Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Jeg vet, men gjør du det med smil og nikk på en veldig overdrivende måte så forstår de at du synes det de sier er helt på trynet OG de blir irriterte på deg i stedet for ;-)

Ikke alle dette biter på, men det er verdt et forsøk.

Tro meg, jeg har prøvd den tilnærmingen og. Funket heller dårlig, da hun bare blir enda mer sikker på at hun egentlig har rett :grumpy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, sånne mennesker er håpløse.

Fornuftig person: "Her er fakta, svart-på-hvitt. Har du noen bedre kilder som viser noe annet skal jeg gladelig bøye meg i støvet og gledes over at jeg lærte noe nytt i dag."

Sånne mennesker: "Nåja, jeg tror nå engang at blahdiblahblah."

Hvor vanskelig skal det være å fatte forskjellen på tro og fakta? Er det noe som piner håpet mitt for menneskeheten mer enn andre ting må det være nettopp dette. Får noen ganger lyst til å high-five dem i ansiktet. Med en stol. Også tilby dem en snus, fordi jeg tror at snus hjelper godt mot brukkne neser. :shifty:

Jepp, jeg har herved gitt opp. Nå svarer jeg bare "Drit i å kommenter hva jeg trøkker i trynet og hva jeg løfter hvis du ikke er interessert i å høre på vitenskapen. Jeg vinner uan-fucking-sett :) :) :) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lese kommentarene til småbarnsmødrene som ''ikke har tid'' til og trene i denne posten.

Finansfrue Marte Krogh: Ta dere sammen og tren mer! - VG Nett om Foreldre og barn

I motsetning til hun som har au pair og vaskehjelp og jobber hjemme/ikke jobber som mener at alle andre bør ha tid til å trene på lik linje som hun selv har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uenig der, om man vil så er det mulighet. Men syns ikke at noen som har kjøpt seg hjelp til barnepass og vasking og som ikke jobber skal dømme de som jobber, tar seg av ungene og gjør husarbeidet sitt selv :)

Hehe ja sant det, men jeg tenkte på kommentarene til folka som ''ikke har tid''. Ikke selveste artikkelen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som blir sagt flere ganger her, det handler om prioriteringer og hvor vanskelig du gjør det for deg selv. Nå har kanskje jeg vært veldig heldig med at det er mange besteforeldre inni bildet her, men alt i alt koker det ned til at du velger selv hva du skal bruke tid på. At det er vanskelig til tider og at tiden rett og slett ikke rekker til, har jeg full forståelse og respekt for. Man må velge hva som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som blir sagt flere ganger her, det handler om prioriteringer og hvor vanskelig du gjør det for deg selv. Nå har kanskje jeg vært veldig heldig med at det er mange besteforeldre inni bildet her, men alt i alt koker det ned til at du velger selv hva du skal bruke tid på. At det er vanskelig til tider og at tiden rett og slett ikke rekker til, har jeg full forståelse og respekt for. Man må velge hva som er viktig.

Helt enig, man må velge hva som er viktigst. Og hvis man har små barn og faktisk ikke har tid, overskudd eller mulighet til å ta deg av både barn, hjem og kropp så er det jo litt spesielt om det er egen kropp som ender høyest i prioriteringsrekkefølgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åkei, ikke det dummeste jeg har hørt, men litt usikker på hvor jeg skulle poste dette. Epic fail som man sier på bergensk.

Schibsted har lansert en ny bok som heter Juicy og det ser ut som det er en oppskriftsbok for ja, nettopp, juice.

Men slagordet de har valgt på bannerne er:

"Bli en "juicer"!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...