Gå til innhold

Hva er ditt mål?


Nikko21

Anbefalte innlegg

Søkte litt og leita litt, men fant ingen tråd som omhandlet dette. Så her kjører jeg bare på:

Så hva er ditt mål, hva er det som får deg til å komme deg ut av sofaen og ned på treningssenteret for å kjempe videre? Er det å springe 3000m på under 12minutt, eller er det 150kg i Markløft? Eller handler det om å gå opp 10kg eller ned 10 kg? Del ditt mål, og gi oss andre en oppdatering i ny og ne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv en del mål, basert på både tid og langtidsmål:

Før jul:

*100kg i Benkpress, tok 93kg forrige uke, med mer å gå på.

*115kg i Markløft, klart 105kg

*Bli myk nok til å klare knebøy med godkjent dybde

Til sommeren:

*Six-pack

*Kaste t-skjorta i sommer

*Få en mer riktig balansert styrke i forhold til hva jeg har nå

*Klare Pullups/chins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo i hovedsak det å konkurrere, men har satt meg noen hårete mål.

200kg i bøy iløpet av 2015(150kg foreløbig)

100kg i benkpress før jul(95kg foreløbig)

200kg i markløft før august 2014.

Mål før jul:

160kg knebøy

170-180kg markløft

100kg benkpress.

Vi får ta førstemann til 100 da? Tror jeg skal ta 95 fint, så vi er ca likt tipper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen nedskrevne mål, men ønsker å legge på meg og bli mer muskuløs, samt løfte en god del mer. Forhåpentligvis blir det bra til sommeren. Hadde vært fint å kunne ta av seg uten å føle seg utilpass, og kanskje få noen blikk også.

Men det viktigste er å holde på den nye livsstilen med sunn mat og lite "junk". Om jeg klarer det, kommer alt det andre mye lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig bare mål om å bli sterkere. Er kronisk syk og har i tillegg elendig immunforsvar, så orker ikke skuffelsene med å ikke klare spesifikke mål. Dessuten suger jeg på å vurdere hva jeg kan klare. Forrige gang jeg satte mål klarte jeg de etter 3 uker når de var satt for 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 i bøy og 200 i mark, ligger på 140 i bøy men aner ikke hvor mye marken har tapt seg i høst.

Bøy har fin overføringsverdi til mark, så du skal ikke se bort ifra at marken har holdt seg/økt når du har økt i bøy :)

Mine to klare svart-på-hvitt-mål er 140 i benk og 200 i raw atg-bøy. Førstnevnte er ikke så langt unna, men bøyen kjempes det hardt om :) De siste 20 kiloene er virkelig seige og ting går ekstremt sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt mål er å bli sterk.

I dette ligger 100kg i mark (snart forhåpentligvis) og 100kg i bøy (før Myr sine 200kg).

Dette er de eneste konkrete målene jeg gidder å ha for tiden, da jeg føler at disse er de som gir meg mest utbytte.

Hehe. :D Skal begynne å demotivere deg fremover .. du må ikke være så målbevisst på å slå meg. Kan ikke tape mot ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...