Gå til innhold

Bumblebee

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hest & hund utenom spesifiserte treninga
  2. Etter å ha lagt fotballkarrieren på hylla for å drive med andre ting, som feks. festing, kjæreste, barn +++, våknet jeg en dag (mange år og kiloer senere) og tenkte WTF? dette går ikke. Satte i gang med opperasjon vekk med kiloene og i bedre form, så jeg gikk til innkjøp av jogesko og ut av huset bars det. Etter ei god stund med løping og atter løping, fant jeg ut at kanskje det hadde vert litt greit å få/opprettholde litt muskler også, så da begynte jeg litt med styrke også. Og er nå så fornøyd med hva både kardio & styrke gjør med meg, ett nytt og bedre menneske
  3. Jeg er veldig glad i Salomon Speedcross skoa. Om det er så god støtte i dem veit jeg ikke, spørs hva støtte du er ute etter, men jeg bruker dem når jeg "løper" på fjellet, og de gir veldig godt feste, både opp og ned + at dem er forholdsvis lette Dem er ikke så gode på asfalt da dette er sko beregnet på å bruke i terenget, men har jeg vert og løpt på fjellet og skal løpe hjem og det er litt grusvei/asfalt, så går det fint ann, men å ta på seg disse for å jogge en tur, det gjør jeg ikke
  4. Bumblebee, har egentlig en kropp som en ikke skulle tro kunne fly Føler det litt slik selv, jeg elsker å løpe, men har vel ikke helt en kropp som er beregnet til å fly fort avgårde
  5. Løper 5 dager i uka. 2 dager med intervaltrening 4*4 på tredemølle (ca max 90%) 2 dager med langøkt som eg prøver å legge til uteløping (ligger på disse øktene innen for pulssonen min) 1 dag hurtig løping på ca 1/2 time. Har 1 fast dag i uka med styrketrening og prøver som oftes å få til 2 økter med styrke. Denne helga har endelig været vert på vår side, så da har jeg ikke hatt langøkter, men motbakkeløping i fjellet. Dette er noe jeg prøver å få til 1 -2 dager i uka på når forholdene tillater det, da går 1-2 dager av de andre økten vekk. Jeg kan av og til kutte ut en dag med løping og t
  6. Hei. Dette klarer du om du vil det sterkt nok. det er egentlig bare å bite tenna i sammen og gå for det:) Jeg sluttet for 1 år siden og bare bestemte meg at nå var det nok. Jeg kjøpte meg Tyggis og tyggde i vei. Og når lysta på røyk vart stor, så gjorde jeg noe fysisk, alt fra husarbeid til trening. Tror nok aldri huset har vert så reint og ryddig som da de første ukene og hundene fikk vel sjokk av all den trimminga Jeg tror det med treninga som gjorde at jeg kom over den verste kneika, for fra å løpe og puste som en hvalross, så merket jeg fort at å slutte og røyke hjalp innmari mye på pus
  7. 173 cm & 70 kg. Mål - bli fastere i "fisken"
  8. Ja jeg tror nok ikke den blir utslitt med det første her hjemme, men hadde vert kjekt å hatt ja. Veldig heldig som har mulighet til å ha eget treningsrom da mine andre hobbyer og familesituasjonene min gjør at jeg ikke kan reise på treningssenteret hver dag. P.S testa apparatet i går, og ja, jeg tror nok det skal bli bra å bruke det.
  9. Tusen takk for svar! Da får vi jobbe litt og se om om jeg ikke kan kjøpe noen maualer også og kanskje ei vektstang også etter vert. Er så heldig at jeg har ett rom i kjelleren som er blitt til treningsrom nå (tredemølle, sykkel, romaskin og nå dette apparatet. Vi er ei treningsglad familie).
  10. Hei. Jeg har vert så heldig å fått tak i dette Multigym apperat. Driver stort sett med løping, men har funnet ut at jeg må trene litt styrke også. Går en gang i uka på Bootcamp, men nå fikk jeg kjøpe dette apperatet av en jeg kjenner for en billig penge. Så da tenkte jeg å trene styrke flere dager i uka også, i tillegg til løping. (vil forsette med Bootcamp da det er litt givenes å være sammen med flere på trening av og til også) Det jeg lurer på er om dette er ett okey styrkeapperat for en som trener litt styrke på "mosjonsstadiet" ?
  11. Har gjort det, i 22 år, men slutta i fjor og nermer meg nå 1 år som helt røykfri !!!! Aldri mere røyk på meg :thumbsup:
  12. Bumblebee

    Bootcamp

    Hei, nå har jeg "smuglest" her inne på forumet i lang tid, men endelig tatt "motet" til meg å registrere meg Jeg er veldig glad i å trene, men det er stort sett løping, da jeg liker å holde på med det og ønsker å være med på litt løp. Etter å ha lest mye her inne, har jeg jo skjønt det at det kan være lurt å trene styrke sammen med løping. Så da har jeg begynt på Bootcamp, men det jeg lurer på er om dette er god nok trening med tanke på styrke ? Har ikke helt kommet meg ut av skapet når det gjelder å trene styrke i styrkerommet, så enn så lenge holder jeg meg på "gruppeplanet"
  13. Første løpet jeg deltok i noengang. Etter å ha sluttet å røyke og begynt så smått å trene, bestemte jeg meg for å ha ett mål om å delta på ett lokalløp, det gjorde jeg og gjennomførte det ganske bra, 8 mnd. etter røykeslutt
×
×
  • Opprett ny...