Gå til innhold

Hva er ditt mål?


Nikko21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Mange bra mål her på forumet:)

Mitt mål er å få tilbake gleden ved styrketrening og komme ned på 1:30:00-tallet på halvmaraton!

I tillegg vil jeg spise passende mat for å nå mine mål uten å la det gå på bekostning av mat- og matlagningsglede:)

Generell styrke, intervalløp og lengre løpeturer etterhvert vil være fremgangsmåten nå i vår.

Lykke til alle sammen:)

Pialates

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vektløfter her. Jeg er fortsatt for fersk i dette. Men jeg håper jeg kan få noen konkrete mål i løpet av året. Da primært på markløft, knebøy og skulderpress. Og ja jeg MÅ klare 5 pull-ups også (herpa en skulder for en del år siden, og den har endelig begynt å funke igjen)

Noe jeg skal klare, er å gå i bro og gå opp i hodestående uten støtte/hjelpemidler. Aller helst håndstående også. Skal ned i spagaten også. Jeg er der nesten. 25 år siden sist jeg klarte dette.

Løpe mila på en time, er også innafor. Jeg er ingen løper, men jobber med teknikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Flott tråd, her var nok ein stad å hente inspirasjon :)

I løpet av våren siktar eg meg inn på:

- 20 pull-ups (med nøytralt grep, då dette heilt klart er greiast å gjennomføre på door gymen min)

- 70 kg i benkpress

- Å klare å synest at beintrening er like artig som armtrening, og deretter få heftig framgang der også.

Ja, og så har det artig, sjølvsagt. Elles ser eg jo ikkje noko poeng i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blablabla

På tide med nye mål ser jeg. Blir i kg denne gangen. Langtidsmålet er fortsatt det samme.

Benk: 75kg

Frontsquat/bøy: 100kg/90kg

Hip thrust: 120kg

Klare muscle up

(Mark: 170kg kanskje?)

Har ikke noen spesifikke mål på clean&jerk og snatch, tenker målet der er å få teknikken til å sitte perfekt. + stå på en hand på kb

Edit: kom på at jeg før jul hadde et mål om å stå på en hånd på en kettlebell, så det må vell og på lista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...