Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kompis, 1.75 høy,96 kg, 50kg x10x3 i benk, 110 i mark. Trent i 4 uker.

"Har gått ned ca 15 kg siden jeg begynte å trene, eller, kun 3 kg på vekten, men så har jeg jo bygget en 10-12 kg muskler samtidig".

Samme fyr har forresten trent i 4 mnd nå, og tar fremdeles 50x10x3 i benk.

Huffda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kompis, 1.75 høy,96 kg, 50kg x10x3 i benk, 110 i mark. Trent i 4 uker.

"Har gått ned ca 15 kg siden jeg begynte å trene, eller, kun 3 kg på vekten, men så har jeg jo bygget en 10-12 kg muskler samtidig".

Samme fyr har forresten trent i 4 mnd nå, og tar fremdeles 50x10x3 i benk.

Har en venninne som var/er på samme måte... Har gitt opp nå, og sier bare "javel"/"ok" hvis det skulle komme opp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl Pilkington er genial. Jeg liker at det er enorme diskusjoner om hvorvidt han faktisk er en genial person og en fantastisk skuespiller, eller om han bare er genuint dum.

Uansett så er det en humor som treffer meg rett i hjerterota. Kan ikke forestille meg noe annet enn at det må være episk å prate skit med fyren i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guud jeg døør. i dag så min kjære søster de fryktelig store porsjonene mine, og da sa at jeg kom til å bli feit. Jeg sa: Hørt om PF diett? Du spiser få, men stor måltider, enkelt sagt. Hun: Lol, du kommer til å legge på deg. Helserådet har til og med sagt at mange, men små måltider øker forbrenningen. Jeg: Ok. Tro hva du vil. Hun: Jeg har hatt 2 år med biologi på Vgs, jeg tror jeg veit hva jeg snakker om. Min reaksjon: :finger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg suger i matte, er heller ikke jeg som går sykepleien (heldigvis) men ei venninne som fortalte hvor mange som sleit med dette.

Ja mange som stryker men det er nok ikke bare pga at folk suger i matte, men også fordi oppgavene er satt opp og formulert på helt idiotiske måter og fordi du stryker på kommafeil, på for utydelige streker under svarene ol. Og ja, jeg går sykepleien og jeg hadde 2 i matte før jeg begynte på Universitetet og bestod på første forsøk på medikamentregningen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommafeil kan være ganske alvorlig feil når man skal gi en dose medisin

Ja helt klart, det kan være fatalt, skulle bare si hvordan det er på disse eksamene som folk sliter sånn med, iom at det ble kommentert tidligere. Nå var kanskje ikke kommafeil det beste eksempelet, men som jeg også skrev kan du stryke på ting som å ha utydelige streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...