Gå til innhold

"Før og etter"


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forsvarer du det ikke? haha, virker som det var usunt viktig for deg å få legitimisert bildet. Virker ikke som du selv tror på det. Dis is fun

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake eller ikke, jeg synes at det mest provoserende er dobbeltmoralen til fitnessbloggen. Tidligere har de selv postet før og etterbilder som er av samme karakter, bare ikke så ekstremt.

Her er jeg HELT enig..!

Dog syntes jeg fortsatt det er flott at de setter fokus på det:)

(Fordi jeg har en fantastisk dag, og klarer ikke å se det negative i noe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt meg bekjent så er det vel Robert Eilertsen Robert André som styrer den profilen, så det er vel ikke utenkelig at det er dama hans aka Veronica Dalsnes, evt han har tatt på seg trusa hennes og sammenlignet med et bilde av henne.

Det er ikke Veronica, og det er forøvrig ikke noen av oss som har tatt bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fascinert over hvor trendy det er å rope "fake" på denne typen ting.

Begynner å lure på om noen bare gjør det for å få oppmerksomhet og havne øverst som top-comment da alle raser mot disse ikke-vitende personene. Ikke vet jeg, men jeg blir like overraska hver gang. Enten er det fake, steroider eller ikke samme person. Huff, akk, au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om noen bare gjør det for å få oppmerksomhet og havne øverst som top-comment da alle raser mot disse ikke-vitende personene. Ikke vet jeg, men jeg blir like overraska hver gang. Enten er det fake, steroider eller ikke samme person. Huff, akk, au

Jeg tror også det. Fiendtlig innstilling er default fordi det er mye kulere å lage en anti-bandwagon. Never mind at man bidrar til dra pH-nivået på internett ned til 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det. Fiendtlig innstilling er default fordi det er mye kulere å lage en anti-bandwagon. Never mind at man bidrar til dra pH-nivået på internett ned til 1.

Haha ja godt poeng:p Ga opp å prøve å omvende disse personene for flere år siden, men river meg fortsatt i håret hver gang jeg kommer over slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday

Hva med å ta bildene èn gang til, denne gangen med HELE kroppen (inkludert hodet) på bildet, så vi kan få en litt mer sikker dom på om det er ekte eller ikke...?

For min del må jeg bare føye meg på dem som synes det ser litt for fantastisk ut til å være sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe vanskelig for å tro at dette er samme person. Rumpa kan gjøre grimaser den og.o-o

Håper noen gjenskaper disse to bildene i en setting som viser at det utvilsomt er samme person og samme dag. :)

Vurderte å ta på meg den oppgaven, helt til jeg husker at 1) jeg har ingen til å få tatt bilde nå og 2) Jeg vil ikke ha rumpa mi på fitnessbloggen.....:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto en halvtime på badet nå istad og poserte...

Latterlig enkelt å få til samme effekt.

Tre gode grunner til at jeg ikke posta.

1. Jævlig vanskelig å ta bilder av ræva si, med mobilen.

2. Vel, det måtte blitt naken. Og da er vi inne på en helt annen sjanger.

3. For lat til å shave låra. Viktig for å få til riktig effekt, veit dere. (stumpen er ellers som ei barnerumpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...