Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok dette bildet for ca 1 år siden. Tatt med ca halvtimes mellomrom med annen vinkel og lys, det ene sittende :)

[ATTACH]124182[/ATTACH]

Ved første øyekast trodde jeg det var bilde av stekt og ustekt ribbe...

Fortsetter under...

jeg forsøkte de to poseringene i speilet og tør påstå at jeg fikk tilnærmet like deilig bakende som bilde nr og og ved posisjon 2 ble den bortimot like ille, mangla bare for stram truse for å gi ekstra tragisk uttrykk :) :) så ja, det to bildene der er nok en og samme person tatt med noen sek mellomrom :) SPORTY!! (y)

Annonse

Noke sånt? (Herlegheit! Eg har minsta siste rest av vett i dag)

[ATTACH=full]124171[/ATTACH]

Takk for det! :D(y) (y)

Fikk også bekreftet dette "in the flesh", so I stand corrected! ;):)

Haha, jenter er flinke til å finne riktig lys osv før bildet blir tatt ja :) Artig.

Oh yes, viktig å ha i bakhodet hvis man noensinne kaster seg på nettdating!! xD

Annonse

Haha, jenter er flinke til å finne riktig lys osv før bildet blir tatt ja :) Artig.

Ser ut som enkelte her inne, både gutter og jenter, sin primærhobby er å lete etter superlys for å ta selfies. Småtrist :)

Fake.

Mye kan gjøres med kroppen for å forandre den i et øyeblikk. Men en ting lyger ikke, og det er fett%. Det er svært tydelig at den andre bildet er preget av en person med større fettprosent, og det ser du lett på hoftepartiet og ovenfor der.

Fake.

Mye kan gjøres med kroppen for å forandre den i et øyeblikk. Men en ting lyger ikke, og det er fett%. Det er svært tydelig at den andre bildet er preget av en person med større fettprosent, og det ser du lett på hoftepartiet og ovenfor der.

Sjekk bildene til bondejenta - hun gjenskapte det ganske greit.

Det er ikke fake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...