Gå til innhold

espenaa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    64
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Tusen takk for mange og ekstremt raske tilbakemeldinger folkens! Regnet med dette har vært spurt om 100 ganger før så setter pris på svar!
  2. Håper dette er rett vei å gå ja. Mindre karbohydrater og mer proteiner
  3. 600 gram kylling om dagen blir dyrt i lengden.. Og man blir vel bra lei..
  4. Jeg er jo fersk da men 2 gram pr kilo kroppsmasse er slik jeg har forstått det..
  5. Jeg veier nesten 130 kg og trener styrke for å gå ned i vekt. Slik jeg har lært til nå burde jeg da spise 260gram proteiner hver dag. Dette virker for meg ganske vanskelig. Her er et par ting jeg har til nå. 100 gram kokt skinke = 17 gram 200 g kyllingfilet = 40 gram Boks tunfisk = 30 gram. 100 gram cashewnøtter = 18 gram Jeg kunne gjerne tenke meg noen forslag til hva jeg kan spise uten å ha i proteinpulver..
  6. Leverpostei kan du vel sette høyere enn en god del annet pålegg ja. Men er alltid andre ting som er sunnere Spiser du brunost og salami på skiva er vel leverpostei en god ting å bytte til Om du har kyllingfilet og makrell fra før så er kanskje leverpostei hakket under der....?
  7. Min mor kjøpte denne til mine gutter på 6 og 4. Minstemann løper inn til kona og sier: "jeg vil bruke voksen såpe, den til bestemor lukter vondt" Hvor finner man slike ting som dette?? Beats me...
  8. Hei. Høres ut som du har en del å stri med og en livstilsendring midt oppi er kanskje ikke det beste OM du gjør det til et slit. Finn sunne ting du liker. Bytt ut et brødmåltid om dagen mot noe annet, om så bare knekkebrød så hjelper det. Spis godteri innimellom ikke aldri. Mål midjen og se på den om 2-3 uker dersom du klarer trene vil dette være en bedre pekepinn enn vekten. Ikke vei deg hver dag. Det er bare tull. Vekten er et tall! Du skal oppnå selvtilfredshet ikke bare et tall på en vekt. Det er mange her som kan hjelpe deg men du må ville dette selv og ting tar tid. Du er ikke s
  9. Dagens treningsøkt? Blir dette å regne som markløft?
  10. Nå er det vel ikke mange damer i 40-50 åra som ser slik ut da så stakkars de om de er missunelige/drømmer om den kroppen der.. Ikke rart de slenger med leppa da. Men over til alvoret her så er det vel like mange tynne som ikke klarer holde på kaloriene som er misunnelige på oss med x antall kilo for mye på kroppen. Mens vi som er store ville heller vært små... Jeg er 193cm og veier nesten 130 kg målsettning 110kg med ca 55 kg muskelmasse. Skulle gjerne vært 180cm og veid 75 kg om jeg fikk bestemme.. Kjenner flere som spiser som en hest og fremdeles er tynn som en flis. Det må være like
  11. Det er merkelig at man MÅ ha det ja. Det er grunn nok til å la det være spør du meg.. For meg så føles det ikke bra å drikke PM etter å ha vært på trening så fra 1 ltr om dagen til 0,5 ltr i helgen synes jeg er greit nå . Det rare er at den 0,5 ltr smaker jo ikke godt lenger. Tips som andre sier her er drikk heller et par kopper kaffe om dagen en stund for å unngå hodepinen pga kofeinmangel.
×
×
  • Opprett ny...