Jump to content

9fitness000

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

About 9fitness000

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Håper det. Øvelsene jeg gjorde er jeg vant med - er bare to-tre uker siden jeg gjorde sist. Repsantallet var lavt, bortsett fra at det ble gjort i tri-sett. Begynte bare å lure siden jeg er så veldig støl i armene.
  2. Klarer å strekke ut armene, men å føre de bak kroppen gjør vondt (mye mulig fordi jeg er støl?) merker dette i begge armene. Ikke mørk urin, enda. Men så drikker jeg veldig mye vann også.
  3. Hei! Jeg lurer litt på sykdommen rabdomyolyse, noen som har kjennskap til denne? Jeg trente ganske hardt med tri-sett (pullups, pushups og facepulls) for en dag siden. (Reps 3-6-10) Altså ikke konsentrisk/eksentrisk el. dag er armene mine dritstøle og de er vonde (lenge siden jeg har trent skuldre+bryst) Er over middels godt trent (7 dager/uke) Noe jeg bør være bekymret for? Hørt så mye om denne sykdommen, ALLE får jo den?
  4. Ca 3 mnd. Har blitt betydelig sterkere og gått litt opp i vekt.
  5. Hei Jente 22 år, 169 cm, 69 kg. Har en fettprosent på 24,5 og vil gjerne få den litt ned. Jeg trener 6-7 dager i uken, 1 kondisjonsdag og 6 styrkedager. Jeg deler opp styrken slik: A. Ben og rumpe B. Bryst og skuldre C Rygg og armer Trener også kortintervaller 3 dager i uken etter styrketreningen. Kosthold: Spiser ca. 2100 kcals, mest proteiner og fett, lite karbohydrater. Har noen tips om å redusere fettprosent, bør jeg endre på kosthold/trening?
  6. Hvordan ser dette programmet ut? Planlagt 6 økter, så blir trent x2 i uken 3- splitt trenes x2 i uken A- Ben og rumpe + mage 1. Knebøy 2. Sumo markløft 3. Hip thrust / glute brigde 4. Gående utfall / utfall 5. Benpress 6. Step up / kabel kickback B- Rygg og skuldre 1. Pullups 2. Markløft 3. Militærpress 4. Roing 5. Nedtekk 6. Rear delts i kabel / fronthev / sidehev C- Bryst og armer + mage 1. Benkpress 2. Skråbenk 3. Flies i kabel / benk 4. Dips 5. Pushups 6. Triceps/bicepsøvelser
  7. Aaat jeg har fått mer muskler MEN, de siste ukene har jeg vært på stedet hvil, og kommer ingen vei.
  8. Spiser jeg for lite? Kan si at jeg har gått ned i str, men har lyst ned noen kg også.
  9. Hei Jeg er 21 år, 168cm og veier 68 kg. Jeg har et veldig sunt kosthold, men unner meg noe godt av og til. Jeg trener hver dag, styrketrening, kondisjon er 1dag langkjøring + 2 kortintervaller etter styrkeøkt. Likevel går jeg ikke ned i vekt?
  10. Hvordan har dere tenkt å spise/trene i julen? Frykter selvfølgelig de velkjente julekiloene, men en uke med godteri/god mat har vel ikke så mye å si i lengden?
  11. Jeg tror likevel alle har godt av "kosedager" innimellom, både for psyken og at kroppen ikke tar skade av litt sukker innimellom, men jeg skjønner poenget.
  12. Holder det ganske strengt i uken, er opptatt av å få i meg næringsrik og ikke minst, nok mat ellers
  13. Hvor mye ødelegger egentlig EN dag i uken med godteri og usunn mat? Si at jeg spiser en halv pose smågodt og litt chips. Vil det ødelegge hele fremgangen for den uken? Målet mitt er å bygge muskler og bli sterkere, samt kanskje ned i fettprosent.
×
×
  • Create New...