Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Sitter å diskuterer med ei på facebook, som er distributør for en slags Body Wrap with herbs. Hun har selv gått inn 18cm med denne wrappen, og mener det ikke er vektnedgang. Da spør jeg såklart om hun har gått inn 18cm med gass?

Nei det hadde hun ikke, hun hadde gått inn 18cm med giftstoff og avfallsstoff i cellene sine i kroppen, så det var hverken vann eller gass hun hadde mistet.

Da måtte jeg gi meg. Så det ble det dummeste jeg har hørt hittil idag hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er villig til å betale en større sum for å roe ned den hyppige innleggsfrekvensen din Leanmachine. Må du kommentere hver bidige ting, selv om du ikke har noe fornuftig å bidra med?

Jeg kommenterer fordi jeg har noe å si. Om det er noe du ikke liker eller du ikke liker å se innleggene mine får du heller sette meg på ignore da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...