barnet mitt, han var helt skjev i hele kroppen og hadde sannsynligvis blitt mobbet hele livet hvis ikke de hadde fått endret ryggen og nakken hans. Både med behandlingene og pillene vi fikk er han en helt ny gutt" <-- ganske slitsomt å få slikt servert på mandag morra med bare 1 kopp kaffe innabords :facepalm: Prøvde å spørre hva slags piller det var snakk om, ikke noe godt svar...

Sikkert homeopatiske remedier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påståelig venn: "Jeg tror ikke på kalorier og sånt."

Jeg: "Eh... neivel... men du forsøker å gå ned i vekt, ikke sant? Hva gjør du da?"

Venn: "Jeg kjenner på kroppen hva som er bra for meg. Og så spiser jeg jo veldig sunt, masse grønnsaker."

Jeg: "Men du klarer ikke å gå ned i vekt?"

Venn: "Nei jeg må nok godta den kroppen jeg har først, før jeg kan gå ned i vekt. Tankene mine bremser prosessen."

Jeg forfulgte ikke saken, vedkommende har holdt på i årevis og hører ikke på noen... :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påståelig venn: "Jeg tror ikke på kalorier og sånt."

Jeg: "Eh... neivel... men du forsøker å gå ned i vekt, ikke sant? Hva gjør du da?"

Venn: "Jeg kjenner på kroppen hva som er bra for meg. Og så spiser jeg jo veldig sunt, masse grønnsaker."

Jeg: "Men du klarer ikke å gå ned i vekt?"

Venn: "Nei jeg må nok godta den kroppen jeg har først, før jeg kan gå ned i vekt. Tankene mine bremser prosessen."

Jeg forfulgte ikke saken, vedkommende har holdt på i årevis og hører ikke på noen... :sleep:

oooh looord have mercyy :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påståelig venn: "Jeg tror ikke på kalorier og sånt."

Jeg: "Eh... neivel... men du forsøker å gå ned i vekt, ikke sant? Hva gjør du da?"

Venn: "Jeg kjenner på kroppen hva som er bra for meg. Og så spiser jeg jo veldig sunt, masse grønnsaker."

Jeg: "Men du klarer ikke å gå ned i vekt?"

Venn: "Nei jeg må nok godta den kroppen jeg har først, før jeg kan gå ned i vekt. Tankene mine bremser prosessen."

Jeg forfulgte ikke saken, vedkommende har holdt på i årevis og hører ikke på noen... :sleep:

Høres ut som vedkommende følger dette:

What's intuitive eating, how does that relate to HAES?

Intuitive eating is about paying attention to internal body signals and eating (or not) in response to them.

As humans we do this naturally when we come into the world, but sometimes we later get distracted by external ideas of what we "should" be eating, e.g. calorie-controlled diets, and we lose touch with our body's needs. Intuitive eating is about getting back in touch with our bodies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som vedkommende følger dette:

What's intuitive eating, how does that relate to HAES?

Intuitive eating is about paying attention to internal body signals and eating (or not) in response to them.

As humans we do this naturally when we come into the world, but sometimes we later get distracted by external ideas of what we "should" be eating, e.g. calorie-controlled diets, and we lose touch with our body's needs. Intuitive eating is about getting back in touch with our bodies.

Jeg forsøker faktisk å lytte til kroppen selv; i den form at jeg vil stoppe å spise når jeg er mett... men... det er noen lysår unna den samtalen jeg hadde :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker faktisk å lytte til kroppen selv; i den form at jeg vil stoppe å spise når jeg er mett... men... det er noen lysår unna den samtalen jeg hadde :confused:

Har rota meg borti fatlogic på reddit. og der er det mye HAES og intuative eating ute og går.

Misforstå meg rett, jeg er en tilhenger av å lytte til kroppen og spise deretter, problemet er at Fat Acceptance/HAES-folka mener dette betyr at man skal spise iskrem fordi man føler for det. For da sier jo kroppen i fra at det er det den trenger. Lordy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rota meg borti fatlogic på reddit. og der er det mye HAES og intuative eating ute og går.

Misforstå meg rett, jeg er en tilhenger av å lytte til kroppen og spise deretter, problemet er at Fat Acceptance/HAES-folka mener dette betyr at man skal spise iskrem fordi man føler for det. For da sier jo kroppen i fra at det er det den trenger. Lordy...

HAES <3 eller nei vent...

Har du vært innom tumblr?

Healthateverysize/fuckyeahfatpositive? :p mye å nyte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...