Gå til innhold

gclvuitton

Medlemmer
  • Innholdsteller

    68
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om gclvuitton

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 08. feb. 1993

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Bildet fra loggen min - fant oppskriften her på Fitnessbloggen, men gjort min egen vri. Følgende: Proteinpulver, walden farms sjokoladesirup, sukrin og sukrin gold (mengde etter ønske) - blandet dette med litt vann så det ble en tjukk røre. Knuste inn 3 riskaker og marinerte dette i røra. La det så i muffinsformer (ble 5 stk) og inn i kjøleskapet. 2-3 timer i kulda - voila!
  2. Finnes for eksmpel pizzabunner man lage i lavkarbo selv, men da vil jeg tro man er oppe i sammepris for som en ferdigdeig. De er ikke så kjempedyre i forhold til vanlige.. Men basic Lavkarbo er jo og holde seg unna poteter, vanlig mel, ris, pasta, brød..
  3. Hei! Eksempeler på frokost: Lavkarbo brød/knekkebrød (gjerne hjemmelaget) med philadelphia ost Egg og bacon Omelett Lunsj: Salater Kylling med eks. brokkoli Skyr kan gå.. Tunfisk med paprika, rødløk og mager kesam Middag: Butikker som life, proteinfabrikken osv... har mange lavkarbovennlige produkter. Eksempel pizzabunn. Denne er faktisk god. Finnes også pasta, ferdige brødposer, knekkebrødposer, kaker osv. Tacosalat Lasagne laget av squash (søk opp oppskrift på nett) Minner om at lavkarbo ikke er en diett, men en livvstil. For meg funket det hvertfall ikke med ren la
  4. Takk Burde kanskje tenkt på det!
  5. Hvilke kupp gjør dere på harryhandel mtp kosttilskudd og billig mat?? Noen forslag?? Hva har de i Sverige som de ikke har i Norge, Hva er billigere i Sverige..osv...
  6. Enig med Kari, ha en dag i uka der du unner deg freemeals mens du ellers er flink resten av uka. Krydder kan bli din beste venn som gjør slik at maten ikke blir kjedelig Mat du kan spise er for eksempel varierte retter med fisk, kylling, karbonadedeig osv.. Mat i farten kan være en skyr, mager kesam, cottage cheese... Finnes utrolig mange flotte oppskrifter inne på mat-forumet her på FB. Lykke til!
  7. Blander det med denne Walden Farms, Chocolate Flavored Syrup, 12 oz (340 g) - iHerb.com Smaker DUO-Youghurt! Ellers er det også godt med proteinpulver
  8. Noen som vil dele hvordan de tilbereder havregryn? Noe som er digg og sundt
  9. Hver kveld når jeg setter meg i sofaen foran Tven kommer det enorme søtsug og jeg er sååå lei!! Andre som har det som meg?? Og eventuelt tips?? ***Frustrert** Og hva spiser dere når dere får dette? Ikke helt bra å hive inn på en proteinbar hver kveld liksom..
  10. Hei! Hvor mye burde man egentlig ligge i underskudd på i kcal på dager man trener og dager man ikke trener? Hvor mye mer burde man spise de dagene man trener...?
  11. Proteinpulver, litt mandelmel og bittelitt melk så det blir en tjukk røre. Ha den i frysen i 20 min ish. Ta ut og ha smeltet sjokolade over som glasur. jeg har sukrinmelis over
  12. Lunket Kaffe og isbiter iskaffe <3 og litt skummet melk. Hvor fikk du tak i smaksprøver?
  13. Mange som er som meg og erstatter proteinbar med søtsug? Når blir det egentlig for mye? Er det bra i det hele tatt eller fy fy ? Nysgjerrig på hva folk mener om det
  14. Hei. Jeg har skoliose (skeiv ryggrad) og har tidligere hatt behandling for dette som følge av korsett. Lurte på om det var noen andre som hadde erfaring med dette mtp styrke og løft?
  15. Jeg trener 3-4 dager i uken, og holder helgene frie (med mindre jeg føler for en joggetur i skogen som ofte skjer). Jeg tenker på hva jeg tar i munnen, men har en dag i uka der jeg unner meg et godt (ofte pizza, lasagne osv) måltid. Syntes det blir feil å trappe ned på sosiale arrangementer fordi at man vil ha en sunn livvstil. Dette holder jeg likt som før, men mengden med alkohol har blitt betydeligere redusert. Man trenger ikke sitte hjemme bare fordi man ikke vil bli kanon dritings. Ferie er ferie, nok sagt. Føler man for det, da kan man heller rive seg på ei økt. Trening skal være m
×
×
  • Opprett ny...