Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Var på jobb da en kunde (rundt 35-40år..) kommer inn (ikke jeg som snakker med henne).

Kunde: ja, jeg skjønner ikke alle jentene som skal trene styrke asså! de får jo sånne svæææære bulkemuskler som bulker ut over alt! nei altså, jeg holder meg til 3D-møllen jeg. Hallo lisssomm.. trener ikke styke AT ALL

Resepsjonist: Ja, nei de sier jo "strong is the new skinny"...

Kunde: Eee neeei så fæælt.. jeg skulle på spinning en gang, men så kom det inn noen jenter med DEEEE svææære lårene og jeg bare gikk ut å løp på 3D-møllen jeg assååå! Jeg skal iallefall ikke ha sånne svæære grusomme stygge lår assåå, halloo! Ja og altsåå jeg bodde jo i frankrike i 2år og der er alle sååå fantastisk. Damene løper bare og er så fine og feminine og slanke, og de spiser mye da, men sunt så de blir jo kjempefine! blablablablabla

så gikk jeg.. haha

Edit: kan meddele at hun har den flateste rumpen ever og ikke er så fast i fisken.. Slank er hun, men ja.. dere skjønner :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på jobb da en kunde (rundt 35-40år..) kommer inn (ikke jeg som snakker med henne).

Kunde: ja, jeg skjønner ikke alle jentene som skal trene styrke asså! de får jo sånne svæææære bulkemuskler som bulker ut over alt! nei altså, jeg holder meg til 3D-møllen jeg. Hallo lisssomm.. trener ikke styke AT ALL

Resepsjonist: Ja, nei de sier jo "strong is the new skinny"...

Kunde: Eee neeei så fæælt.. jeg skulle på spinning en gang, men så kom det inn noen jenter med DEEEE svææære lårene og jeg bare gikk ut å løp på 3D-møllen jeg assååå! Jeg skal iallefall ikke ha sånne svæære grusomme stygge lår assåå, halloo! Ja og altsåå jeg bodde jo i frankrike i 2år og der er alle sååå fantastisk. Damene løper bare og er så fine og feminine og slanke, og de spiser mye da, men sunt så de blir jo kjempefine! blablablablabla

så gikk jeg.. haha

Edit: kan meddele at hun har den flateste rumpen ever og ikke er så fast i fisken.. Slank er hun, men ja.. dere skjønner :p

Trist at det fortsatt eksisterer så hjernedøde tufser.. En ting er å ikke like muskuløse damer, en annen ting er å tro at styrke gjør dem bulkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb da en kunde (rundt 35-40år..) kommer inn (ikke jeg som snakker med henne).

Kunde: ja, jeg skjønner ikke alle jentene som skal trene styrke asså! de får jo sånne svæææære bulkemuskler som bulker ut over alt! nei altså, jeg holder meg til 3D-møllen jeg. Hallo lisssomm.. trener ikke styke AT ALL

Resepsjonist: Ja, nei de sier jo "strong is the new skinny"...

Kunde: Eee neeei så fæælt.. jeg skulle på spinning en gang, men så kom det inn noen jenter med DEEEE svææære lårene og jeg bare gikk ut å løp på 3D-møllen jeg assååå! Jeg skal iallefall ikke ha sånne svæære grusomme stygge lår assåå, halloo! Ja og altsåå jeg bodde jo i frankrike i 2år og der er alle sååå fantastisk. Damene løper bare og er så fine og feminine og slanke, og de spiser mye da, men sunt så de blir jo kjempefine! blablablablabla

så gikk jeg.. haha

Edit: kan meddele at hun har den flateste rumpen ever og ikke er så fast i fisken.. Slank er hun, men ja.. dere skjønner :p

Virker som det er mange av de der ja..

Nesten så de tror det å bli stor skjer med en gang..

Typ: Ligger på benken og tar benkpress, midt i sett nr 3 går du fra å være strekmann/dame til biff über alles!

Pluss at du også får roid-rage av det da.. må holde seg spinkel vettu! :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på trikken hjem fra jobb i går. Ved Høyskolen kom det på tre syltynne bros som satte seg rett ved og begynte følgende samtale:

----

Bro1: Faen ass, snart sommer. Må stikke å trene.

Bro2: Ja, viktig å være digg til man skal ligge i parken og se på damene

Bro3: Mm, nytter ikke å få oppmerksomhet hvis du ikke har six-pack. Også gunz.

Bro2: Ikke noe stress. Har tatt jææææææævlig mye push-ups i hele vinter

Bro1: Mye tar du i benk nå da?

Bro2: Vet ikke, har ikke max'a på en stund, men sikkert en 50-60

Bro3: Nais. Jeg må prioritere løpinga, var jo 2mnd i Statene i vinter og ble så sinnsykt feit og slapp. Prøvde jo å spise sunt, bagels og slik, men la på meg ihvertfall en 3-4kg

----

Måtte gå av 1 stopp før hjemme, slet med å holde et nøytralt ansiktsuttrykk :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnelig kollega som nærmer seg pensjonsalder med stormskritt (om hun ikke er der allerede) i lunsjen, uoppfordret (noe redigert for å få vekk alle gjentagelsene hun kommer med):

"Ja, det skal bli godt å trene i dag, ja, jeg måtte jo endre til majorstua etter at de la ned i Vika, men vi er jo noen gode venniner som trener sammen, for ja, du vet, det er jo viktig å trene sammen, så vi trener jo zumba og ja, jeg blir jo kjempesvett av det og det er jo skikkelig trening det, ja, det er jo deilig å bruke kroppen, og du vet, det blir jo bare viktigigere det med alderen og så etterpå, drar vi jo på Steamen da, er jo så godt med et par halvlitrær etterpå."

(mens hun har munnen full av mat)

(Nei, hun er ikke fra Østfold, men gjør seg 'morsom' med slike ord)

Meg:

images?q=tbn:ANd9GcRajAXZ-gLtt5D1QdJfFQVxk2D9J7CNTmYfnS5D8IRUOwGjzvA7nA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Alltid like moro å lese hva KK mener man burde gjøre, denne gangen om rumpetrening. De har denne gang snakket med "Inge Thomas Ravlo - som er personlig trener og ernæringsterapeut." (y)

Jeg må i allefall kraftig revurdere benstillingen min, samt slutte med å bruke vektstanga ettersom Ravlo sier at "Brede knebøy vil gi bred rumpe - gjerne firkantet også, bare se på vektløftere. Du bør derfor aldri bruke vekter til brede knebøy, men bruk det som en funksjonell ekstraøvelse." o_O:facepalm: Noen her med firkanta ræv?

Videre påpeker han viktigheten av å KUN drikke "ferdigblandet proteindrikk" i forbindelse med trening, for da blir det "ikke lagret som fett, men som muskler i denne kombinasjonen".

I hate it når jeg drikker shake på trenigsfrie dager og det lagres som fett.....på den firkanta rumpa mi!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...