Gå til innhold

Birkis

Medlemmer
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. oj, den var prikk lik min silky! søt!
  2. Er det noe negativt/positivt med å ha lav/høy maxpuls? Og hvordan kan man best teste den?
  3. Tusen takk for svar! Da dropper jeg å tøye på en stund, og prøver meg på litt løping og knebøy Sykling gikk forøvrig ganske bra i dag:)
  4. Jeg har tråkket over og forstuet ankelen ganske kraftig. Nå har det gått 12 dager og jeg klarer å gå ca. normalt (litt sakte går det jo..), har moderate smerter. Bruker en skinne som jeg fikk på sykehuset, som støtter opp rundt ankelen. Noen som har erfaring med opptrening av ankel/fot? Hvor lenge bør jeg holde meg unna løping? Og når kan jeg starte med knebøy igjen? Tenkte å prøve meg på en sykkel-økt i dag. Trener balanse hver dag (uten skinne) Tips til å tøye ut? Føler ankelen er ganske stiv.. Takk for all tilbakemelding
  5. Jente 27, 162 høy, ca 58 kg Trener cardio og styrke, 2-3 løpeøkter, og 2 styrkeøkter i uka. frokost havregryn 50g cottage cheese 150g Grønn shot + tran lunsje/mat på jobb kyllingfilet, torsk, laks, scampi, karbonadedeig, kalkun, tunfisk, eller egg ca. 300 g fordelt på to måltider 400g grønnsaker eller salat 40g ris middag/kvelds biff/laks 150g 200g grønnsaker 100g potet 100g mager kesam Pluss Shakes etter trening Og masse kaffe og grønn te
  6. Har man beinhinnebetennelse bør man kutte ut løping helt til betegnelsen er borte. Så kan man begynne å trene forsiktig opp igjen. Prøv fysio og trykkbølgebehandling. Og be om å få spesiallaget såler, det er GULL!
  7. 162 høy og 60 kg, jente, 27år Frokost: smoothie med espresso, proteinpulver, skummet melk, halv banan og isbiter. Omega3 og grønn shot. Eller smoothie med skogsbær, proteinpulver og litt eplejuice. 30g proteinpulver Lunsj: salat med en boks Tunfisk Mellommåltid: en boks vaniljeskyr med 125 gram blåbær Middag: 150gram kjøtt med grønnsaker/salat. Hjelp til oppkarbingsdager? Er på diett nå mot ferien (en uke igjen:)) trener lett styrke 4 dager i uka. Til vanlig trener jeg mer cardio og tung styrke, og spiser selvfølgelig mye mer..
  8. Mine varte over ett år, nå har det gått snart 2 år og jeg kan fortsatt se at litt sitter i enda. Men det er jo forskjellig fra person til person
  9. [ATTACH=full]108516[/ATTACH] [ATTACH=full]108517[/ATTACH] Går vel fint å bruke det som kickstart?
  10. Ja ble kjempefornøyd, og du får bedøvelseskrem på leppene, så det gjør ikke vondt. Bedre å teste ut en gang og se om du blir fornøyd, enn å gå i evigheter å tenke på om man skal gjøre det eller ikke
×
×
  • Opprett ny...