Gå til innhold

Kawaii

Medlemmer
  • Innholdsteller

    111
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Usikker på om fisting er det beste å dra inn i denne sammenhengen..
  2. A bro don't let another bro skip dick day?
  3. Nå reagerte hun vel veldig sterkt på vinklingen selv, bokstavelig talt. Og følte seg nærmest lurt til at det hun trodde i utgangspunktet skulle handle kun om trening ble noe helt annet ferdig redigert.
  4. Tror hun var ute etter et "JA!" som svar her, som i at du vil høre på henne og faktisk gjennomføre
  5. Min første tanke også, fra èn flukt til en annen?
  6. Ett tips: Nøtter! Gir mye kalorier ved å spise lite mengde. Tror ingen noen gang føler de er ferdig
  7. Maksløft? Trener du opp til 1RM løft hver gang du trener? Kan høres ut som lett/medium/tung kan være din ting. Dag 1: Lett: 12-15 reps, Dag 2: Medium: 8-10 reps. Dag: 3 Tung: 4-6 reps. Plasser "Tung dag" der du har flest hviledager etterpå (hvis det er noen som har flere). ADVARSEL: "Lett" har aldri vært mer misvisende enn dette
  8. Så tror jeg du vil ha veldig godt av både fysisk og psykisk å slappe litt av. Kikket innom loggen din. Du hadde mer muskler og lavere fettprosent enn jeg trodde på bakgrunn av denne tråden. Du ser bra ut, finn litt mer glede og tro på akkurat det. Veien videre er en "kose-etappe" for din del, spør du meg. Du burde absolutt ikke ha noen hast med å gå ned i vekt. Spør du meg trenger du ikke gå ned i det hele tatt. Det verste du gjør er å fokusere på et tall du SKAL ned i. Det er slikt man gjør hvis man veier 150 kg, da er "jeg SKAL under 100" en fair sak. Men du har beveget deg over i det abs
  9. Dette lurer virkelig jeg på også! For min del henger disse veldig mye mer sammen slik du foreslår. Er det noe vi ikke har fått med oss?
  10. Jeg betviler sterkt at du har "MER enn nok" muskler fra en TIDLIGERE fotballkarriere. Jeg mistenker heller at du er av den typen som er redd styrketrening skal gi deg store klumpete muskler Etter det du beskriver spiser du enten mer enn du tror, og/eller har betydelig mindre muskelmasse enn du tror.
  11. Å påstå at det finnes induviduelle forskjeller og at alle ikke er like når det kommer til metabolsk forbrenning blir som å si at du egentlig ikke trenger å puste for å overleve, for du er spesiell Joda, enkelte ting KAN påvirke forbrenningen, som stoffskifte, medisiner o.l. Men den metabolske forbrenningen ligger der likevel. Et hjerte forbrenner X antall kalorier, leveren X antall osv.. Med mindre du mener du har en misdannelse som gjør at dine organer fungerer annerledes? Og selv om det i sjeldne tilfeller og i tilfellet av medisinske årsaker kan finnes unntak, så vil hvileforbrenningen so
  12. Takk for tipset! Den er også den beste jeg har sett! Har du noen formening om hva som er lurt å velge på formula og TDEE?
  13. Begrenser man seg på julemiddagen burde man ta seg en kikk i speilet og vurdere om ting har gått for langt..! Julemiddag = FRÅTSING og spise til man fysisk ikke er i stand til å spise mer, så spiser man litt til. Hvordan noen kan komme i julestemning uten pinnekjøtt lukt i heimen fatter ikke jeg Så må det tilberedes ordentlig! Lag hakk med kniv 1-2 cm mellomrom, damp LENGE, ca. 3.5 timer og 20-30 min i steikovnen til slutt. Jeg mistenker mange som ikke liker pinnekjøtt bare ikke har smakt ordentlig pinnekjøtt. Har kommet over ymse hos div restauranter o.l. som rett og slett var us
×
×
  • Opprett ny...